Prawda, biały z TOP wygląda nicegrzelmo pisze:1.4TSI DSG po Salonach jak na lekarstwo, a tu obok mnie stoi taki piękny biały z pakietem TOP....

Prawda, biały z TOP wygląda nicegrzelmo pisze:1.4TSI DSG po Salonach jak na lekarstwo, a tu obok mnie stoi taki piękny biały z pakietem TOP....
nie wypada kupować u konkurencjiLukaszn pisze:Krotski-Cichy i VW Porsche-Polczyńska
bingoLukaszn pisze:VW Zasada przy Grochowskiej
Witam, wiem że się powtarzam i niektórzy stwierdzą że chwalę bo sam posiadam 1.8 TSI ale lepiej wybrać 1.8 od 1.4. Na forum wszyscy piszą że wg danych papierowych 1.8 POWINIEN jechać podobnie jak 1.4. No właśnie- powinien. Na jazdach testowych miałem 1.4, 1.8 i 2.0 TDI 150 KM. Dieselka odrzuciłem, natomiast mimo identycznego momentu obrotowego, 1.8 z racji wspomnianego innego przebiegu momentu i mocy naprawdę młóci 1.4.... Jako żonowóz mam Passata 1.9 TDI zmodzonego na 172 KM i 390 Nm- Touran młóci Passata przy mocnym przyspieszaniu. Różnica w elastyczności widoczna byłaby przy manualu, DSG skutecznie niweluje niedostatek momentu. Zresztą Krisso parę stron temu też pisał że jego zmodzonego diesla na prawie 200 KM 1.8 TSI na autostradzie trzymał się cały czas przy ostrym przyspieszaniu. A PODOBNO nie powinien mieć szans :)Na hamowni mojemu 1.8 TSI wyszło, jeżeli dobrze pamietam, 196,6 KM i 273 Nm. Pozdrawiamgrzelmo pisze:Generalnie macie rację ze skrzynią, ale 1.8TSI z uwagi na inaczej rozłożony moment obrotowy powinien jechać lepiej i dłużej (co by to nie znaczyło). Jeździłem Passatem w manualu (jest torchę dynamiczniejszy niż taki sam z DSG), ale od 2 lat mam DSG i nie wyobrażam sobie życia bez tej skrzyni
1.4TSI DSG po Salonach jak na lekarstwo, a tu obok mnie stoi taki piękny biały z pakietem TOP....
o tym myślałem, ale uważałem, że jeszcze za wcześnie na hamowanie autelkrecik pisze:Na hamowni mojemu 1.8 TSI wyszło, jeżeli dobrze pamietam, 196,6 KM i 273 Nm
elkrecik pisze:Na hamowni mojemu 1.8 TSI wyszło, jeżeli dobrze pamietam, 196,6 KM i 273 Nm
Ja też byłbym wdzięczny za informację jak on pali przy dłuższym użytkowaniu, bo ja na razie jestem nieco przerażony (13 litrów po mieście to jednak lekkie przegięcie).grzelmo pisze:o tym myślałem, ale uważałem, że jeszcze za wcześnie na hamowanie autelkrecik pisze:Na hamowni mojemu 1.8 TSI wyszło, jeżeli dobrze pamietam, 196,6 KM i 273 Nm, a powiedz mi jak wychodzi spalanie w normalnym Twoim użytkowaniu (tak wiem każda noga inna, ale z opinii da się średnią wyciągnąć
).
pytanie jaki masz przebieg - u mnie w Leonach zawsze były 3 etapy - 3000 5000 7000 i spalanie stabilizowało się na znośnym poziomiePiotr_ pisze:13 litrów po mieście to jednak lekkie przegięcie
Niewielki ;-)grzelmo pisze:pytanie jaki masz przebieg - u mnie w Leonach zawsze były 3 etapy - 3000 5000 7000 i spalanie stabilizowało się na znośnym poziomiePiotr_ pisze:13 litrów po mieście to jednak lekkie przegięcie
Tyle co u mnie z 1.4 po Warszawie (tryb D)elkrecik pisze:e spalanie mam 9 l równe. Skrzynia zawsze w trybie Sport
No i ? Bo nie rozumiem czy 1.8 TSI pali tak dużo czy 1.4 tak mało? Moja średnia to głównie jazda tzw. dookoła komina, dość rzadko długa trasa. Przy czym wraz ze wzrostem przebiegu średnia spalania spada ciągle.Lukaszn pisze:Tyle co u mnie z 1.4 po Warszawie (tryb D)elkrecik pisze:e spalanie mam 9 l równe. Skrzynia zawsze w trybie Sport
Lukasz, ale to jest stary numer - przećwiczony już przez "tłumy" ludziLukaszn pisze:Dosc malo Ci pali jak na 1.8