1,6 l MPI z kodem silnika BSE
Czy ktoś to potwierdzi:
Szukając auta z myślą o instalacji gazowej zwróćcie uwagę na kod silnika. Chcąc inwestować w LPG lepiej omijajcie te z kodem silnika BSE. Jednostki te mają "słabszą" pochodzącą z meksykańskiej fabryki głowicę, która na gazie dość szybko się poddaje. 1,6 l MPI z taką głowicą sklasyfikowany został na liście firmy PRINS (renomowanego producenta instalacji gazowych), jako motor sprawiający potencjalne problemy po zagazowaniu (pozostałe 1,6 l MPI - z innym kodem - nie mają tej przypadłości)
Czytaj więcej na: http://www.chceauto.pl/technika-wszystk ... a1741.html
1,6 l MPI z kodem silnika BSE pod GAZ
-
- Expert
- Posty: 1084
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:38
- Auto:: Golf 5
- Imię:: Dexter
- Lokalizacja: Slaskie
- Podziękował: 43 razy
- Otrzymał podziękowań: 148 razy
- rzutnik
- Specjalista
- Posty: 713
- Rejestracja: wt lut 11, 2014 00:23
- Auto:: Touran 1,6TDI 2012 manual
- Imię:: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował: 24 razy
- Otrzymał podziękowań: 133 razy
Re: 1,6 l MPI z kodem silnika BSE pod GAZ
Tych 2-3 właścicieli mogło być przed Tobą i silnik padnie akurat u ciebie.dexter23pl pisze:Zanim padnie to auto zdąży zmienić właściciela 2-3 razy
Wszystko to wielkie gdybanie - często silniki uważane za bardzo wadliwe są przez swoich właścicieli bardzo chwalone, natomiast z innymi uważanymi za bardzo dobre niektórzy mają problemy. Wszystko zależy od tego jak się komu uda i jak potem dba o ten silnik (serwisowanie i styl jazdy).
Był Touran 1T2 był 2 Touran 1T3
-
- Expert
- Posty: 1084
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:38
- Auto:: Golf 5
- Imię:: Dexter
- Lokalizacja: Slaskie
- Podziękował: 43 razy
- Otrzymał podziękowań: 148 razy