Witajcie.
Czy w 1.4TSI przy wymianie oleju trzeba wymieniać korek lub podkładkę po korek? Pytam bo poprzednio miałem Renault i tam przy każdej wymianie zmiało się podkładkę pod korkiem.
Planuję kupić sobie online komplet olej VW + oryginalny filtr ((coś takiego) i w komplecie nie ma nic więcej. Do TSI wchodzi 4 czy 5 litrów?
Z góry dzięki za informacje.
1.4 TSI - wymiana oleju - korek spustowy
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4946
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 418 razy
Re: 1.4 TSI - wymiana oleju - korek spustowy
Vagi raczej nigdy nie miały wymaganej wymiany korka. Owszemminne mają ale w sumie po co? Nawet czasami jest że wymienia się podkładkę lub jeśli jest to taki malutki oring ale to w innych markach. Zresztą sporo misek uratowałem przegwintowujac otwór spustowy na gwint 15 i do tego daje korek z takowym gwintem. Wtedy to już odrazu mówię że korek zostaję przy każdej wymianie oleju.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- Tomasz_W-wa
- Władca postów
- Posty: 2561
- Rejestracja: czw maja 17, 2012 18:04
- Auto:: SEAT Ibiza SPORT 1.9 TDI
- Imię:: Tomasz
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 285 razy
- Otrzymał podziękowań: 484 razy
Re: 1.4 TSI - wymiana oleju - korek spustowy
Serwis VW zawsze wymienia śrubę z podkładką na nową.
U mnie jest taka N90813202 i w historii z ASO VW zawsze przy wymianie oleju była wymieniania ta śruba na nową, koszt nie duży 15.89 zł
https://www.youtube.com/watch?v=aCNGO6oQicE
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
U mnie jest taka N90813202 i w historii z ASO VW zawsze przy wymianie oleju była wymieniania ta śruba na nową, koszt nie duży 15.89 zł
https://www.youtube.com/watch?v=aCNGO6oQicE
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4946
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 418 razy
Re: 1.4 TSI - wymiana oleju - korek spustowy
Zależy od serwisu. Pytanie tylko po co to robić? Śruba stalowa a miska alu a nawet dziś już plastikowa. Czasem nie warto być nadgorliwym bo coprawda nie z korkami ale innymi śrubami miałem już dwa przypadki że gwint się w nowej śrubie właśnie uszkodził. Raz na śrubie od napinacza rozrządu a raz w jarzmie na zwrotnicy.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC