cieżko pali na zimnym silniku
- kowet
- Zaawansowany
- Posty: 348
- Rejestracja: sob lip 16, 2011 21:31
- Auto:: Touran 2,0 TDI DSG
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Powodów możesz mieć wiele, począwszy od drobnicy np. aku do wymiany przez bardziej skomplikowane np. zmiana programu (dawki startowej) do zupełnie trudnych...thomas_81 pisze:Mam taki oto problem .Jak silnik zimny to musze krecic z 3-4 sek az zapali a jak cieply to jeszcze dluzej .Silnik po odpaleniu pracuje normalnie niema zadnych skoków obrotów.Akumulator sprawdzałem i gość powiedział żę za mała moc jest na rozruchu.Co to może być??
Z własnej autopsji miałem (w zależności od auta) słabe aku, robiony program, robiony rozrusznik, wymiana wiązki zasilającej pompki, wymiana pompy paliwa w zbiorniku, wymiana wtrysków....
Już nie Touran
ale Sharan...
-
thomas_81
- Przeglądacz
- Posty: 73
- Rejestracja: pt cze 15, 2012 17:59
- Auto:: Touran AVQ 1.9 2004
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: Polkowice
- Podziękował: 2 razy
jeżu zapytam,ale podejrzewam ,że nie będzie wiedział o co chodzi .
[ Dodano: Pon Lip 16, 2012 20:50 ]
Ja już wymiękam z tym paleniem auta raz pali od strzała na zimnym raz trzeba go dłużej kręcić a na ciepłym to już jest tragedia .Wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu akumulator sprawdzony pompowryski sprawdzone i nic.Zastanawiam się jeszcze nad zmianą uszczelniaczy na pompowtryskach albo odrazu polece zmienić dawkę rozruchową bo to jest tragedia.Może ktoś ma jescze jakieś pomysły???
Pozdrawiam
thomas_81
[ Dodano: Pon Lip 16, 2012 20:50 ]
Ja już wymiękam z tym paleniem auta raz pali od strzała na zimnym raz trzeba go dłużej kręcić a na ciepłym to już jest tragedia .Wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu akumulator sprawdzony pompowryski sprawdzone i nic.Zastanawiam się jeszcze nad zmianą uszczelniaczy na pompowtryskach albo odrazu polece zmienić dawkę rozruchową bo to jest tragedia.Może ktoś ma jescze jakieś pomysły???
Pozdrawiam
thomas_81
Thomas_81
-
gregorypeg
- Przeglądacz
- Posty: 129
- Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
Podczas sprawdzania VAGiem powody wyrzucania białego dymu i szarpania silnikiem podczas odpalania po dłuższym postoju stwierdziłem, że w kanale 013 trzeci pompowtryskiwacz wskazuje +2,99 mg/skok (zimny silnik). Jak praca silnika się uspokaja to parametry normalnieją do ok 0,14 mg/skos. Co o tym sadzicie?
-
gregorypeg
- Przeglądacz
- Posty: 129
- Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław