2.0 FSI Tryb awaryjny przy 3000 obrotów.

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.
adrjon
Posty: 2
Rejestracja: śr sty 23, 2019 10:32
Auto:: Touran, 2.0FSI, 2004
Imię:: Adrian
Lokalizacja: Katowice

2.0 FSI Tryb awaryjny przy 3000 obrotów.

Post autor: adrjon »

Witam serdecznie wszystkich na forum.

Posiadam VW Tourana 2004r 2.0 FSI. Samochód był już u 3 różnych elektro -mechaników oraz w ASO VW. Niestety usterki nie udało się usunąć. Jest ona następująca: Samochód po rozgrzaniu (około 10-15 minut jazdy) wchodzi w tryb awaryjny, traci moc oraz rozpedza się do 3000 obrotów na każdym biegu, także na jałowym. Dodatkow pojawia sie tymczasowy błąd P0191.

W samochodzię zostały wymienione:
Czujnik wysokiego cisnienia G247
Pompa w baku (nowy zamiennik)
Pompa wysokiego cisnienia (używana, ale były łacznie 3 różne sprawdzane).
Sterownik pompy w baku (używany)
Variator (nowy)
Czujnik powietrza dolotowego (nowy)
Filtr paliwa
Czyszczony był dolot oraz klapy kolektora.

Macie państwo jakies podejrzenia?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Feberos
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr kwie 11, 2018 17:06
Auto:: Touran '03 1.9TDI AVQ
Imię:: Krzysztof
Lokalizacja: Mielec
Podziękował: 25 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

Re: 2.0 FSI Tryb awaryjny przy 3000 obrotów.

Post autor: Feberos »

Ktoś pokusił się o sprawdzenie wiązki idącej do czujnika ciśnienia?
Awatar użytkownika
tinware
Zaawansowany
Posty: 313
Rejestracja: sob gru 08, 2018 22:12
Auto:: 1T1 1.6MPI BSE LPG
Imię:: Kamil
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 23 razy

Re: 2.0 FSI Tryb awaryjny przy 3000 obrotów.

Post autor: tinware »

Chodzi Ci o to, że maksymalnie do 3000 obr/min i dalej nie pójdzie?
Czy że samoistnie wkręca się na takie obroty?

Miałem kiedyś problem w 1.0 MPI - kod silnika ALD.
Silnik samoistnie wkręcał się na bardzo wysokie obroty (nawet na biegu jałowym).
Powodem był uszkodzony czujnik temperatury wody.
adrjon
Posty: 2
Rejestracja: śr sty 23, 2019 10:32
Auto:: Touran, 2.0FSI, 2004
Imię:: Adrian
Lokalizacja: Katowice

Re: 2.0 FSI Tryb awaryjny przy 3000 obrotów.

Post autor: adrjon »

Tak wiazka była sprawdzona.
Gdy samochód osiagnie temperaturę, nie wkręca się wyżej niż 3000tys. obrtów na każdym biegu. Dzisiaj przychodzi czujnik cisnienia paliwa po niskiej stronię, wymienie go i dam wam znać. Może pompa w baku dostaje błędne dane i podaje za mało paliwa i efektem jest bład wysokiego cisnienia.

-- Pn lis 04, 2019 12:11 --

Cześć,

Niestety zmiana czujnika nie pomogła, ale odkryłem dziwną zależność. Po wymianie zrobiłem test i temperatura zewnetrzna było -4 stopnie. Jezdziłem około godziny i zrobiłem 60km, bład nie wyskoczył i samochód zachowywał się idealnie. Nastepnego dnia + 4 na dworze, po 15min znowu bład P0191 i tryb awaryjny. Macie jakies podejrzenia?
ODPOWIEDZ