Proszękonradkry pisze:Zaciśnięcie spowoduje szybsze osiagniecie ciśnienia przez tandem.
Ale tandem wymieniony na nowy z tego co piszesz.
Proszękonradkry pisze:Koledzy czytajcie co powyżej.
A najpierw zeszyty szkoleniowe Vw.
Proszękonradkry pisze:Zaciśnięcie spowoduje szybsze osiagniecie ciśnienia przez tandem.
Ale tandem wymieniony na nowy z tego co piszesz.
Proszękonradkry pisze:Koledzy czytajcie co powyżej.
A najpierw zeszyty szkoleniowe Vw.
Spróbuj tą próbę zrobić na mrozie bo mój na plusowych temperaturach pali normalnie bez zaciskania węży.jaras99 pisze:Zrobiłem próbę jaką sugerował Jacek. Auto stało 24 h. Ale w garażu. Przy odpalaniu było 3 stopnie na plusie w środku.
No i odpalił prawie że idealnie. Cyk i odpalił. Pierwsza sek pracy silnika troche nierówna potem wszystko ok.
Co to dla mnie oznacza? Jeżeli idziecie tropem pompy Vacum to przypominam ze wymieniłem na nówke. Wczesniej testowałem dwie inne używane. Na nich było bez zmian stąd decyzja zeby kupić nową. No ale jak widać kasa wyrzucona w błoto była.
To jak wytłumaczysz to, że miałem wymieniane dwa razy zestaw uszczelniaczy pomopowtryskiwaczy i w plusowych temperaturach auto pali normalnie ? Jeśli paliwo by schodziło silnik gorzej by zapalał w każdej temperaturze. Tak jak mówiłem któryś z czujników bądź ich okablowanie szwankuje. Może to ktoś przerabiał ?Zbyniu90 pisze:Mialem tak nie raz w 1.9 tdi jak i 2.0, zestaw uszczelniaczy wtryskow musi po pierwsze byc nowy za kazdym razem po drugie musza byc dobrze wsadzone na oliwe wtryski zeby gumki nie byly poszarpane.
Tak samo wtrysk musi byc osadzony pod odpowiednim katem wzgledem glowicy ustawiony zeby paliwo bylo odpowiednio rozpylane, na koncu musi byc dobrze wyregulowana krzywka zeby dawal dobra dawke, a nie np polowe z niej.
Uwierz mi ze wiekszosc mechanikow nie dosc ze wklada wtryski na czuja, to kasuje za uszczelniacze a wklada stare, a z tego co pamietam to zestaw uszczeelniaczy na jeden wtrysk kosztuje jakies 80zl.
Operacja nie jest trudna i jak masz troche zdolnosci manualnych to mozesz zrobic to samemu, ja sluze pomoca.
Głowica jest po regeneracji. Przed regeneracją palił tak samo jak po regeneracji. Wymienialem w niej nawet rurkę paliwową bo było podejrzenie ze jest walnięta.konradkry pisze:Masz w głowicy gdzieś przejście pomiędzy zasilaniem a powrotem paliwa.
Moze to być uszczelka na pompce lub mikropęknięcie.
No dwa razy droższewesol pisze:Tak siemensowe oringi odrobinę droższe.