cieżko pali na zimnym silniku

gregorypeg
Przeglądacz
Posty: 129
Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gregorypeg »

Zadzwoniłem do ASO i potwierdzili, że pompowtryskiwacz o oznaczeniu 03G 130 073 B nie jest do mojego silnika, inna dawka. Ktoś nieźle namieszał.
kames76
Początkujący
Posty: 26
Rejestracja: śr sie 24, 2011 13:27
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: podhale

Post autor: kames76 »

Panowie ja wszystko rozumie prosze mi tylko powiedziec dlaczego to sie dzieje raz na tydzien potem raz na dwa dni potem przerwa piec i zas kurde -czary
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

gregorypeg pisze:Zadzwoniłem do ASO i potwierdzili, że pompowtryskiwacz o oznaczeniu 03G 130 073 B nie jest do mojego silnika, inna dawka. Ktoś nieźle namieszał.
Jakiś miesiąc temu zmieniałem wtryski i u mnie były w AZV właśnie B,a że są ciężko dostępne to założyłem G.Turanek sprawdzał i mają takie same parametry.

A co do palenia,to obstawiłbym żle ustawiony rozrząd...Po złożeniu rozrządu u mnie na blokady na vagu w 01--> 08--> 004kanale--> 4 bloku było odchyłu-3,9* i ciężko palił(krócej niż u ciebie) i nie jechał dobrze.Dzisiaj przestawiłem troszeczkę i mam teraz 0.0(dużo prób) i już wygląda,że jest normalnie,bo pali dobrze i jedzie też odpowiednio..
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
gregorypeg
Przeglądacz
Posty: 129
Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gregorypeg »

Mogłeś mieć B - ale był to przynajmniej komplet, chociaż w ASO B jest tylko do BKD.
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5615
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 679 razy

Post autor: jeżu »

Dokładnie sprawdź ten kat synchronizacji PD im bliżej 0 to :lol:
gregorypeg
Przeglądacz
Posty: 129
Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gregorypeg »

Dziś byłem na oryginalnym oprogramowaniu i wyszło:

Kanał 004:
Początek wtrysku 0
Czas wtrysku 6,5
Kąt synchronizacji 0

Kanał 023:
najbardziej odstawał pompowtryskiwacz trzeci: wartość 40

Kanał 018
0 0 0 0

Kanał 013
Dawki wtrysku w normie

Początek wtrysku może taki być? Bo komputer podawał preferowane wartości 2-4?
Wartość w kanale 23 trzeciego pompowtryskiwacza nie odbiega już za bardzo?
kames76
Początkujący
Posty: 26
Rejestracja: śr sie 24, 2011 13:27
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: podhale

Post autor: kames76 »

Wymieniłem uszczelniacze pompek na razie pali trzeci dzien bez problemowo
Awatar użytkownika
r00x
Przeglądacz
Posty: 122
Rejestracja: śr sie 17, 2011 09:38
Auto:: Audi A4 2.0 TFSI Quattro
Imię:: Sebastian
Lokalizacja: Turek
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: r00x »

Miałem odpisać odnośnie tego co mi powie mechanik. Niestety do naprawy nie doszło ponieważ ten problem ustąpił sam. Problemy te miałem około 2 -3 tyg. po kupnie samochodu i wtedy jeszcze jeździłem na paliwie które wlał poprzedni właściciel. Ja zacząłem lać Verve z Orlenu i problem zniknął. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale u mnie właśnie tak było. Od około 2 miesięcy problemu nie ma. I nie ważne czy stoi 1 dzień czy 5 dni bez odpalania.
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

r00x pisze:Miałem odpisać odnośnie tego co mi powie mechanik. Niestety do naprawy nie doszło ponieważ ten problem ustąpił sam. Problemy te miałem około 2 -3 tyg. po kupnie samochodu i wtedy jeszcze jeździłem na paliwie które wlał poprzedni właściciel. Ja zacząłem lać Verve z Orlenu i problem zniknął. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale u mnie właśnie tak było. Od około 2 miesięcy problemu nie ma. I nie ważne czy stoi 1 dzień czy 5 dni bez odpalania.
może lał jakis żur ;) teraz jak zalałeś normalnego paliwa to ustąpiło...
gregorypeg
Przeglądacz
Posty: 129
Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gregorypeg »

A moje ścier...wo dalej dziwnie odpala po długim postoju. Chyba pozostaje ustawienie elektroniczne?
gregorypeg
Przeglądacz
Posty: 129
Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gregorypeg »

Obroty silnika są przy odpalaniu ok 200, przy sprawdzeniu VAG-iem.
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

gregorypeg, masz swojego VCDS? Ja bym spróbował podnieść dawkę w 1 kanele na 60-70..Jak nie masz możliwość to wybierz się do zielonej góry to coś pomyślimy;)

A co do mierzenia obrotów,to jak to robiłeś?
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
gregorypeg
Przeglądacz
Posty: 129
Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gregorypeg »

Zostawiłem go na noc na mrozie i odpalił od razu tylko trochę było słychać nierównomierne strzały tak jakby spalanego paliwa w kolektorze.
gregorypeg
Przeglądacz
Posty: 129
Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gregorypeg »

Wreszcie VCDS wpuścił mnie w adaptacje kodem 12233, a zrobiłem to tak jak napisali na jednym forum: zostawiłem samochód z włączoną stacyjką i podpiętym prostownikiem na 15min, potem podłączyłem program.
Na kanale 001 zwiększyłem do 50, zobaczę jutro efekt.
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

gregorypeg, powiem Ci,ze u mnie tez ma problemy z paleniem na zimnym,ale trochę innaczej to wygląda.
Mianowicie silnik od razu załapuje ale ma takie wahanie w okolicach 500obr i tak faluja,i po 2 sek wskakuje na normalne obroty puszczając dyma ...Jakies pomysły co to moze być?
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
ODPOWIEDZ