damianprz pisze:Przy wymianie oleju rozmawiałem z mechanikiem o rozrządzie.
Oni zamawiają przeważnie INĘ i koło 900 zł mogłoby się to zakręcić.
Tłumaczył, że oryginał po 120 000 km, później po 90 000 km, a każde następne po 60 000 km ze względu na coraz bardziej zużyte koła, których się nie wymienia, a które z biegiem czasu coraz bardziej zużywają pasek.
900 zł to sam rozrząd?? czy z robotą?? Ja zestaw INA mogę mieć za 450 zł
Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
Jestem Marcin z Jastrowia
był
VW Touran 2,0 TDI AZV 100 KW z 2003 r czarny
VW Touran 1,9 TDI BKC 77 KW z 2005 r bordowy
VW Touran 1,9 TDI BLS 77 KW z 2007 r siwy
Jest
VW Touran 1,6 TDI CAYC 77KW z 29,12,2010 r Mocca
Żeby wszystko sprawdzić to trzeba zdjęć. A zdjęcie rozrządu tak jak wymiana.bo trzeba to założyć.pamiętaj że nikt Ci nie da gwarancji że przejedziesz jeszcze na tym pasku 5 czy 10 albo i więcej tyś km . Ostatnio kumpel był u swojego mechanika żeby wymienić rozrząd.ten mu powiedział żeby po niedzieli przyjechał (to było w piatek) a w poniedziałek strzeli pasek i silnik do remontu koszt ponad 2tyś zł a rozrząd dużo taniej by wyszedł
Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
Jestem Marcin z Jastrowia
był
VW Touran 2,0 TDI AZV 100 KW z 2003 r czarny
VW Touran 1,9 TDI BKC 77 KW z 2005 r bordowy
VW Touran 1,9 TDI BLS 77 KW z 2007 r siwy
Jest
VW Touran 1,6 TDI CAYC 77KW z 29,12,2010 r Mocca
Dlatego mowie ze 500 zl to troszke duza jak za same czesci. nie chodzi o cene w danym sklepie tylko ogolny koszt. Wole dlatego sam pasek kupic za 100 zl i tylko jego wymienic. Rolki przesmarowac i beda ganiac dalej. Pamietajmy ze wszelkie mechanizmy nawet na lodzi podwodnej silniki byly smarowane recznie. Chodzil gosc z oliwiarka i to tu psinal to tam. i tak to pracowalo. Zeby w naszych autach byly montowane kalamitki i takie rzeczy jak piasty kol drazki kierownicze sworznie wahacza mialy mozliwosc dosmaorwania to by pracowaly conajmniej dwa trzy razy dluzej, dwa razy wiekszy przebieg by to wytrzymalo. Ja bym nawet do pompy wodnej chcial dowalic smaru. Tam coprawda w budowie jej jest sprezyna dociskowa do simmeringu ktory uszczelnia i to on sie wyrabia i puszcza plyn chlodzacy ale podejrzewam ze tez by przesmarowanie pomoglo. Kiedys w lokomotywach smarowano i jedzilo to w 18 wieku tez dlugo.