Witam, pacjentów to silnik bkc w którym padła mi turbina. Chciałem wykorzystać moment i przygotować silnik do podniesienia mocy. W tym celu kupiłem oryginalną Kkk po całej regeneracji na kutym kole kompresji. Wg sprzedawcy turbosprężarka przyjmuje moc do 150km. Po zamontowaniu silnik nie ma mocy, świszczy po dodaniu gazu nawet na luzie. Sprawdzałem podciśnienia i do gruszki dochodzi podciśnienie i rusza sztangą. Próbowałem jeździć bez katalizatora i intercolera bo myślałem że coś ja blokuje ale nic to nie dało. Czy to czasem nie wadliwa regeneracja.? https://youtu.be/30REXM13SLY?si=pI2g4XX6byQvM-6q
Wstawiam film do waszej oceny
Świsty po wymianie turbo
-
- Przeglądacz
- Posty: 55
- Rejestracja: pn maja 02, 2016 20:10
- Auto:: Touran AVQ 101KM
- Imię:: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4960
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Świsty po wymianie turbo
Zapewne taka to regeneracja to po pierwsze że sztanga źle wyregulowana i to standard bo tylko nieliczni robią to poprawnie. Poza tym nie wiemy na jakich częściach to regenerowane i czy wirnik się ciekawo kie obraca w osi przez to. tez tak bywa. Było kupić używkę sprawna albo robić regenerację u dobrego fachowca. A wydajność na 150 koni to po prostu seria. Jakby dać tam większe koło kompresji to by wydajność była tak gdzieś na 170-180 koni.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC