

... prawa:1K0953519 H, lewa: 1K0953513 Gmirenio pisze:Był bym wdzięczny jaki numer manetki potrzebny aby działało.
99% nie jest HighLinejhosef pisze:Panowie, czy jeśli sterownik 5K0 953 569 odrzuca kodowanie multi to oznacza to, że jej nie obsługuje?
Czy aby przyjął kodowanie powinny być prawidłowo podłączone przyciski?
5K0953569AFspacewalker pisze:99% nie jest HighLinejhosef pisze:Panowie, czy jeśli sterownik 5K0 953 569 odrzuca kodowanie multi to oznacza to, że jej nie obsługuje?
Czy aby przyjął kodowanie powinny być prawidłowo podłączone przyciski?
jaki masz dokładny numer tego sterownika ?
... nie należy kierować się słowem highline tylko numerem/indexem sterownika oraz opiniami ludzi, którzy zweryfikowali/przetestowali go we własnym auciejhosef pisze:Trochę się boję, że to coś więcej. Mój moduł wszędzie jest sprzedawany jako highline, zastąpiony z końcówką AL też highline. ASO oczywiście rozkłada ręce, nie wiedzą.
W ogóle ta "tania" modyfikacja już mi drogo wychodzi
Ale tak jest jak się eksperymentuje
Co masz na myśli ? Skoro miałeś w aucie 5K0...569, to pasuje P&P, ja miałem 1K0... więc musiałem troche pokombinować, nie wiem jak z modułem 5K0...549, chodzi o wtyk stacyjkijhosef pisze:No to trzeba będzie się zgarbić i zakupić moduł.
Nie chciałbym tylko przestrzelić, że jest nieodpowiedni do bolidu. Czy każdy moduł 5K0 953 569 w wersji highline będzie pasował, niezależnie od rocznika auta?
bez obaw , tych z 2915 jeszcze nie ma,jhosef pisze:Chodzi mi o to, że nie chciałbym aby się okazało, że kupię moduł z doku 2011 do samochodu 2915 i LIN lub cuś będzie niezgodne.
(bo mam już dwie wiązki, dwa zestawy przycisków i na tym wolałbym poprzestaćModuł wolałbym mieć kupiony jeden)