Miejsce do prezentowania własnych modyfikacji - co ulepszyliśmy, usprawniliśmy i chcemy podzielić się tym z innymi.
lsz11
Użytkownik
Posty: 169 Rejestracja: sob sty 26, 2013 18:30
Auto:: Touran 1.9 BLS DSG 2007r
Imię:: Leszek
Lokalizacja: Olecko
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Post
autor: lsz11 » sob mar 16, 2013 17:39
A tak w ogóle to te bipy sprawdza się na zimnym silniku czy w temperaturze roboczej (90°) ? Nigdzie, tej akurat, informacji nie mogę znaleźć. Wcześniej podawałem swoje pomiary ale były robione na zimnym silniku.
VW Touran 1.9 TDI, BLS, DSG, 2007
lock00
Władca postów
Posty: 2263 Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Post
autor: lock00 » sob mar 16, 2013 18:38
lsz11 , robisz na zimnym jak i na cieplym ,dużej róźnicy nie powinno być...
lsz11
Użytkownik
Posty: 169 Rejestracja: sob sty 26, 2013 18:30
Auto:: Touran 1.9 BLS DSG 2007r
Imię:: Leszek
Lokalizacja: Olecko
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Post
autor: lsz11 » ndz mar 17, 2013 11:49
No bo u mnie na zimnym i ciepłym (90°C) tak wygląda
Załączniki
ciepły 90°C
zimny
lock00
Władca postów
Posty: 2263 Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Post
autor: lock00 » ndz mar 17, 2013 14:56
lsz11 , ok jest, troche bipy na 4 odstaja od reszty
Przemo210481
Początkujący
Posty: 43 Rejestracja: pn cze 18, 2012 23:41
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Bochnia
Podziękował: 2 razy
Post
autor: Przemo210481 » ndz mar 17, 2013 17:05
Koledzy zerkniecie na te bipy? Czy mogą być takie wartości? sprawdzałem również dwa tygodnie temu i jest to samo.
Załączniki
lsz11
Użytkownik
Posty: 169 Rejestracja: sob sty 26, 2013 18:30
Auto:: Touran 1.9 BLS DSG 2007r
Imię:: Leszek
Lokalizacja: Olecko
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Post
autor: lsz11 » pn mar 25, 2013 21:45
A tak wygląda na "ruskim" paliwie - z Obwodu Kalingradzkiego
Paliwo pozbawione dziwnych biokomponentów, zauważyłem, że lepiej odpala na "zagranicznym" paliwie. Przy obecnych mrozach (ok -12°C) z rana za pierwszym razem gdy na polskiej nafcie potrafił raz czasami dwa razy zgasnąć. Może powodem gaśnięcia jest nie tylko paliwo ale też kąt ustawienia wtrysku czy też wałka rozrządu (jak zwał tak zwał - jedni mówią tak inni tak
)
Załączniki
lock00
Władca postów
Posty: 2263 Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Post
autor: lock00 » pn mar 25, 2013 21:48
lsz11 , jest dobrze
, zwłaszcza jak na rozrząd co sam widzisz jak masz ustawiony
lsz11
Użytkownik
Posty: 169 Rejestracja: sob sty 26, 2013 18:30
Auto:: Touran 1.9 BLS DSG 2007r
Imię:: Leszek
Lokalizacja: Olecko
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Post
autor: lsz11 » pn mar 25, 2013 22:10
Nooo, mam ustawione -2.5° a tu na forum zalecacie -0.5° do -1°
Acha, te -2.5 skacze na -2.9 gdy lekko przygazuję - może tak być, że się sobie zmienia?
VW Touran 1.9 TDI, BLS, DSG, 2007
Groul
Przeglądacz
Posty: 105 Rejestracja: czw lut 21, 2013 12:46
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Zamek Kiszewski
Post
autor: Groul » wt mar 26, 2013 11:21
To i ja poproszę o analizę
Załączniki
lock00
Władca postów
Posty: 2263 Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Post
autor: lock00 » wt mar 26, 2013 11:37
Groul , wszystko perfekcyjnie
Groul
Przeglądacz
Posty: 105 Rejestracja: czw lut 21, 2013 12:46
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Zamek Kiszewski
Post
autor: Groul » wt mar 26, 2013 12:01
Dzięki wielkie. Dopiero zaczynam zabawę z VCDSem i mam delikatnego stracha. Moja wiedza jest
Wie ktoś może jak zrobić ten label File? Bo z nim pomiary są szersze chyba
seba244
Expert
Posty: 1872 Rejestracja: ndz paź 30, 2011 14:35
Auto:: Touran
Imię:: .......
Lokalizacja: J-no
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Post
autor: seba244 » wt mar 26, 2013 20:02
Groul pisze: Dzięki wielkie. Dopiero zaczynam zabawę z VCDSem i mam delikatnego stracha. Moja wiedza jest
Wie ktoś może jak zrobić ten label File? Bo z nim pomiary są szersze chyba
Nie przejmuj sie każdy tak miał.....
Przeinstaluj VCDS-a bo żle wczytuje ci pliki lbl.
KondzioR.
Przeglądacz
Posty: 102 Rejestracja: czw kwie 05, 2012 21:24
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Ostróda
Post
autor: KondzioR. » pt maja 03, 2013 02:16
Więc i ja mam wielką prośbę o analizę
lock00
Władca postów
Posty: 2263 Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Post
autor: lock00 » pt maja 03, 2013 10:25
KondzioR. , Twoje pompki sa w bardzo dobrym stanie
KondzioR.
Przeglądacz
Posty: 102 Rejestracja: czw kwie 05, 2012 21:24
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Ostróda
Post
autor: KondzioR. » pt maja 03, 2013 13:03
A jeżeli podczas przyśpieszania na 2 i 3 pompowtyrsky spada do 0.0 na 1 jest - 0.90 a na 4 + 0.70 to dobrze? nie zawsze tak jest ale często.