A jak z wymianami oleju u was po zrobieniu Chipa , co ile kilometrów wymieniacie ?
Ja po rozmowie z tunerem wymieniam co 15 tyś. po zrobieniu programu i leje Olej LongLife
Pozdro
CADDY LIFE STYLE
By BESTperformance
Passat 2.0 TDI BMR 170 @200/410
Caddy 2.0 TDI BMM 140 @170/410
Corsa C Z12XE 75 @ 80/120
sianko86 pisze:ja tez robie co 15tys i leje shel helix 5w30
Panowie, jak robić chipa to w firmie, która nie robi tego na OKO tylko ma hamownię i wszystko na bierząco sprawdza.
W dobrze zrobionym chipie są same plusy, jeżeli ktoś robi autko na większą moc i robi to na OKO to różnie może być.
ja leje shell helix 5w30 i nic sie niedzieje . moj chip byl robiony w inowroclawiu i nie moge powiedziec nic zlego. samochod sie fajnie zbiera i pali ok 0,5l mniej
yataman pisze:Jak myślicie co lepiej kupić
a) 140KM + DSG
czy
b) 170KM + DSG
Myślę, że 140PS będzie lepszym rozwiązaniem i do chipowania i do eksploatacji. Aota 170 konne nie cieszą się zbyt dobrą opinią ze względu na układ wtryskowy siemensa, który bardzo często podupada
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Kolego yataman powiem ci że insteresowałem się chipowaniem i znam gościa który to robi i zna się na tym (DYNOSOFT ALIGATOR), ale z tego co wiem nie dasz rady wyciągnąć ze 140 + DSG 170 KM, na bezpiecznie zrobi ci 160, jeżeli masz sprawne auto. DSG cie ograniczy, a znam też takowych którzy zrobią ze 140 + DSG te 170 KM, ale ciekawe jak długo pochulasz...
Ze 170 KM na manualu robi się 195 KM, niestety nie osiągniesz tego gdy masz DSG, sytuacja podobna jak wyżej. Ja bym kupił 170 KM w manualu i zrobił bezpiecznego virusa, jak zależy ci na DSG (tak jak mi) to zostawił bym te 170 KM w serii, Touran to nie auto wyścigowe
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO "Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
No tak ja mam nowe sprzęgło i Aligator może zrobić z mojego 160 KM, do 20 KM nie opłaca mi się wydawać 1000 zł. Wole ten 1000 zł wsadzić w samochód czy części do niego jak będą potrzebne.
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO "Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
dobry chip-tuning (hamownia, strojenie) kosztuje 400-700zł, jak dobrze się to załatwi to wyjdzie 350zł nawet do 0zł, zainteresowanym opowiem na Zlocie jak to zrobić
W sumie masz rację. Ja tak właśnie zrobiłem. Za 900. Myślę, że było warto. Spalanie przy oponach 205/55/60 było na poziomie 5-5,5l, gdy u innych widziałem 7-9l. przy 25000km zaoszczędziłem minimum 2100zł przez 1,5 roku.
jERRY na zlocie mnie nie będzie napisz na PW, był bym zainteresowany, Aligator też robi to na hamowni wraz ze strojeniem i przy grupowym chce 1000 zł a normalnie 1500 zł.
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO "Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.