Kurde blaszka nie chce mi się wierzyć żeby było kombinowane bo kupiłem cały komplet z paska B6.
Ps.ide podpiąć WTT zobaczę co on pokaże.
Woilla
Co nie zmienia faktu że powinienem zakodować ustrojstwo pod kolor 3D. Telestarta mogę ,zawór też, tylko nie protokół..... skończyły mi się pomysły....eee. A może różnica jest między 005 i 007
-- 15 paź 2018, o 10:00 --
dzwonek17 pisze:Dodam że na starym moim panelu żadnego błędu nie było
Chyba brak jednej klapy w nagrzewnicy lub trzeba przepiąć piny w kostce. Wpisz nr.błędu w Google może ktoś już miał taki problem i go rozwiązał
Ostatnio zmieniony pn paź 15, 2018 19:17 przez hagio, łącznie zmieniany 1 raz.
dzwonek17 pisze:Dodam że na starym moim panelu żadnego błędu nie było
Chyba brak jednej klapy w nagrzewnicy lub trzeba przepiąć piny w kostce. Wpisz nr.błędu w Google może ktoś już miał taki problem i go rozwiązał[/quote]
No właśnie wujek Google nic mi nie chce powiedzieć więc może jeszcze koś jakiś pomysł.
dzwonek17 pisze:Bartek jesteś wielki -bardzo Ci dziękuje.
sprawdzę wieczorkiem kodowanie i dam znać.
-- 15 paź 2018, o 11:44 --
Tylko jeszcze czy będzie dobrze jak do nowego wpisze kodowanie z mojego starego?
Tak ale zakoduj sobie 0018040008 odepnij wtyczkę zasilającą od panelu AC będziesz miał poszerzoną wartość regulacji temperatury przy okazji.... Pokasuj wszystkie błedy i zobacz co wyskoczy.....
Wydaje mi się że to będzie odpowiednie miejsce.Póki co temat Tabu https://youtu.be/xuTA-Uh255o
Sprawne oko wyłapie numer identyfikacyjny klienta przed i po operacji. Dodam że pacjent miał błąd sumy kontrolnej EOL do którego się sam przyczyniłem i po połączeniu z WTT średnio co 10 sekund wywalał komunikat,co utrudniało przeprowadzenie przeszczepu "duszy". W pierwszej kolejności dostał numer dogrzewacza PQ35 ZH i błąd EOL przestał wyskakiwać, drugi etap "dusza" z postojowego PQ46 SH znalazła dawcę i tak oto pacjent żyje. Testy na stole potwierdzą czy będzie żyć wiecznie. jest jeszcze jedno ale.....typ paliwa- póki co "neutralne"co kolwiek to znaczy,może pójdzie na rzepakowym....opałowym...woda....
Ps.Postaram się przerobić parę Zuheizer na Standheizung i je potestować, o wynikach nie omieszkam napisać. Pozdrawiam.
Dzień dobry. Panowie, zmagam się już któryś dzień i nie mogę dojść do ładu!
Mianowicie. Włącza (odpala) mi się webasto z pilota, z przycisku na klimatroniku, po zaprogramowaniu na liczniku, natomiast nie włączają się ani nawiewy ani wyświetlacze. Na odpalonym silniku i włączonym ręcznie klimatroniku wszystko jest ok - grzeje, dymi, pracuje. Do niedawna wszystko było cacy. Zacząłem bawić się VCDS-em i może tam coś przestawiłem. Dodam że żaden błąd nie wyskakuje, jedynie po kilkukrotnym włączaniu/wyłączaniu piec się blokuje. Ale wchodząc w kanał 42 odblokowuję go. Poradźcie pany - PROSZĘ.
tom2600 pisze:Dzień dobry. Panowie, zmagam się już któryś dzień i nie mogę dojść do ładu!
Mianowicie. Włącza (odpala) mi się webasto z pilota, z przycisku na klimatroniku, po zaprogramowaniu na liczniku, natomiast nie włączają się ani nawiewy ani wyświetlacze. Na odpalonym silniku i włączonym ręcznie klimatroniku wszystko jest ok - grzeje, dymi, pracuje. Do niedawna wszystko było cacy. Zacząłem bawić się VCDS-em i może tam coś przestawiłem. Dodam że żaden błąd nie wyskakuje, jedynie po kilkukrotnym włączaniu/wyłączaniu piec się blokuje. Ale wchodząc w kanał 42 odblokowuję go. Poradźcie pany - PROSZĘ.
Ogólnie dopóki piec nie nagrzeje cieczy do odpowiedniej temperatury chyba 40stopni to nie uruchomi nawiewu.Odczekaj chwilkę powinny ruszyć.
tom2600 pisze:Dzień dobry. Panowie, zmagam się już któryś dzień i nie mogę dojść do ładu!
Mianowicie. Włącza (odpala) mi się webasto z pilota, z przycisku na klimatroniku, po zaprogramowaniu na liczniku, natomiast nie włączają się ani nawiewy ani wyświetlacze. Na odpalonym silniku i włączonym ręcznie klimatroniku wszystko jest ok - grzeje, dymi, pracuje. Do niedawna wszystko było cacy. Zacząłem bawić się VCDS-em i może tam coś przestawiłem. Dodam że żaden błąd nie wyskakuje, jedynie po kilkukrotnym włączaniu/wyłączaniu piec się blokuje. Ale wchodząc w kanał 42 odblokowuję go. Poradźcie pany - PROSZĘ.
Ogólnie dopóki piec nie nagrzeje cieczy do odpowiedniej temperatury chyba 40stopni to nie uruchomi nawiewu.Odczekaj chwilkę powinny ruszyć.
Jestem juz dawno po zabiegu zmiany dogrzewacza na pełne ogrzewanie postojowe. Nurtuje mnie jedna kwestia. Czy po tym zabiegu auto nadal ma funkcje dogrzewacza. Czy piec się odpali z automatu poniżej tych 4 stopni Celsjusza?
Tak ja napisał cirek piec włączy się jako dogrzewacz jak temp. spadnie poniżej 4 stopi i płyn chłodniczy nie będzie rozgrzany do ok. 80 stopni, ale tylko w modelu 1T2 i 1T3 (czytaj tam gdzie są panele z przyciskiem AC) w tym najnowszym to nie wiem.
W modelu 1T1 (przedlift) jeżeli mamy włączony przycisk ECON to piec się nie załączy w trybie dogrzewacza i jak dla mnie to super sprawa, trochę bez sensu później VW zmienił na to żeby piec uruchamiał się za każdym razem jak odpalamy auto i temp. jest poniżej 4 stopni, bo jeżeli mamy trasę dość krótką (np. do sklepu itp) to piec będzie się zawsze uruchamiał po zapalaniu silnika i będzie się tylko zawalał sadzą bo włączenia będą chwilowe.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Ostatnio zmieniony pt lis 02, 2018 19:32 przez Tomasz_W-wa, łącznie zmieniany 1 raz.
Tomasz_W-wa pisze:włączy się jako dogrzewacz jak temp. spadnie poniżej 4 stopi i płyn chłodniczy nie będzie rozgrzany do ko. 80 stopni, ale tylko w modelu 1T2 i 1T3 (czytaj tam gdzie są panele z przyciskiem AC)
Nie będzie rozgrzany? nie rozumiem.
A o co chodzi w załączeniu w bordnetz? Wcześniej jak był dogrzewacz fabrycznie to było to odznaczone.
Jeżeli płyn ma temp ok. 80 stopi to piec nie włącza spalania paliwa tylko przechodzi w stan czuwania, jak temp. spada do określonej wartości to włącza się spalanie.
Po prostu piec grzeje płyn do ok. 80 stopni a później jadąc autem już silnik powinien sam dogrzać płyn do tych 90 stopni