przy okazji wymiany tulei wahacza i łączników stabilizatora poprosiłem o sprawdzenie wycieku oleju i okazało się ze cieknie z węża podającego olej do turbiny, dokładnie brakuje zamka na tym wężu,
moje pytanie czy warto wymienić na używkę ? bo cena to 380 zł
wąż, przewód do turbiny
- jeżu
- Władca postów
- Posty: 5610
- Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
- Auto:: PB8
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: KOL
- Podziękował: 214 razy
- Otrzymał podziękowań: 677 razy
Chyba pomyliło Ci się z wężem od IC bo przewód smarowania jest zakończony nakrętką a spustowy przykręcany na dwie....do turbiny...Tomas pisze:z węża podającego olej do turbiny, dokładnie brakuje zamka na tym wężu,
Takie rury od ic maja na swoich końcach oringi. To warto wymienić i kupić brakujący zamek-klamrę...
- Tomas
- Władca postów
- Posty: 2325
- Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
- Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: Gorzów
- Podziękował: 438 razy
- Otrzymał podziękowań: 127 razy
dzięki, spróbuję ustalić w warsztacie konkretnie który to, wiem tylko że w Inter Carsie 380 zł
[ Dodano: Pon Cze 04, 2012 09:03 ]
jeżu chodzi o przewód nr 9, masz go u siebie ?
[ Dodano: Sro Cze 20, 2012 20:30 ]
niech mi ktoś powie czy wymiana tego węża o którym mowa wyżej to skomplikowana sprawa?, chodzi mi o to czy jak zdemontuje osłonę to jestem w stanie sam to zrobić?
[ Dodano: Pon Cze 04, 2012 09:03 ]
jeżu chodzi o przewód nr 9, masz go u siebie ?
[ Dodano: Sro Cze 20, 2012 20:30 ]
niech mi ktoś powie czy wymiana tego węża o którym mowa wyżej to skomplikowana sprawa?, chodzi mi o to czy jak zdemontuje osłonę to jestem w stanie sam to zrobić?