
Może ktoś mi podpowie jaki jest moment dokręcenia korka spustowego miski olejowej, silnik 2.0 Tdi BMM ?
Mnie osobiście kojarzy się coś około 30Nm ale nie mam pewności i wolę zapytać

A może pamiętasz jaki rozmiar podkładki?spacewalker pisze:podkładka nie jst na stałe...zdejmuje się jednorazowo
ja mam stalowe podkładki z gumą od sodka , stosowane przy przewodach paliwowych w innych autach
załóż alu podkładke, i przeszlifuj przy kazdej wymianie oleju
sruba jest twarda
miska jest twarda
podkałdak się podda
daltego przeszlifuj i bedzie gładka
No właśnie ta podkładka wogóle nie chce zejść chyba że ją na siłewesol pisze:Jest na stałe. Generalnie korka się nie wymienia. Zresztą korek jest z twardej stali wykonany a gniazdo w które wkręcamy w misce jest aluminiowe wiec zużyje się zawsze miska.
Osobiście jestem zdania by coś robić z głową. Myśleć i jeszcze raz myśleć. Tak jak przy dokręcaniu śruby przegubu od strony piasty. Jest ewidentny blad ale ludzie chcieliby się tam mimo to słuchać zalecenia serwisowego.
Wielkie dzięki podjade do sklepu z częściami do ciężarowych aut bo taki jest niedaleko mnie.spacewalker pisze:M14.
Wpisz w google:
Podkladka m14 metalowo gumowa scania
Tak to wygląda
Już myślałem że od opla sobie pożyczyłeś. Tam też takie są.spacewalker pisze:M14.
Wpisz w google:
Podkladka m14 metalowo gumowa scania
Tak to wygląda
Noe robie takichwesol pisze:Już myślałem że od opla sobie pożyczyłeś. Tam też takie są.spacewalker pisze:M14.
Wpisz w google:
Podkladka m14 metalowo gumowa scania
Tak to wygląda