Cześć,
Problemy z jakim się borykam:
- podczas powolnego przyspieszania do 2tys obrotów poszarpuje lekko. Im cieplejszy tym mniej a jak już dobrze rozgrzany to prawie wcale. Co ciekawe przeważnie jak staram się jechać jedną prędkością to poprostu lekko przerywa. Na wolnych poszarpuje delikatnie. Przy lekkim ruszaniu i wbiciu drugiego biegu tak jakoś tez nie tak jak powinno tzn powinien płynnie jechać dalej a potrafi poszarpać.
- po dłuższym postoju (do kilku godzin) dłużej kręci...na rozgrzanym silniku nie ma problemu, pali od strzała. Co ciekawe nie zawsze, czasami postoju 2-3 dni i odpali odrazu. Mam wrażenie jakby palił lepiej jak ma więcej paliwa w zbiornik tj więcej niż pół. Z przerywaniem też jakby mniej.
Autko mam od miesiąca. Trudno powiedzieć co było wcześniej. Oleje, filtry, rozrząd wymienione. Wyczyściłem EGR. Na VCDS brak błędów.
Znalazłem gdzie podobny wątek w caddy. Może to kwestia pompki paliwa? Jest dużo wątków podobnych to z EGR to z uszczelniaczami PD.... założyłem nowy łączący dwa problemy tj szarpanie i długie odpalanie po postoju.
Auto generalnie dobrze się zbiera, spalanie na spokojnie ok 6-6,5l/100km. Aha...kolektor zmieniony na aluminiowy bez klap gaszących.
Proszę o ewentualnie sugestie od czego zacząć.
Pozdrawiam
Szarpie, długo kręci po postoju BMN 170km
-
- Początkujący
- Posty: 40
- Rejestracja: sob kwie 25, 2020 20:00
- Auto:: Touran Cross lift BMN
- Imię:: Maciej
- Lokalizacja: Świebodzin
- marcyb3
- Expert
- Posty: 1236
- Rejestracja: sob kwie 04, 2015 22:36
- Auto:: Touran 1,9 105 KM,2007r
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: Jastrowie
- Podziękował: 141 razy
- Otrzymał podziękowań: 182 razy
Re: Szarpie, długo kręci po postoju BMN 170km
A może wina instalacji na wytryskach??? Co do odpalania może Aku słabe lub wina rozrusznika, rozrząd dobrze ustawiony???
Wysłane z mojego Hammer Energy przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Hammer Energy przy użyciu Tapatalka
Jestem Marcin z Jastrowia
był
VW Touran 2,0 TDI AZV 100 KW z 2003 r czarny
VW Touran 1,9 TDI BKC 77 KW z 2005 r bordowy
VW Touran 1,9 TDI BLS 77 KW z 2007 r siwy
Jest
VW Touran 1,6 TDI CAYC 77KW z 29,12,2010 r Mocca
był
VW Touran 2,0 TDI AZV 100 KW z 2003 r czarny
VW Touran 1,9 TDI BKC 77 KW z 2005 r bordowy
VW Touran 1,9 TDI BLS 77 KW z 2007 r siwy
Jest
VW Touran 1,6 TDI CAYC 77KW z 29,12,2010 r Mocca
-
- Początkujący
- Posty: 40
- Rejestracja: sob kwie 25, 2020 20:00
- Auto:: Touran Cross lift BMN
- Imię:: Maciej
- Lokalizacja: Świebodzin
Re: Szarpie, długo kręci po postoju BMN 170km
Filtr paliwa nowy, rozrząd świeżo zmieniony. Jakby coś było nie tak z ustawieniem rozrządu lub filtrem to chyba cały czas byłby problem. Ciekawi mnie ta sytuacja z ilością paliwa w zbiorniku. Jutro zatankuje więcej paliwa i będę obserwował jak odpala. Dzisiaj już gorzej (jest lekko powyżej 1/4). Na weekend było powyżej połowy i odpalił na strzała po nocce...najgorsze ze przerywa delikatnie na równym gazie, lekko powyżej 2 tys i ładnie zasuwa.
Zaczyna mnie te auto wkurzać....
O co kaman z instalacją wtrysków?
Spróbuje jeszcze odpalać po dwukrotnym włączeniu zapłonu, nagrzaniu świec. Pompkę z tylu słychać...
Odnośnie aku i rozrusznika kręci w miarę ok. Tak mi się wydaje. Mi to bardziej pasuje na zapowietrzenie układu, cofanie się paliwa.
-- Śr maja 27, 2020 22:33 --
Paliwa nadal ok 1/4 baku. Przy dwukrotnym włączeniu zapłonu przed uruchomieniem, odpala normalnie. Jutro tankuje na ponad 1/2 i próbuje za pierwszym razem...
Czy może być to nieszczelność układu paliwowego i po dwukrotnym włączeniu pompki paliwa jest minimalizowana?
Czy siada pompka paliwa...?
Pozdrawiam
Zaczyna mnie te auto wkurzać....
O co kaman z instalacją wtrysków?
Spróbuje jeszcze odpalać po dwukrotnym włączeniu zapłonu, nagrzaniu świec. Pompkę z tylu słychać...
Odnośnie aku i rozrusznika kręci w miarę ok. Tak mi się wydaje. Mi to bardziej pasuje na zapowietrzenie układu, cofanie się paliwa.
-- Śr maja 27, 2020 22:33 --
Paliwa nadal ok 1/4 baku. Przy dwukrotnym włączeniu zapłonu przed uruchomieniem, odpala normalnie. Jutro tankuje na ponad 1/2 i próbuje za pierwszym razem...
Czy może być to nieszczelność układu paliwowego i po dwukrotnym włączeniu pompki paliwa jest minimalizowana?
Czy siada pompka paliwa...?
Pozdrawiam