Nadszedł czas na wymianę kół na letnie i okazało się, że odboje amortyzatorów tył po prostu zmurszały i nie spełniają swojej funkcji jak należy.
Tak więc kupujemy zestawik i wymieniamy na nowy. Co będzie nam potrzebne:
Klucze
21-płasko oczkowy,
16 płasko oczkowy,
16 nasadka na grzechotkę,
szczypce morse`a,
młotek,
płaski śrubokręt,
szczotka druciana,
zmywacz do hamulców.
Zaczynamy.
1. Zrzucamy koło i odkręcamy śrubę mocującą amortyzator na dole kluczem 21 płasko oczkowym, u mnie była bardzo mocno dokręcona. 2. Odkręcamy 2 górne śruby trzymające amortyzator kluczem 16 na grzechotkę. 3. Zdejmujemy plastikowy kapselek i kluczem 16 płasko oczkowym oraz przy pomocy szczypców morse-a odkręcamy mocowanie górne. 4. Zdejmujemy plastikową tulejkę, osłonę amortyzatora i czyścimy z piachu uszczelniacz tłoczka oraz szczotką drucianą górne mocowanie. 5. Wbijamy delikatnie młotkiem tulejkę, osłonę aby nie uszkodzić gładzi tłoka na swoje miejsce i zakładamy nowy odbój z osłoną. Składamy wszystko do kupy w odwrotnej kolejności pamiętając o tym aby dolną śrubę mocowania amortyzatora dokręcać na postawionym aucie na kole. Wygląda to tak Tu także możemy spisać jeśli to jeszcze jest możliwe numery amorków, tak na przyszłość

Cieszymy się, że nasze amorki są ''bezpieczne''
Pewnie już wcześniej gdzieś taki post był ale dla przypomienia odświerzam.
Powodzenia