Łuki 82 pisze:Mam to samo, czy z zegarów czy pilota, uruchomi się powyżej 5 stopni.
PONIZEJ +-5 stopni włacza sie automatycznie(jako podgrzewacz, nawet pełne wł. sie automatycznie)
bólzęba pisze:5 stopni dla dogrzewacza, Pełne ogrzewanie uruchomisz przy każdej temperaturze
Przy kazdej ponizej ustawionej w adaptacjach: (po zagrzaniu auta do 90 musi spac ponizej ustawionej wartosci)
->"start after pause" i tam mozna ustawić najnizej 60 stopni (czyli jak mam ustawione 60 to jesli temp płynu jest 65 to sie nie włączy nawet pelne ogrzewanie)
Łuki 82 pisze:Mam to samo, czy z zegarów czy pilota, uruchomi się powyżej 5 stopni.
PONIZEJ +-5 stopni włacza sie automatycznie(jako podgrzewacz, nawet pełne wł. sie automatycznie)
bólzęba pisze:5 stopni dla dogrzewacza, Pełne ogrzewanie uruchomisz przy każdej temperaturze
Przy kazdej ponizej ustawionej w adaptacjach: (po zagrzaniu auta do 90 musi spac ponizej ustawionej wartosci)
->"start after pause" i tam mozna ustawić najnizej 60 stopni (czyli jak mam ustawione 60 to jesli temp płynu jest 65 to sie nie włączy nawet pelne ogrzewanie)
Dokładnie. Podgrzany był trochę ponieważ pojechałem donskepu(na zegarach max 50-60stopni i ani z pilota ani z panelu nie rusza. Muszę to trochę potestować Jescze takie pytanie techniczne. Czy jeżeli mam ustawione grzanie auta rano (przed wyjazdem do pracy) i później (przed powrotem do domu) a aktywowany jest ten z rana to później uruchomi się ten popołudniowy ? Jescze czy da radę ustawić 6 dni w tyg kiedy się włącza ? Ponieważ tam są tylko 4 presety. Dzieki
Mozesz aktywowac tylko 1 czas potem przechodzi w off i znowu musisz aktywowac...
(Wychodzac z auta odrazu aktywuj/nastaw nastepny czas)
kris25-05 pisze:Podgrzany był trochę ponieważ pojechałem donskepu(na zegarach max 50-60stopni i ani z pilota ani z panelu nie rusza.
Nie wiem jak jest z pilota (bo go niemam ale tez powinno podswietlic na panelu kontrolke od webasto), ale z panelu właczysz i swieci sie tylko kontrolka ktora czeka az spadnie temp. ponizej ustawionego progu i wtedy wystartuje webasto zeby znowu zagrzac.... (Jak bys podlaczyl vcdsa to widnieje w kanale drugim, bloków pomiarowyc, na trzeciej pozycji "Operating Status" Pause/Control pause - jak spadnie ponizej progu przechodzi w start...)
lav1982 pisze:Mozesz aktywowac tylko 1 czas potem przechodzi w off i znowu musisz aktywowac...
(Wychodzac z auta odrazu aktywuj/nastaw nastepny czas)
kris25-05 pisze:Podgrzany był trochę ponieważ pojechałem donskepu(na zegarach max 50-60stopni i ani z pilota ani z panelu nie rusza.
Nie wiem jak jest z pilota (bo go niemam ale tez powinno podswietlic na panelu kontrolke od webasto), ale z panelu właczysz i swieci sie tylko kontrolka ktora czeka az spadnie temp. ponizej ustawionego progu i wtedy wystartuje webasto zeby znowu zagrzac.... (Jak bys podlaczyl vcdsa to widnieje w kanale drugim, bloków pomiarowyc, na trzeciej pozycji "Operating Status" Pause/Control pause - jak spadnie ponizej progu przechodzi w start...)
He he to myślałem ze to trochę madzrzejsze... To chyba wygodniej zostawić go na rano odpalanie z automatu a po z pilota. Co do reszty to już sobie po testuje i zobaczę co i jak Dzięki wielkie za pomoc
kilka dni wymieniałem silniczek 158 od klap temperatury, przed rozebraniem błąd miałem tylko z klimy, po złożeniu wszystkiego pojawił się błąd od webasto:
-1415 recirculating pump (V55) 007 Short to ground - intermittent
-02251 - heater unit locked
przy odkręcaniu śruby od blach która zakrywa silniczek od klap przy śrubie była wiązka przewodów, którą po prostu musiałem oderwać (urwać zaczep) ciągnąć za wiązke, myślę czy to może mieć jakiś wiązek z błędem od webasto.....
Tylko widzisz kolego wiązka od pompki wody webasto do pieca jest przy samym piecu, a silniczek 158 jest w środku samochodu to trochę ma się nijak, moim zdaniem po prostu zdechła Ci pompka, no może wiązkę szlak trafił, ale tak jak pisałem wiązka ta jest od pieca Webasto do pompki czyli ok. 20-30 cm i za zderzakiem.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
W VCDS wykodowałem pompke, webasto działa. Czy można tak to zostawić i jeździć do czasu wymiany pompki na nową? Kupić nową / używaną / oryginalną / zamiennik?
Skoro pompka jest podłączona do pieca 30 cm przewodem, to chyba padła pompa...gdy było coś nie tak z wiązką, nie byłoby już kontaktu z piecem ( to działa po can chyba wszysto ) - jeśli źle piszę, proszę poprawcie mnie:)
Nie radze tak jeździć bo na wolnych obrotach pompka wody silnika nie da rady przetoczyć tyle płynu przez piec + silnik, dlatego jest zastosowana dodatkowa pompka dla Webasto, no chyba że chcesz uszkodzić piec to śmiało.
Co do pompki to radze kupować tylko Nową, w dziale giełda masz ogłoszenia.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
bdronka pisze:W VCDS wykodowałem pompke, webasto działa. Czy można tak to zostawić i jeździć do czasu wymiany pompki na nową? Kupić nową / używaną / oryginalną / zamiennik?
Skoro pompka jest podłączona do pieca 30 cm przewodem, to chyba padła pompa...gdy było coś nie tak z wiązką, nie byłoby już kontaktu z piecem ( to działa po can chyba wszysto ) - jeśli źle piszę, proszę poprawcie mnie:)
Bedzie działać jako dogrzewacz do czasu aż nie zgasisz silnika bo jest wymuszony obieg cieczy. Nie wiem który rok masz auta, ale te pierwsze pompki mają przewody bezpośrednio wyprowadzone,nowszy typ pompek ma już gniazdo pod wtyczkę tak jak w tym ogloszeniu z przewodem i wtyczkami https://www.olx.pl/oferta/pompa-obiegow ... nQovu.html
Zresztą nie tylko ja mogę polecić tego sprzedawcę,wiele osóbz forum robi tam "zakupy"