Witam, mam problem z 1.9 TDI BLS. Jakiś czas temu postanowiłem wymienić uszczelki pompowtryskiwaczy, ponieważ auto czasami miało problem z rozruchem po dłuższym postoju. Przed wymianą uszczelek pompowtryskiwaczy auto miało moc i jeździło normalnie. Po wymianie uszczelek, regulacji i złożeniu wszystkiego silnik odpala idealnie, pracuje równo, nie dymi, ale auto jest mułowate i brakuje mu mocy. Obroty wchodzą wolno, straszne przyśpieszanie, spalanie na FISIE wzrosło. Regulację PD zrobiłem zgodnie z procedurą, wtryski były założone we właściwej kolejności, śruby i uszczelki nowe. Gniazda PD były lekko podrapane, więc je delikatnie wygładziłem. Czy ktoś miał podobny problem albo ma pomysł, co może być przyczyną? Każda sugestia będzie mile widziana. Mam nadzieję, że opisałem wszystko wystarczająco jasno.

:) Poniżej załączam pliki tekstowe z logami oraz z błędami, które przykuły moją uwagę.
-----------