Witam,
wywala mi błąd EGR-u. Mechanik mówi ze jest bardzo trudny dostęp do niego i trzeba rozkręcić "pół" auta. I koszt to około 2000zł (1400zł sam EGR). co o tym sadzicie. Ma racje??
2.0 TDI 140km Egr wymiana
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 140km Egr wymiana
Godzina pracy i egr znika. Zapraszam
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
-
- Początkujący
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz paź 09, 2016 14:11
- Auto:: VW Touran 2012r 2.0TDI
- Imię:: Artur
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: 2.0 TDI 140km Egr wymiana
Mam silnik CR. Słyszałem o czyszczeniu EGR-a cyz ktoś z was to robił?? czy jest sens? Konsultowałem u 3 mechaników wszyscy mówią wymiana 2000zł
- Maciej_F
- Expert
- Posty: 1161
- Rejestracja: czw wrz 08, 2011 15:38
- Auto:: Alhambra 7N
- Imię:: Maciej
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Podziękował: 49 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: 2.0 TDI 140km Egr wymiana
Gdzieś już pisałem o EGR-e w moim CR CFFB .
Wszystko chce nowego .
To jest specjalnie zbudowane ustrojstwo by działo roki jeden dzień .
Upierdliwy potencjometr i elektronika , malutkie łożysko i krzywka . a to wszytko pracuje w dużych temperaturach .
Są goście co wymieniają tylko cześć mechaniczno- elektryczną bez chłodniczki .
Ten gościu się specjalizuje w EGR-ach :
https://www.kolmot.com.pl/pl/c/Zawory-r ... lin-EGR/31 .
Za dużo roboty z EGR-em by bawić się w półśrodki ( używka ? regenerowany? )
Albo nowy albo
chirurg z Łowicza czeka na ciebie ze skalpelem 
Wszystko chce nowego .
To jest specjalnie zbudowane ustrojstwo by działo roki jeden dzień .
Upierdliwy potencjometr i elektronika , malutkie łożysko i krzywka . a to wszytko pracuje w dużych temperaturach .
Są goście co wymieniają tylko cześć mechaniczno- elektryczną bez chłodniczki .
Ten gościu się specjalizuje w EGR-ach :
https://www.kolmot.com.pl/pl/c/Zawory-r ... lin-EGR/31 .
Za dużo roboty z EGR-em by bawić się w półśrodki ( używka ? regenerowany? )
Albo nowy albo


- ŁYSY
- Początkujący
- Posty: 38
- Rejestracja: wt lut 21, 2017 08:34
- Auto:: Touran 1T3, CAYC 2011r
- Imię:: Piotr
- Lokalizacja: Elblag
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: 2.0 TDI 140km Egr wymiana
Witam
Ja w swoim Touranie 1.6TDI niedawno wymieniałem sam EGR-a.
Nie ma w tym niczego super trudnego, kilka śrub uszczelek i po sprawie, ale bez podnośnika nie dałbym rady.
Wymiana EGR-a, oleju silnika, płynu G12 oraz wszystkich filtrów zajęła mi 5h.
Bardzo pomocne były mi filmiki chłopa który pracuje w serwisie VW w UK.
Tu link do niego:
https://www.youtube.com/user/7jankes7/videos
Oglądajcie, a na pewno sami dacie sobie radę.
A jeśli chodzi o czyszczenie EGR-a to po wyciągnięciu mojego stwierdziłem, że jest tak zużyty, że nic by nie dało czyszczenie bo był nieszczelny na za sworzonkach dźwigni zaworów które wchodzą do środka, a i rolka też była w opłakanym stanie.
Ja w swoim Touranie 1.6TDI niedawno wymieniałem sam EGR-a.
Nie ma w tym niczego super trudnego, kilka śrub uszczelek i po sprawie, ale bez podnośnika nie dałbym rady.
Wymiana EGR-a, oleju silnika, płynu G12 oraz wszystkich filtrów zajęła mi 5h.
Bardzo pomocne były mi filmiki chłopa który pracuje w serwisie VW w UK.
Tu link do niego:
https://www.youtube.com/user/7jankes7/videos
Oglądajcie, a na pewno sami dacie sobie radę.
A jeśli chodzi o czyszczenie EGR-a to po wyciągnięciu mojego stwierdziłem, że jest tak zużyty, że nic by nie dało czyszczenie bo był nieszczelny na za sworzonkach dźwigni zaworów które wchodzą do środka, a i rolka też była w opłakanym stanie.
Było:
Golf II 1.6l pb 75 KM 1991r
AUDI 80 B4 2.0l 90 KM 1993r
GOLF IV 1.9l TDI 90 KM 1999r
Jest.
TOURAN 1T3 1.6 TDI BMT 105 KM 2011r
Golf II 1.6l pb 75 KM 1991r
AUDI 80 B4 2.0l 90 KM 1993r
GOLF IV 1.9l TDI 90 KM 1999r
Jest.
TOURAN 1T3 1.6 TDI BMT 105 KM 2011r