Kodowanie ESP i wspomagania

Czyli problemy z prądem w VW Touran (osprzęt elektryczny, włączniki, przekaźniki, szyby elektryczne, oświetlenie itp.)
inginio
Przeglądacz
Posty: 56
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 13:05
Auto:: Touran
Imię::

Kodowanie ESP i wspomagania

Post autor: inginio »

Witam.Jeśli klema była zdjęta to po jej ponownym założeniu zapali się najprawdopodobniej esp i kierowniczka. Kodujemy bez testera. Odpalamy auta najlepiej na prostym odcinku drogi, ruszając powolutku na pół sprzęgla kręcimy do końca kierownicą w lewo a następnie do końca w prawo a później prostujemy i jedziemy prosto jakieś max 50 metrów i powinno wszystko zgasnąć.Warunek jest taki że jadąc na prostej drodze kierownica ma być ustawiono "równo" a nie być jakoś przekrzywiona.
Awatar użytkownika
admin
Władca postów
Posty: 2336
Rejestracja: sob sie 28, 2010 20:00
Auto:: Touran
Imię:: Maciek
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 122 razy
Kontakt:

Post autor: admin »

Ja nie kręciłem na maksa, tylko się normalnie przejechałem i też się wszystko samo zakodowało i kontrolki zgasły ;)
inginio
Przeglądacz
Posty: 56
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 13:05
Auto:: Touran
Imię::

Post autor: inginio »

Ja bynajmniej zawsze tak robiłem jak opisałem gdyż mnie tak nauczono. Inaczej tego nie sprawdzałem tzn nie kręcąc do końca.
ODPOWIEDZ