Nowo nabyty touran 1.9tdi BLS 105PS 164kkm
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
baron1,
No juz kawałek czasu jeździsz od modyfikacji to opinia jak najbardziej miarodajna.
Cieszę się bardzo , że nasza praca przynosi wymierne efekty
Zapraszam z każdym następnym
No juz kawałek czasu jeździsz od modyfikacji to opinia jak najbardziej miarodajna.
Cieszę się bardzo , że nasza praca przynosi wymierne efekty

Zapraszam z każdym następnym

Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
- baron
- Przeglądacz
- Posty: 111
- Rejestracja: czw lut 09, 2012 17:58
- Auto:: Bluemotion 2012 , CFHC
- Imię:: Rafał
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
wiesz,coś ok.20 tys. co do sprzęgła to nie wiem ale ja kupiłem auto teoretycznie z padniętym silnikiem a okazało się że padło sprzęgło.tak więc przed wizytą u Jacka nówka komplet sachsa.co do teorii to też myslę że nie ma co z takiego motoru wyciskać 170 kucy (jeżeli to wogóle możliwe) bo coś napewno nie wytrzyma-sprzęgło,turbinka.Inna historia to też jazda z głową a nie cały czas p....KriSSo pisze:Zastanawiające dla mnie osobiście są te wyniki, w sensie, że bardzo wyśrubowane. Rzadko się spotyka takie parametry w BKC/BXE/BLS.
baron1, ile km zrobiłeś już na programie o podobnych parametrach?
Czy Tourany mają mocniejsze sprzęgła w tych samych silnikach, niż BXE/BKC/BLS np w Golfie czy octavii?
wcześniej 2008 blue , teraz 2012 blue i caddy 2017,
czasami zerknij w tył
czasami zerknij w tył
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
KriSSo,
zapraszam Cie kolego, przyjedź zmierzymy to autko przy Tobie i zaprogramuje go wszystkimi zrobionymi do niego SETUPami , nie ma żadnego problemu
. Autko jeżdzi po naszym łowickim podwórku i jest do dyspozycji non stop więc bardzo chętnie zaprezentuje Ci jego możliwości.
Jeżeli twierdzisz , że żadko spotyka się takie parmetry w tych silnikach to również bardzo chętnie obalę Twoją teorię chociażby wprowadzając na rolki swojego Tourana 1.9TDI BKC i jak dasz znać odpowiednio wcześniej to zorganizuje jeszcze co najmniej 3 sztuki dla pokazu na rolkach
.
Powiem Ci z doświadczenia bardzo często trafiają się w tych silnikach autka z idealnymi parametrami co nie zaprzecza tego , ze i szroty się zdarzają bo stan silnika stanowi nie równy.
Uprzedze następną uwagę , że hamownia lipna i kłamie... Nie nie, nie lipna - kalibrowana raz na pół roku i weryfikowana z super rozreklamowaną MAHA co juz nie jeden użytkownik tego forum sprawdził.
Co do sprzegła u mnie siedzi seria, w prezentowanym króliku doświadczalnym również. Ja zrobiłem u siebie ponad 100kkm i sprżegło ani dwumas nie daje złych oznak.
Przecież nie wykorzystujesz na drodze non stop max parametrów silnika i nie jezdzisz z pedałem w podłodze. Co innego jak będziesz upalał i strzelał ze sprzęgła to i na serii nie wytrzyma
.
Jak widać po naszych wykresach dół nie jest ruszany więc dwumasa bezpieczna
Pozdro i weekendowe
[ Dodano: Sob Sty 26, 2013 18:10 ]
. To co udało się zrobić w prezentowanym Touranie to wg mnie już bardzo dużo i więcej nie próbowaliśmy bo kolega własciciel autka by się zdenerwował jak by coś klękło
. Dlatego finalnie zeszliśmy z mocy i momentu, aby autko mogło normalnie funkcjonowac na codzień.
zapraszam Cie kolego, przyjedź zmierzymy to autko przy Tobie i zaprogramuje go wszystkimi zrobionymi do niego SETUPami , nie ma żadnego problemu

Jeżeli twierdzisz , że żadko spotyka się takie parmetry w tych silnikach to również bardzo chętnie obalę Twoją teorię chociażby wprowadzając na rolki swojego Tourana 1.9TDI BKC i jak dasz znać odpowiednio wcześniej to zorganizuje jeszcze co najmniej 3 sztuki dla pokazu na rolkach

Powiem Ci z doświadczenia bardzo często trafiają się w tych silnikach autka z idealnymi parametrami co nie zaprzecza tego , ze i szroty się zdarzają bo stan silnika stanowi nie równy.
Uprzedze następną uwagę , że hamownia lipna i kłamie... Nie nie, nie lipna - kalibrowana raz na pół roku i weryfikowana z super rozreklamowaną MAHA co juz nie jeden użytkownik tego forum sprawdził.
Co do sprzegła u mnie siedzi seria, w prezentowanym króliku doświadczalnym również. Ja zrobiłem u siebie ponad 100kkm i sprżegło ani dwumas nie daje złych oznak.
Przecież nie wykorzystujesz na drodze non stop max parametrów silnika i nie jezdzisz z pedałem w podłodze. Co innego jak będziesz upalał i strzelał ze sprzęgła to i na serii nie wytrzyma

Jak widać po naszych wykresach dół nie jest ruszany więc dwumasa bezpieczna

Pozdro i weekendowe

[ Dodano: Sob Sty 26, 2013 18:10 ]
170PS ciężko by było na seryjnym osprzęcie, może na jeden pomiar by sie udało co innego jazda na drodzebaron1 pisze:co do teorii to też myslę że nie ma co z takiego motoru wyciskać 170 kucy (jeżeli to wogóle możliwe) bo coś napewno nie wytrzyma-sprzęgło,turbinka.Inna historia to też jazda z głową a nie cały czas p....


Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
- KriSSo
- Specjalista
- Posty: 706
- Rejestracja: pt paź 14, 2011 23:42
- Auto:: Golf MK7.5 variant
- Imię:: Kris
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 82 razy
- Kontakt:
JacaTouran, może to kwestia tournów, nie muszą przecież być do końca takie same. Ja mam raczej doświadczenia z Octavią/Golfem, sam miałem MK5 BXE po modzie i w tych autach powyżej 330 Nm nikt nie robi spośród Tunerów, których znam. Ani Tune-Up, ani Masters, ani Rogal, ani Mariusz (GoodHope). A już tym bardziej, że seria wyszła w tym touranie biednie.
W granicach DO 150 KM to wychodziły sztuki, które wyrzucały w serii blisko 120 KM, czyli mocne. Typowy mod dla tego silnika to 300-320 Nm i 138-140 z groszem KM. Natomiast wartości rzędu 370+ NM to w ogóle jakaś abstrakcja dla mnie, jak dotąd.
Dotyczy to przede wszystkim Golfa i Octavii - jeszcze raz zaznaczam. Zapraszam na forum Octavia Klub Polska - dosłownie kilkadziesiąt lub kilkaset wykresów w dziale wykresy. Nikt takich parametrów nie miał. 160 do 170 KM oraz ok. 370 Nm niektórzy mieli, ale na turbinie ARL.
Może po prostu Tourany to troszkę inna bajka, nie znam tematu tych silników w Touranie, zatem wyrażam jedynie ZDUMIENIE, broń Boże nie PODWAŻAM zrobionej przez Ciebie pracy.

W granicach DO 150 KM to wychodziły sztuki, które wyrzucały w serii blisko 120 KM, czyli mocne. Typowy mod dla tego silnika to 300-320 Nm i 138-140 z groszem KM. Natomiast wartości rzędu 370+ NM to w ogóle jakaś abstrakcja dla mnie, jak dotąd.
Dotyczy to przede wszystkim Golfa i Octavii - jeszcze raz zaznaczam. Zapraszam na forum Octavia Klub Polska - dosłownie kilkadziesiąt lub kilkaset wykresów w dziale wykresy. Nikt takich parametrów nie miał. 160 do 170 KM oraz ok. 370 Nm niektórzy mieli, ale na turbinie ARL.
Może po prostu Tourany to troszkę inna bajka, nie znam tematu tych silników w Touranie, zatem wyrażam jedynie ZDUMIENIE, broń Boże nie PODWAŻAM zrobionej przez Ciebie pracy.


- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
KriSSo pisze: Ani Tune-Up, ani Masters, ani Rogal, ani Mariusz (GoodHope). A już tym bardziej, że seria wyszła w tym touranie biednie.
Seria nie wyszła błędnie tylko bogato, gift w tych silnikach to norma przy zdrowej jednostce, ja też nie robie w tych autach z marszu 370NM, u siebie mam wysoko i w prezentowanym Touranie gdyz to auto bardzo dobrego kolegi i tak chciał. Też nie pozwoliłbym sobie na takie parametry dla obcego klienta z drogi...
Co do silników to to czy jest w golfie czy octavii czy touranie to jedna i ta sama jednostka.
Prezentowany egzemplarz umieściłem nie po to żeby chwalić się wyczynami tylko dla pokazu możliwości seryjnej jednostki 1.9tdi 105PS.
Dla przykładu w tym tygodniu robiona Octavia 1.9tdi BLS ===>>> klient poprosił o Stage1+ i tak też zrobiłem.
Wynik poniżej:
Pierwszy pomiar z DPFem
Drugi Seria bez DPF - jak widać mocy i momentu wiele nie przybyło co obala mit, że jak uzuniemy filtr to autko znacznie mocniejsze jest

Trzeci pomiar DPF OFF i CHIP Stage1+(w moim mniemaniu)
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2013 19:35 przez JacaTouran, łącznie zmieniany 1 raz.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Się ciesze bo nie chciałbym, aby ludzie pomyśleli, że jakąś patyzantkę robimyKriSSo pisze:Ok, teraz wszystko rozumiem.
P.S.
Ciekaw jestem, jaki Nm byłby w przypadku pomiaru w trybie obciążeniowym.

[ Dodano: Sob Sty 26, 2013 18:39 ]
Dokadnie taki sam byłby NM.KriSSo pisze:Ciekaw jestem, jaki Nm byłby w przypadku pomiaru w trybie obciążeniowym.
O ile dobrze pamiętam kolega niko z tego forum mierzył się u Mastersa i przyjechał do mnie i pomiary toczka w toczkę te same.
Tak by the way dla potomnych ===>>> nie cyframi jedzie autko lecz przebiegiem kresek wymalowanych przez hamownię...
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2013 19:43 przez JacaTouran, łącznie zmieniany 1 raz.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
- KriSSo
- Specjalista
- Posty: 706
- Rejestracja: pt paź 14, 2011 23:42
- Auto:: Golf MK7.5 variant
- Imię:: Kris
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 82 razy
- Kontakt:
Czyli na dobrą sprawę dopóki DPF jest sprawny, nie ma wcale potrzeby go usuwać, zgadza się? Bo mocy wcale nie zyskamy, a jeśli można latać dieslem, któremu z rury leci górskie powietrze, to tylko się cieszyć.JacaTouran pisze:Pierwszy pomiar z DPFem
Drugi Seria bez DPF - jak widać mocy i momentu wiele nie przybyło co obala mit, że jak uzuniemy filtr to autko znacznie mocniejsze jest
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
KriSSo pisze:Czyli na dobrą sprawę dopóki DPF jest sprawny, nie ma wcale potrzeby go usuwać, zgadza się? Bo mocy wcale nie zyskamy, a jeśli można latać dieslem, któremu z rury leci górskie powietrze, to tylko się cieszyć.JacaTouran pisze:Pierwszy pomiar z DPFem
Drugi Seria bez DPF - jak widać mocy i momentu wiele nie przybyło co obala mit, że jak uzuniemy filtr to autko znacznie mocniejsze jest
Kwestia gustu kolego, jedni usuwają aby sobie oszczędzić poźniejszych usterek i niespodzianek w trasie inni zaś sądzą , że posiadają diesla z górskim powietrzem z wydechu - co do tego górskiego powietrza mam spore wątpliwości, były testy na tvn turbo auta z filtrem i zaraz po usunieciu z niego filtra i wszystko miesciło się w normach.
Podczas regeneracji i dopalania to górskie powietrze zamienia się w smierdzący i szkodliwy smok.
Tak więc reasumując , należy przede wszystkim odpowiedzieć sobie na pytanie czy DPF na pokładzie to ekologia, czy ograniczenie dymienia i kolejna rzecz któr czasem potrafi przyspożyć wiele problemów.
Generalnie zdrowych dpf-ów nie usuwam z zasady, usuwam wtedy gdy klient ma takie życzenie.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz