1. Odboje od scirocco są ciut za długie i odpychają boki klapy,ale jak się zetnie delikatnie gumę z główki,a później wyrówna papierem jest ok.
NIE MA CHĂTNYCH NA TOURANOWEGO NOBLA????
Ja dzisiaj też założyłem odbojniki i krótsze główki .
Moja uwaga : sprężyste odbojniki ''schowałem na zero'' tzn . Ta część ząbkowana kwadratowa została całkowicie wciśnięta i wtedy klapa mi nie odstaje - nie musiałem piłować gumek .
ALE.... do pełni szczęścia jeszcze daleko z tymi dodatkowymi sprężynami to będzie zagwostka
panowie !! czy ktoś z was widział na jakimś filmiku zamieszczonym na tutejszym forum lub z poza forum "sprężyny" ??? bo też mi sie ten pomysł z otwieraną klapą podoba chociaz jeszcze nie poczyniłem żadnych wielkich kroków w tym temacie ale wydaje mi się że jeżeli oryginalne siłowniki mają moc 770 N to można je zastąpić o sile 1100 N (sa na alledrogo)http://allegro.pl/silowniki-sprezyna-gazowa-uniwersalna-500mm-1100n-i2363515826.html zastosować krótsze główki, skręcić odbojniki na maxa i powinno zadziałać zaraz bedą komentarze że klapa sie może ciężko zamykać itp. mysle że bedzie się ciężko zamkać bo samo przez sie siłowniki są mocniejsze ale nie ma nic za darmo coś kosztem czegoś
ja mialem bawic sie z tymi sprezynami ale musze zrezygnowac- parkuje tylem do budynku i jezeli za blisko stane to klapa sie uszkodzi... juz raz mi sie udalo krawedzia zachaczyc o murek wiec odpadam... jezeli juz to zaloze odboje aby sie nie bawic z dotykaniem wlacznika...
Był VW Passat B5 1.8T 150 BHP
Był Seat Ibiza 6L 1.9 TDI 130 BHP
Był VW Passat B5 FL 1.9TDI 130 BHP 4MOTION
Był VW Polo 6N2 1.4 55 BHP
Był VW Touran 1T2 2.0 TDI 177 BHP
Był Seat Ibiza 6l FR 1.8T 150 BHP
g_b pisze:jezeli juz to zaloze odboje aby sie nie bawic z dotykaniem wlacznika...
g_b połowiczne, ale też jakieś wyjście!
No i jedna rzecz jak by nie mówić do przodu!
U siebie mam czujniki z tyłu- wiem ile do "przeszkody" mam i nie będę się musiał bać o przytarcie- może o tym pomyślisz?
mam czujki, tyle ze musze jak najbilzej cofac... a juz sie raz zagapilem i sa efekty... jak znajde odpowiedni material to przykrece do muru i wtedy pomysle nad modem..
Był VW Passat B5 1.8T 150 BHP
Był Seat Ibiza 6L 1.9 TDI 130 BHP
Był VW Passat B5 FL 1.9TDI 130 BHP 4MOTION
Był VW Polo 6N2 1.4 55 BHP
Był VW Touran 1T2 2.0 TDI 177 BHP
Był Seat Ibiza 6l FR 1.8T 150 BHP
g_b pisze:mam czujki, tyle ze musze jak najbilzej cofac... a juz sie raz zagapilem i sa efekty... jak znajde odpowiedni material to przykrece do muru i wtedy pomysle nad modem..
jeżu pisze:Wiecie co konkretnie trzeba przekodować w 46?
Zależy jaki komfort,ale w 12bajtowym to byte 1 bit 4
19bajtowy bajt 2 bit 3
ja posiadam komfort 12 bajtowy i koduje tak jak Muti napisał i za cholere nie chce chodzić jest tak że klapa (softtouch ) odskakuje ale coś ją przytrzymuje jakby rygiel nie pozwalał puścić klapy
Panowie pomocy .
po otwarciu masz moze z 2 sekundy zeby otowrzyc klape bez przyciskania przycisku nad rejestracja. pozniej muisz powtorzyc otwieranie pilotem lub przyciskiem.
Był VW Passat B5 1.8T 150 BHP
Był Seat Ibiza 6L 1.9 TDI 130 BHP
Był VW Passat B5 FL 1.9TDI 130 BHP 4MOTION
Był VW Polo 6N2 1.4 55 BHP
Był VW Touran 1T2 2.0 TDI 177 BHP
Był Seat Ibiza 6l FR 1.8T 150 BHP