Kupiona od drugiego właściciela, pochodzenie polski Salon Honda Plaza Mokotów.
Rocznik 2012, 1-sza rejestracja 08.2013r.
Przebieg przy zakupie 8300km, przeglądy w ASO w Warszawie, najbliższy będzie przy 12000 w Łodzi.
Wyposażona w:
- turystyczną szybę GIVI,
- osłony kolan Honda,
- błotnik tylnego koła/osłona łańcucha PUIG,
- kufer Honda.
Od momentu zakupu założyłem:
- dedykowany do modeli NC700 tłumik SHARK + dB killer,
- chlapacz przedniego koła PUIG,
- dodatkową osłonę tylnego amortyzatora,
- adapter ładowania CETEK,
- mocowanie nawigacji,
- żarówka Narva range power white + postojówki LED,
- Okleiłem folią 3M carbon plastiki przekroku i kokpitu (kto ma, to wie

),
- okleiłem folią bezbarwną 3M srebrne plastiki przekroku (wożę dziecko i akurat tu ma buty

),
- na sezon letni założyłem oryginalną szybę.
- poszerzenie stopki bocznej
- światła LED,
- ciężarki kierownicy Barracuda,
Ponadto zaraz po zakupie:
- doprowadziłem lakier do stanu fabrycznego (pakiet 3M),
- nawoskowałem (IPA, Dodo, Fusso Coat),
- ogarnąłem plastiki, gumy i materiał siedzenia (Meguiars Trim Detailer, Poorboys Natural Look),
- ogarnąłem i nawoskowałem koła (IronX, Dodo, Fusso Coat, Meguiars Tyre Gel).
Zapłaciłem więcej ale po obejrzeniu sprowadzanych, a później krajowej stwierdziłem, że nie ma sensu ryzykować.
To jest motocykl, którego szukałem, gdybym miał kupić jeszcze raz, to na pewno wybór by padł na Integrę. Ma charakter skutera (pozycja) i supermoto (wchodzenie w zakręty + łatwość zmiany kierunków + wydech).
Oto i Ona



