No ale taki wypasiony schowek ( w moim przypadku przestudiowałbym mechanizm ) może bym zaadoptował do showka z naszych bryk 7N .
Jak kojarzysz schowek u mnie dźwiga już dodatkowe zegary z Scirocco . A od zawsze w otwartym schowku miałem 10 calowego tableta z nawigacją .
Ja się dziwię że VW nie zrobił systemu jak żona ma w up-ie. Dedykowana apka na smartfona u na niej full info o pojeździe, sterownie muzyka, mapy za pomocą google mapa itp, itd.
I tylko uniwersalny uchwyt + gniazdo USB do ładowania. Komunikacja - bluetooth.
Do tego sterowanie funkcjami w apce za pomocą radia, lub kiera multi.
szczyku pisze:.......w up-ie. Dedykowana apka na smartfona u na niej full info o pojeździe, sterownie muzyka, mapy za pomocą google mapa itp, itd.
I tylko uniwersalny uchwyt + gniazdo USB do ładowania. Komunikacja - bluetooth.
Ciekawe jaki to sterownik (?) odpowiada za komunikacje ze smatfonem . Bo informaje to na pewno pobiera z szyny CAN . Czyli informacje standardowe we wszystkih VW .
Może system dałoby się oszukać jak z tym VW Connect ( to to nawet seata wykryło )
szczyku pisze:Ja się dziwię że VW nie zrobił systemu jak żona ma w up-ie. Dedykowana apka na smartfona u na niej full info o pojeździe, sterownie muzyka, mapy za pomocą google mapa itp, itd.
I tylko uniwersalny uchwyt + gniazdo USB do ładowania. Komunikacja - bluetooth.
Do tego sterowanie funkcjami w apce za pomocą radia, lub kiera multi.
Yyy. A kiedy powstał pierwszy Up z takim wyposażeniem ? To nasze auta miały już 200kkm na blacie
Eeeee więc Up to poziom wyżej niż nasze modele 7N .
Aaaaa tu cie mam. Teraz rozumiem dlaczego tak intensywnie unowocześniasz samochód Ale kobity nie dogonisz .
Nie dogonię, bo tam np już jest system awaryjnego hamowania w mieście, praktycznie UP jest na full bez szyberdachu. Sharana kupiłem, jakiego kupiłem, nie był drogi, ale także nie był na sławie. Podstawy się wrzucić i będzie cywilne auto. W sumie już jest 99% gratów które chciałem. Reszta wpadnie z nudów.