Silnik 1.9tdi 105PS BSW montowany w skodzie roomster. Fabrycznie przejechał 225kkm i korba bokiem wyszła ;(. Założony taki sam z przebiegiem 50kkm , wystrojony prezentuje się tak
Załączniki
po wymianie silnika i strojeniu na st2
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
zulus pisze:jakie większe turbo pasuje do bkd bez jakiegoś większego rzezbienia
Turbina od silnika BMN podchodzi. Mam nowke sztukę na sprzedaż w dobrych pieniądzach. Po montażu konieczna modyfikacja programu, aby lag zbyt bardzo nie uprzykszal jazdy .
Zapraszam
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Muti pisze:A w BMN nie jest inne podejscie pod węże doładowania i gruszka nie jest z czujnikiem położenia? Czy to wszystko da się "przerobic"?
Oczywiście że wszystko jest inne. Tyle samo roboty co z zamontowaniem GTB2260VK z tym że wydajność zupełnie inna. Wszystko da się przerobić tylko czy warto dla 15-20KM (turbo BMN).
zulus pisze:jakie większe turbo pasuje do bkd bez jakiegoś większego rzezbienia
Nic nie podchodzi do BKD bez grubej rzeźby
A żeby coś w temacie było to ładna seria ASV, stary poczciwy VP-ek
Dla jednego to gruba rzeżba dla innego nie. BKD na turbinie BMN wychodzi lekko 200 Kucyka to nie wiem czy to 15 czy 20 koni.
GTB2260VK to jeszcze inna bajka, której nie ma co montować bez ruszania pompek i dolotu.
To oczywiście moje zdanie i pewnie DGW będzie inne
Turbo do BMN do BKD montujemy jednego dnia pod tzw klucz z wystrojeniem (mamy przygotowane gotowe rozwiązanie pod kątem zmiany tego turbo) .
Sorry za off top , ale to forumowicze wymuszają takie zachowanie nie w tym dziale co trzeba.
Pozdr
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Dla mnie, w przypadku BMN -> BKD rzeźbą jest ilość części, które trzeba wymienić (wydech z innej strony, dolot z innej strony itd.itp.) a nie czas.
Przy podobnej rzeźbie na GTB22 bez ruszania dolotu ani pompek przyrost 2 razy taki... (220-230KM z "bezcyckowym" momentem )
Każdy ma prawo do swojego zdania a to właśnie jest moje
Wg Twojego zdania moje doświadczenie mówi: pompki się rozleca albo poupalaja tłoki, autko wypluje śrut, dolot spuchnie przy temp. Powyżej 25 stopni Celsjusza. Ale każdy ma swoją fantazję. Wydech i przeróbki mechaniczne to kwestia spawania i nic więcej, ale auto zaprocentuje normalną funkcjonalnością. Myślę, że te wartości o których piszesz i o tzw. cyckac , przekraczają nieco zdolności tego auta co do przeniesienia napędu, dwumasy i sprzęgła. Auta nie modyfikujemy dla cyfry z hamowni na raz lecz do użytku codziennego więc wydaje mi się, że chyba rozsądek powinien wziąć górę. Przynajmniej ja mam taką filozofię swojej pracy. Auto ma jeździć, a nie robić co chwila niespodzianki.
Z mojej strony zamykam.
Pozdr
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
to tak dla przypomnienia bo auto Roberta z Tune-up opisywane już na forum
BKD + GTB2260VK reszta seria --> 230KM i 427Nm - auto jeździ i ma się bardzo dobrze a Robert z pewnością dobrze wie co robi.
kolejne BKD + GT2260V seryjne pompki, seryjny FMIC, jedynie zrobiony wydech i założony filtr BMC CDA
244KM i 432Nm. Auto do jazdy "na co dzień" zrobiło wieeele km jak również startowało w wielu zawodach na 1/4mili i śrutem nie sypało. Na dzień dzisiejszy - Piotr sprzedał auto i nie wiem co się z nim dzieje.
To w kwestii rozpadających się pompek czy upalonych tłoków
i kolejne
BMN z pompkami od BKD i sterownikiem bosch + GT2260V i parę innych modów lecz seryjny FMIC
273KM i 500Nm
auto do "jazdy na co dzień" jak i na zawody w upalne dni. Jeździ do tej pory, motorownia żyje nic nie popłynęło
Pytanie ile przebiegu tak zrobią i ile podjeżdża? Zapewniam Cię, że też wiem co robię i nie jeden eksperyment przerabialem i po nie jednym eksperymencie auto naprawialem. Mnie nawet milionem wykresów nie przekonasz, bo to, że auto miało pomiar i jeździ jakiś czas to nie znaczy, że jego żywotność nie została skrócona. Druga sprawa, można mocno zrobić auto i jeździć nim na dotyk no i wtedy tragedii nie będzie. Nie wiem czym zajmujesz się zawodowo, ale widać mało jeszcze widziałeś uszkodzonych silników po bardzo mocnych setupach. Ja trochę tego wyremontowalem i się napatrzylem. Wg. mnie, a zaznaczam jestem zwolennikiem mocniejszych nastawow pewnych granic nie należy przekraczać. Masz 2.0tdi o mocy 140ps, piszesz, że śmiało lata to powyżej 220ps... To jest 80ps więcej od serii na seryjnych wtryskach. Pytanie zasadnicze, ile wg. CIEBIE ma granica wytrzymałości wtryskiwacza w bkd? Jaka jest granica termiki silnika 2.0bkd? Jaka jest granica i zuzywalnosc sprzęgła i dwumasu? Podajesz wykresy... Super, tylko żaden z właścicieli tych aut już potem nie pisze ile razy i co naprawial po takiej modyfikacji... Powiesz szaleć to szalec! Ja powiem a pewnie, że TAK, tylko na takie zabawy trzeba mieć kasę, a większość przynajmniej moich klientów prosi o to aby robota była wykonana rozsądnie. Ja nie widzę problemu wystrugania takich wartości w BKD, tylko po prostu uważam, że to troszkę za dużo i o jakichkolwiek rezerwach w aucie można już zapomnieć. Mojej polityki i podejścia do tego tematu nie zmienisz bo mam swoje doświadczenia i nie jestem zwolennikiem robienia w aucie Max wyzylowanych parametrów. Setupy o których piszesz w moich oczach bardzo skroca żywotność auta.. Ot tyle z mojej strony i myślę, że nie ma tu czegokolwiek więcej na siłę udowadniać bo każdy swój rozum ma i na miarę jego możliwości i zasobności portwela podejmuje decyzje.
Druga sprawa zasadnicza, przesunięcie max NM w zakresy obrotowe mało używane przez cywilne auta. Ja tu wielkiego sensu nadal nie upatruje.
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/