Cześć.
Mam taki problem, z nowo zakupionym autem, w którym jest nowiutkie sprzęgło z dwumasą LUK.
Problem polega na tym, że na 1 i mniej ale też na 2 biegu podczas zmiany, czuć szarpnięcie i mam wrażenie że słychać metaliczny dzwięk, najbardziej podczas jazdy na 1 biegu. Na 4 czy 5 biegu tego problemu nie ma. Problem również nie występuje jak na 1 biegu wjazdę na wyższe obroty , wtedy ta zmiana jest płynniejsza.
Macie jakieś pomysły? ktoś miał podobny problem? Jakaś poduszka do wymiany? czy nowe sprzęgło musi się ułożyć? dziwne.
Szarpanie przy zmianie
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4961
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Szarpanie przy zmianie
Co ma się tam układać? Nowe auto z fabryki też ci się układa rok czasu? Albo to sorzeglo/dwumas jest zdupcone albo skrzynia do luftu.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- Minio
- Początkujący
- Posty: 35
- Rejestracja: pt paź 26, 2018 20:59
- Auto:: Touran 1.9 TDi BKC
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Szarpanie przy zmianie
Sprzęgło było wymienione 2 tyg temu na nowe LUK z dwumasą. Mam fakturę.
Na fakturze są też dwie poduszki silnika.
Czasami szarpie autem przy zmianie biegów, z powodu właśnie uszkodzonej poduszki.
Zastanawiam się też jeszcze, nad czymś takiem https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=435403
i tu podobny temat
https://bez-wypadkowe.net/showthread.ph ... 99g%C5%82a
U mnie jest tak samo.
Szarpnięcie jest jedno i to w momencie WCISKANIA SPRZĘGŁA, potem wszystko jest OK. na 3-4-5 biegu tego nie ma. Jak na 1 biegu minę 2.000 obr to tego szarpnięcia też nie ma.
Na fakturze są też dwie poduszki silnika.
Czasami szarpie autem przy zmianie biegów, z powodu właśnie uszkodzonej poduszki.
Zastanawiam się też jeszcze, nad czymś takiem https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=435403
i tu podobny temat
https://bez-wypadkowe.net/showthread.ph ... 99g%C5%82a
U mnie jest tak samo.
Szarpnięcie jest jedno i to w momencie WCISKANIA SPRZĘGŁA, potem wszystko jest OK. na 3-4-5 biegu tego nie ma. Jak na 1 biegu minę 2.000 obr to tego szarpnięcia też nie ma.
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4961
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Szarpanie przy zmianie
To nie gwarantuje że ten dwumas jest okej. Ale szukaj może coś faktycznie innego.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC