Witam, gdzieś tu na forum przeleciało mi przez oczy że ktoś zamówił obudowy kluczyka nowszego typu i chyba będzie robił przekładkę elektroniki (z pastylką) z obudowy starego typu.
Dokładniej interesuje mnie zamiana pilota tego typu:
U Chińczyków są gotowe kluczyki do konwersji. Wklepujesz swój numer kluczyka i patrzysz czy jest dostepny gotowiec. Tylko że on jest z pastylka immo i kompletna elektronika, więc trzeba dodawać nowy klucz.
jetak jak pisał GioW... tylko model z diodą z boku
ja mam taki kluczyk
ale jeszcze nie uzywam bo musze grot dorobić
a za dorobienie grota liczą sobie 50zl lub wiecej
nie spieszy mi sie wiec narazie czekam i szukam kogoś kto mi dorobi taniej
diodia z boku przy przyciskach i bebechy ze starego wchodzą P&P
Załączniki
Ostatnio zmieniony śr cze 06, 2018 13:06 przez doman, łącznie zmieniany 1 raz.
Zastava 1100p -> Polo 86c2f -> Polo 6n i Arosa -> Bmw e46 touring -> Bora variant -> Punto mk1 -> Ibiza 6k -> Polo variant -> a teraz TOURAN 1T0 i POLO 9N0
-------------------------------------- https://domandesign.cupsell.pl/
doman pisze:ja mam taki kluczyk
ale jeszcze nie uzywam bo musze grot dorobić
a za dorobienie grota liczą sobie 50zl lub wiecej
nie spieszy mi sie wiec narazie czekam i szukam kogoś kto mi dorobi taniej
z tym ze moj kluczyk ma diode z boku przy przyciskach i bebechy ze starego wchodzą P&P
Grot można przełożyć ze starego pasuje
jo wiem
ale mam tylko jeden ori klucz
drugi na przeszczep do chinola ma inny grot ale czestotliwosc sie zgadza mhz i jak dobrobie to mi znajomy sparuje z tym co mam
Zastava 1100p -> Polo 86c2f -> Polo 6n i Arosa -> Bmw e46 touring -> Bora variant -> Punto mk1 -> Ibiza 6k -> Polo variant -> a teraz TOURAN 1T0 i POLO 9N0
-------------------------------------- https://domandesign.cupsell.pl/