Ostatnio zacząłem ''studijiować '' System monitoringu ciśnienia w kołach .
Wiadomo :
Jest podstawowy w VW oparty na zliczaniu obrotów kół ( ale jest dupienny

Druga wersja ( de luxe) faktycznie mierzy ciśnienie .
Przyjąłem do rozważań możliwość przeszczepu systemu z np. Passka B8.
Ło taki schemat : No i właśnie : system okablowania jest prościański .
Trzeba mieć Gateway'a obsługującego CAN rozszerzony , Minimum czarno białe zegary . Iii

Można mieć włączone dwa systemy jednocześnie ? 4C i 65
Sterownik z Passka to : 5Q0907273
Czy jak sterownik jest 5Q0 to czujniki muszą być też 5Q0 ?? A jak tafiło na bogatego - sie ma dwa zestawy kół . To można mieć , powsadzane dwa zestawy czujników w kołach ? .
I dalej na razie nie rozgryzałem tematu .
Czuniki z odbiornikiem sie jakoś kalibruje , dopisuje , uaktywnia etc ?
Generalnie to mnie zainspirował ten temat :
http://jimmy-cbx.blogspot.com/p/tire-pr ... oring.html
chłop zresztą przedstawia montaż tych dwóch systemów .