Utrata mocy 2.0 DSG, turbo raczej ok, help
-
- Początkujący
- Posty: 13
- Rejestracja: czw maja 09, 2013 20:34
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: krakow
stresu i pracy ciąg dalszy... po wczorajszej rozmowie z turbiarzem okazało się, że wymieni od reki moją turbinę którą robił już dwa razy na inną po regeneracji, i tak się stało, poranek w kanale, potem odwiedziny u miłego Pana.. nowa turbina, montaż i... jak tylko turbo złapie temp to kierowniczka się blokuje, ciężko jej w pomóc na kanale nawet żeby się przestawiła, jak ostygnie pracuje chwile prawidłowo, po teście np na 2km znów się wiesza i najczęściej kończy się to trybem awaryjnym, po kolejnej rozmowie tel.. rano znów demontaż i dostane 3 turbinę.. mam dość, to będzie czwarta przekładka w ciągu 2mc ... jest gorzej niż było
a tak na marginesie wymiana rozrządu robiona chwile po naprawie po raz pierwszy turbiny może mieć coś do rzeczy ?
a tak na marginesie wymiana rozrządu robiona chwile po naprawie po raz pierwszy turbiny może mieć coś do rzeczy ?
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Turbina robiona na chińszczyżnie, przyślij mi to turbo - wymienie cały srodek na oryginał włącznie z geometrią , wyważę i nie ma opcji żeby coś nie tak z nią było.
Tak jak rob555 napisał zrobie Ci to na mellecie (oryginał), ale niestety nie za 850zł
Jak jesteś zainteresowany to daj znać to dokładnie Ci wszystko wycenię.
Będzie lepiej zrobiona jak nowa z fabryki.
Pozdrawiam
Tak jak rob555 napisał zrobie Ci to na mellecie (oryginał), ale niestety nie za 850zł

Jak jesteś zainteresowany to daj znać to dokładnie Ci wszystko wycenię.
Będzie lepiej zrobiona jak nowa z fabryki.
Pozdrawiam
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Zgodze sie tu z JacaTuran turbiny robione na nowych orginalnych czesciach Melett jest to jedyna brytyjska firma produkujace czesci z najlepszych dostepnych materialow, garrett jak wszyscy wiedza nie produkuje juz czesci tylko cale turbiny, jedna z kluczowych zabiegow dobrej regeneracji turbosprezarek poza dobrymi czesciami jest dowazenie rdzen turbiny (CHRA) w warunkach podobnych jakie panuja w silniku czyli dowazarka wysokoobrotowa do 250tys obr na minute w zaleznosci od typu turbosprezarki najlepsze urzadzenia do tego przeznaczone to maszyny takich firm jak :CIMAT VSR,SHANK,TURBO TECHNIKS zywotnosc turbiny zalezy od jej precyzyjnego dowazanie im dokladniej skorygowana tym jej zycie sie wydluza i jestem na 100% przekonany ze dobrze zregenerowana turbosprezarka bedzie sluzyc duzej niz nowa. Firmy ktore do procesu wywazania turbosprezarek , uzywaja maszyn tylko niskoobrotowych nie moga cieszyc sie dobra opinia.Na prosbe JacaTuran wszedlem w temat chcialem wyjasnic w miare precyzyjnie temat regeneracji turbosprezarek,w razie czego służyć pomocą użytkownikom tego forum 

-
- Początkujący
- Posty: 13
- Rejestracja: czw maja 09, 2013 20:34
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: krakow
dzięki za zainteresowanie i rozjaśnienie tematu, relacja z dziś .. kolejna turbina, ta się może nie zacina jak poprzednia wczoraj, ale efekt podobny jak na tej przy której rozpisałem cały temat, dynamiczny test z dziś:
http://vaglog.rtnet.pl/rsdownpl_126798.html
nie udało mi się przekroczyć 3900rpm, rozrząd był minimalnie regulowany dziś przez mechanika, wcześniej max to 4100rpm(na turbinie z poniedziałku)
Panowie, rozumie temat turbiny, tego że niby nie ładuje poprawnie od dołu i dopiero przy 2300rpm dmucha tak jak powinna ale to 3 sprężarka w przeciągu kilku dni, nie uważacie, że problem leży w innym miejscu ? może wtryski, rozrząd był nie dawno robiony, kurde, ja się nie znam ale już pojęcia niemam co jeszcze można ... po przedstawieniu wyników po założeniu tej turbiny koleś ma oddać kase za robote jeśli nie pomoże, a jak widać nie pomogło, ale ja już na prawdę wątpie że to turbo.. moge wysłać do was sprężarkę ale jaką mam gwarancje że regeneracja u Was pomoże ?
http://vaglog.rtnet.pl/rsdownpl_126798.html
nie udało mi się przekroczyć 3900rpm, rozrząd był minimalnie regulowany dziś przez mechanika, wcześniej max to 4100rpm(na turbinie z poniedziałku)
Panowie, rozumie temat turbiny, tego że niby nie ładuje poprawnie od dołu i dopiero przy 2300rpm dmucha tak jak powinna ale to 3 sprężarka w przeciągu kilku dni, nie uważacie, że problem leży w innym miejscu ? może wtryski, rozrząd był nie dawno robiony, kurde, ja się nie znam ale już pojęcia niemam co jeszcze można ... po przedstawieniu wyników po założeniu tej turbiny koleś ma oddać kase za robote jeśli nie pomoże, a jak widać nie pomogło, ale ja już na prawdę wątpie że to turbo.. moge wysłać do was sprężarkę ale jaką mam gwarancje że regeneracja u Was pomoże ?

- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
koncio, oczywiście że się da przy tym silniku.Właśnie 4 pozycja informuje o kącie wałka ssącego i jego ustawiasz na komputer,a wałek wydechowy "dociagasz" do ssącego.
Nie podoba mi się,że ciagle masz wartosć 0.0. U mnie też ciagle pokazywał 0.0,a walnięta była wiązka czujnika i po naprawie wartosć była -0.5. Twój brak mocy na górze nie był spowodowany turbiną,dlatego podejrzewam złą "regulację" rozrządu.
Nie podoba mi się,że ciagle masz wartosć 0.0. U mnie też ciagle pokazywał 0.0,a walnięta była wiązka czujnika i po naprawie wartosć była -0.5. Twój brak mocy na górze nie był spowodowany turbiną,dlatego podejrzewam złą "regulację" rozrządu.

Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 
