
Touran by Muti
- Tomasz_W-wa
- Władca postów
- Posty: 2561
- Rejestracja: czw maja 17, 2012 18:04
- Auto:: SEAT Ibiza SPORT 1.9 TDI
- Imię:: Tomasz
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 285 razy
- Otrzymał podziękowań: 484 razy
Kiera świetna, co do tarcz to napisze swoją przygodę.
Miałem je założone w Audi A3 i po 2-2,5 roku się zwichrowały (bicie kierownicy przy hamowaniu), tarcze zostały zdemontowane i oddane do zakładu gdzie zostały przetoczone (podobnież bardzo mało zostało zebranego materiału z tarczy) po tym zabiegu bicie zniknęło ale hamowanie było o połowę gorsze od tego jak wcześniej hamowały, pojeździłem tak niepełny rok i wywaliłem je i założyłem gładkie również z firmy ATE. Z tego co się dowiedziałem tarcze nacinane czy wiercone są bardziej narażone na zwichrowanie od gładkich i teraz zakładam gładkie również z ATE i wszystko jest OK.
No ale może Wam posłużą do końca swoich dni.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Miałem je założone w Audi A3 i po 2-2,5 roku się zwichrowały (bicie kierownicy przy hamowaniu), tarcze zostały zdemontowane i oddane do zakładu gdzie zostały przetoczone (podobnież bardzo mało zostało zebranego materiału z tarczy) po tym zabiegu bicie zniknęło ale hamowanie było o połowę gorsze od tego jak wcześniej hamowały, pojeździłem tak niepełny rok i wywaliłem je i założyłem gładkie również z firmy ATE. Z tego co się dowiedziałem tarcze nacinane czy wiercone są bardziej narażone na zwichrowanie od gładkich i teraz zakładam gładkie również z ATE i wszystko jest OK.
No ale może Wam posłużą do końca swoich dni.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
No to jakiś mały update się należy po takim czasie
W czasie ostatniego weekendu dzięki gościnności i pomocy Turanka nastąpiła wymiana pedału gazu na GTI
Koni nie przybyło,ale wygląd super

Kolejną sprawą była naprawa cieknącego i zapieczonego spryskiwacza tylnej szyby.Najłatwiej było wymienić cały silniczek z 2008roku. Teraz nic nie cieknie i psika na środek..

Jakoś w tygodniu przy okazji zdejmowania tylnego zderzaka postanowiłem choć troszkę zająć się wydechem jako,że widać go całego jak się jedzie za autem.. Jaki taki połysk jest
Na lato będzie lepiej i dokładniej...



I na koniec mały detal...Wymiana przycisków w kluczyku...


W czasie ostatniego weekendu dzięki gościnności i pomocy Turanka nastąpiła wymiana pedału gazu na GTI



Kolejną sprawą była naprawa cieknącego i zapieczonego spryskiwacza tylnej szyby.Najłatwiej było wymienić cały silniczek z 2008roku. Teraz nic nie cieknie i psika na środek..


Jakoś w tygodniu przy okazji zdejmowania tylnego zderzaka postanowiłem choć troszkę zająć się wydechem jako,że widać go całego jak się jedzie za autem.. Jaki taki połysk jest




I na koniec mały detal...Wymiana przycisków w kluczyku...

Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 

- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
AlledrogoTomas pisze: Muti a przyciski do pilot gdzie kupowałeś ?
Poszukuje od jakiegoś czasu takiej czarnej twardej gumowej kostki jak mają w wulkanizacja pod lewarek,ale nie wiem gdzie można taką nabyć...Maciej_F pisze:A mnie zainteresowao użycie tego czerwonego lewarka . W ostatnią sobotę używałem takiego przy wymianie kół . No i pomysł jak go można podeprzeć

Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 
