cieżko pali na zimnym silniku
-
gregorypeg
- Przeglądacz
- Posty: 129
- Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
"Tęgo nie tęgo" ale jak widać nie może od razu odpalić i nawali paliwa, że potem puszcza dym i strzeli. po zgaszeniu i ponownym odpaleniu już jest ok i tak cały dzień. Spalanie ma trochę duże: trasa 7,5 miasto 9. Jak wcześniej pisałem: uszczelki pod PD wymienione, pompka w baku sprawna, układ nie zapowietrza się i nie cofa paliwa, akumulator nowy, na komputerze brak błędów - pompowtryski sprawdzone dynamicznie.
Czy pozostaje aspekt Softu? Pomógłby ktoś w sprawie ustawienia wgrania softu?
Czy pozostaje aspekt Softu? Pomógłby ktoś w sprawie ustawienia wgrania softu?
- Turanek
- Władca postów
- Posty: 2736
- Rejestracja: sob sie 28, 2010 23:55
- Auto:: 2x5T1
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 111 razy
@gregorypeg
Czy sprawdzałeś mechanicznie (na blokady) ustawienie rozrządu?
Jak wyglądają wartości bloków pomiarowych (czasy BIP) pompowtryskiwaczy?
Sprawdź jaką prędkość obrotową pokazuje przy odpalaniu - odłącz zasilanie pompowtryskiwaczy, włącz zapłon, obserwuj blok pomiarowy z obrotami silnika i kręć rozrusznikiem - jaką wartość pokazuje?
Źródłem problemów mogą być czujniki położenia wału i wałka rozrządu, to jednak jak dla mnie krok przedostatni.
Na końcu pozostaje soft. Tutaj najpierw spróbowałbym z oryginalnym softem VW w ASO, chyba, że planujesz jakieś zwiększanie mocy, wtedy mogą ci i ten problem poprawić.
Czy sprawdzałeś mechanicznie (na blokady) ustawienie rozrządu?
Jak wyglądają wartości bloków pomiarowych (czasy BIP) pompowtryskiwaczy?
Sprawdź jaką prędkość obrotową pokazuje przy odpalaniu - odłącz zasilanie pompowtryskiwaczy, włącz zapłon, obserwuj blok pomiarowy z obrotami silnika i kręć rozrusznikiem - jaką wartość pokazuje?
Źródłem problemów mogą być czujniki położenia wału i wałka rozrządu, to jednak jak dla mnie krok przedostatni.
Na końcu pozostaje soft. Tutaj najpierw spróbowałbym z oryginalnym softem VW w ASO, chyba, że planujesz jakieś zwiększanie mocy, wtedy mogą ci i ten problem poprawić.
-
gregorypeg
- Przeglądacz
- Posty: 129
- Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
-
gregorypeg
- Przeglądacz
- Posty: 129
- Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
-
gregorypeg
- Przeglądacz
- Posty: 129
- Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
-
gregorypeg
- Przeglądacz
- Posty: 129
- Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
- Turanek
- Władca postów
- Posty: 2736
- Rejestracja: sob sie 28, 2010 23:55
- Auto:: 2x5T1
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 111 razy
@gregorypeg
Literka "X" na końcu części oznacza cześć regenerowaną, wymienianą za oryginalną. Dzięki temu można w ASO niektóre części nabyć taniej. Często spotyka sie to przy alternatorach, rozrusznikach, pompach wody etc.
Jednym słowem już miałeś coś robione przy samochodzie... Może tym razem padła inny pompowtrysk.
Literka "X" na końcu części oznacza cześć regenerowaną, wymienianą za oryginalną. Dzięki temu można w ASO niektóre części nabyć taniej. Często spotyka sie to przy alternatorach, rozrusznikach, pompach wody etc.
Jednym słowem już miałeś coś robione przy samochodzie... Może tym razem padła inny pompowtrysk.

