Parujące tylne klosze

Wszystko o karoserii na zewnątrz i wnętrzu (naprawy blacharskie, szyby, fotele, tapicerka, plastiki, bagażniki dachowe itp.)
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

Na szybkiego pomijając rozkładanie,a przechodząc do uszczelki ;)

Na wewnętrznej części jest uszczelka(na obrazku biała).Oryginalna jest czarna i nie jest ?przepuszczalna?.Biała uszczelka została przezemnie później zamontowana i jest ?przepuszczalna?.W obszarze czerwonego koła powinniśmy wytoczyć otwór/przerwe w uszczelce.
Coś takiego,ale niech Turanek potwierdzi 8)
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
Rauko
Expert
Posty: 1593
Rejestracja: sob lut 26, 2011 09:51
Auto:: 06.2006 2.0BMM DSG
Imię:: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Post autor: Rauko »

Właśnie o tłumaczenie tej części mi chodziło :)
Ktoś wie gdzie można taką kupić i jaka jest potrzebna grubość?
Do Niemiec przybyłem, zobaczyłem, sprowadziłem =>Szaraczek - z pomocą znajomego.
Obrazek
Awatar użytkownika
Ciapek
Expert
Posty: 1887
Rejestracja: wt kwie 05, 2011 23:19
Auto:: 2.0 DSG BKD '05
Imię:: B
Lokalizacja: Toruń
Podziękował: 45 razy
Otrzymał podziękowań: 64 razy

Post autor: Ciapek »

parowanie jest, ale małe. Zniknie jak będzie cieplej i nie będzie wachań temperatury.
Olać to.

W poprzednim aucie miałem basen w przednim kloszu to się tym zająłem. Tutaj jest pikuś.
Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Turanek
Władca postów
Posty: 2736
Rejestracja: sob sie 28, 2010 23:55
Auto:: 2x5T1
Imię:: Marek
Lokalizacja: lubuskie
Podziękował: 23 razy
Otrzymał podziękowań: 111 razy

Post autor: Turanek »

...Die Trägerplatte wird nun vom Gehäuse getrennt, indem alle drei Verriegelungen gelöst werden. Nun ist auf der Innenseite die Dichtung (im Bild weiß) zu sehen. Die original Dichtung ist schwarz und ist nicht durchgängig. Die weiße Dichtung auf dem Bild wurde nachträglich von mir eingebaut, als Test und ist durchgängig. Im Bereich des roten Kreises sollte sich nun nach dem Drehen der Dichtung die Lücke befinden.

Aby oddzielić wkład od lampy należy odpiąć ją w trzech punktach mocujących. We wkładzie widoczna jest biała uszczelka (patrz zdjęcie). Oryginalna uszczelka jest czarna i nie przepuszcza (chodzi o powietrze - Turanek). Białą uszczelkę zabudowałem później w celu sprawdzenia przepuszczalności. W obszarze czerwonego kółka (zdjęcie) po obróceniu (przesunięciu - Turanek) uszczelki powinna znajdować się przerwa.

Ten opis jest dość lakoniczny, bo według mnie autor twierdzi, że uszczelka jest zabudowana w nieprawidłowej pozycji - chodzi o położenie tej przerwy na odpowietrzenie. Pisze o tym w zdaniach początkowych.
Białą uszczelkę montował tylko dla testowania... Dlaczego białą, skąd ją wziął i dlaczego nie robił tego testu z czarną oryginalną - tego nie napisał.
Podsumowując należy przekręcić oryginalną uszczelkę tak, by przerwa uszczelki przenieść z górnego punktu (Vorherige Öffnung der Dichtung war hier oben) w nowe "prawidłowe" (Hier muß der Öffnung der Dichtung sein).

Sprawdźcie to i odpiszcie :shock:
Pozdrawiam

Turanek
R-Line Obrazek
H-Line Obrazek
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

Turanek, też mi to nie wyglądały na pełne zdania i tak nie do końca kminiłem o co mu chodzi pomimo,że słowa rozumiałem :| Może jutro popoludniu będę miał chwilę czasu to zobacze o co chodzi z tą uszczelką.. ;)
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
QQRYDZA
Expert
Posty: 1861
Rejestracja: czw sie 11, 2011 14:03
Auto:: 1,9tdi
Imię:: dar
Lokalizacja: koszalin
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: QQRYDZA »

Ja tez mam białe uszczelki ;)
1-rozebrałem lampe
2-wyciągnołem uszczelki i dokładnie wyczyściłem i popryskałem silikonem(spray)i założyłem nie dopychając na maxa ;)
3- lampy wyschły dokładnie na słońcu :)
4 -wzdłuż krawędzi dajemy silikon(grubości wkładu do długopisu) zaklejamy szparkę między plastikami w lampie.


Obrazek
Uwaga robicie to na własną odpowiedzialność ;) mi już lampy nie parują ;)
ps.zdjęcie pożyczone z netu.dodatkowo opisane ;)Obrazek
Ostatnio zmieniony pt mar 23, 2012 10:11 przez QQRYDZA, łącznie zmieniany 1 raz.
[you]--->Niebieski

ZWzPD

wiadomości wysyłać proszę na e-mail darekkruk@hoga.pl
Awatar użytkownika
Rauko
Expert
Posty: 1593
Rejestracja: sob lut 26, 2011 09:51
Auto:: 06.2006 2.0BMM DSG
Imię:: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Post autor: Rauko »

Popraw link do zdjęcia?
Ale lampy chyba muszę mieć jakiś otwór do oddychania, bo inaczej w ziemie będzie parowało.
Do Niemiec przybyłem, zobaczyłem, sprowadziłem =>Szaraczek - z pomocą znajomego.
Obrazek
Awatar użytkownika
QQRYDZA
Expert
Posty: 1861
Rejestracja: czw sie 11, 2011 14:03
Auto:: 1,9tdi
Imię:: dar
Lokalizacja: koszalin
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: QQRYDZA »

nie widać zdjecia? jak są suche w środku to co ma parować?
[you]--->Niebieski

ZWzPD

wiadomości wysyłać proszę na e-mail darekkruk@hoga.pl
Awatar użytkownika
rofal
Przeglądacz
Posty: 112
Rejestracja: śr wrz 21, 2011 22:04
Auto:: Touran 2.0 2007
Imię:: Robert
Lokalizacja: Ośno lubuskie
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: rofal »

QQRYDZA pisze:nie widać zdjecia? jak są suche w środku to co ma parować?
No mi się wydaje że i tak będą parowały bo wilgoć jest zawarta w powietrzu tak czy siak podczas zmiany temperatury gdzieś osiądzie tak myślę.
Lepiej chyba zakombinować z tym otworem wentylacyjnym w uszczelce niż wydłubywać silikon.
,,Jeśli ktoś uważa Cię za głupka, to nie odzywaj się by go w tym nie utwierdzić.''
Awatar użytkownika
QQRYDZA
Expert
Posty: 1861
Rejestracja: czw sie 11, 2011 14:03
Auto:: 1,9tdi
Imię:: dar
Lokalizacja: koszalin
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: QQRYDZA »

silikon jak wyschnie to jak naturalna uszczelka ;) niema problemu żeby to usunąć,no chyba że ktoś napcha tego za dużo i za mocno .Tak jak napisałem,mi lampy przestały parować ,zrobicie jak chcecie ;)
[you]--->Niebieski

ZWzPD

wiadomości wysyłać proszę na e-mail darekkruk@hoga.pl
Awatar użytkownika
rofal
Przeglądacz
Posty: 112
Rejestracja: śr wrz 21, 2011 22:04
Auto:: Touran 2.0 2007
Imię:: Robert
Lokalizacja: Ośno lubuskie
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: rofal »

QQRYDZA pisze:silikon jak wyschnie to jak naturalna uszczelka ;) niema problemu żeby to usunąć,no chyba że ktoś napcha tego za dużo i za mocno .Tak jak napisałem,mi lampy przestały parować ,zrobicie jak chcecie ;)
Muszę przyznać Ci rację (tam tak ) ale mi chodzi o inny punkt lampy!!!!

Właśnie byłem zobaczyć te lampy jak je rozebrałem to stwierdziłem po obu stronach nieszczelności obok żarówek od kierunków i tam się w moim przypadku dostawał kurz uszczelka jest biała na razie ją wyciągnąłem i obróciłem powierzchnią stykającą się do tyłu i tak żeby łączenie było do dołu bo to jest po prostu cieniutki pasek pianki ale coś czuję że nie obejdzie sie bez załatwienia nowej uszczelki ale nie oryginalnej poszukam coś podobnego jakąś piankę tylko szerszą ale tak myślę że silikon po wyschnięciu będzie za twardy i te zatrzaski które mocują gniazda żarówek będą parły w tych miejscach a reszta będzie odstawała więc jestem za dopasowaniem jakiejś pianki.
A co do gościa z niemieckiego forum to tam chyba bardziej chodziło żeby odwrócić tą uszczelkę niż robić jakieś otworki czy przerwy przez które będzie sypał się pył wszelakiej maści.
,,Jeśli ktoś uważa Cię za głupka, to nie odzywaj się by go w tym nie utwierdzić.''
ODPOWIEDZ