Witam serdecznie wszystkich na forum.
Posiadam VW Tourana 2004r 2.0 FSI. Samochód był już u 3 różnych elektro -mechaników oraz w ASO VW. Niestety usterki nie udało się usunąć. Jest ona następująca: Samochód po rozgrzaniu (około 10-15 minut jazdy) wchodzi w tryb awaryjny, traci moc oraz rozpedza się do 3000 obrotów na każdym biegu, także na jałowym. Dodatkow pojawia sie tymczasowy błąd P0191.
W samochodzię zostały wymienione:
Czujnik wysokiego cisnienia G247
Pompa w baku (nowy zamiennik)
Pompa wysokiego cisnienia (używana, ale były łacznie 3 różne sprawdzane).
Sterownik pompy w baku (używany)
Variator (nowy)
Czujnik powietrza dolotowego (nowy)
Filtr paliwa
Czyszczony był dolot oraz klapy kolektora.
Macie państwo jakies podejrzenia?
Pozdrawiam
2.0 FSI Tryb awaryjny przy 3000 obrotów.
- Feberos
- Użytkownik
- Posty: 255
- Rejestracja: śr kwie 11, 2018 17:06
- Auto:: Touran '03 1.9TDI AVQ
- Imię:: Krzysztof
- Lokalizacja: Mielec
- Podziękował: 25 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: 2.0 FSI Tryb awaryjny przy 3000 obrotów.
Ktoś pokusił się o sprawdzenie wiązki idącej do czujnika ciśnienia?
- tinware
- Zaawansowany
- Posty: 313
- Rejestracja: sob gru 08, 2018 22:12
- Auto:: 1T1 1.6MPI BSE LPG
- Imię:: Kamil
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 23 razy
Re: 2.0 FSI Tryb awaryjny przy 3000 obrotów.
Chodzi Ci o to, że maksymalnie do 3000 obr/min i dalej nie pójdzie?
Czy że samoistnie wkręca się na takie obroty?
Miałem kiedyś problem w 1.0 MPI - kod silnika ALD.
Silnik samoistnie wkręcał się na bardzo wysokie obroty (nawet na biegu jałowym).
Powodem był uszkodzony czujnik temperatury wody.
Czy że samoistnie wkręca się na takie obroty?
Miałem kiedyś problem w 1.0 MPI - kod silnika ALD.
Silnik samoistnie wkręcał się na bardzo wysokie obroty (nawet na biegu jałowym).
Powodem był uszkodzony czujnik temperatury wody.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: śr sty 23, 2019 10:32
- Auto:: Touran, 2.0FSI, 2004
- Imię:: Adrian
- Lokalizacja: Katowice
Re: 2.0 FSI Tryb awaryjny przy 3000 obrotów.
Tak wiazka była sprawdzona.
Gdy samochód osiagnie temperaturę, nie wkręca się wyżej niż 3000tys. obrtów na każdym biegu. Dzisiaj przychodzi czujnik cisnienia paliwa po niskiej stronię, wymienie go i dam wam znać. Może pompa w baku dostaje błędne dane i podaje za mało paliwa i efektem jest bład wysokiego cisnienia.
-- Pn lis 04, 2019 12:11 --
Cześć,
Niestety zmiana czujnika nie pomogła, ale odkryłem dziwną zależność. Po wymianie zrobiłem test i temperatura zewnetrzna było -4 stopnie. Jezdziłem około godziny i zrobiłem 60km, bład nie wyskoczył i samochód zachowywał się idealnie. Nastepnego dnia + 4 na dworze, po 15min znowu bład P0191 i tryb awaryjny. Macie jakies podejrzenia?
Gdy samochód osiagnie temperaturę, nie wkręca się wyżej niż 3000tys. obrtów na każdym biegu. Dzisiaj przychodzi czujnik cisnienia paliwa po niskiej stronię, wymienie go i dam wam znać. Może pompa w baku dostaje błędne dane i podaje za mało paliwa i efektem jest bład wysokiego cisnienia.
-- Pn lis 04, 2019 12:11 --
Cześć,
Niestety zmiana czujnika nie pomogła, ale odkryłem dziwną zależność. Po wymianie zrobiłem test i temperatura zewnetrzna było -4 stopnie. Jezdziłem około godziny i zrobiłem 60km, bład nie wyskoczył i samochód zachowywał się idealnie. Nastepnego dnia + 4 na dworze, po 15min znowu bład P0191 i tryb awaryjny. Macie jakies podejrzenia?