Strona 8 z 92

: wt lis 20, 2012 18:17
autor: JacaTouran
Marco_Polo pisze:Wiem, że chemią nie uzdowię, ale teoretycznie ma się mniej jego osadzać w DPF. Mam obecnie przebieg ponad 173500km. Muszę to zweryfikować bo być może ktoś w Niemczech zrobił z tym porządek. Niestety ale nie mam swojego VCDS :(

Pozdrawiam

To zadzwoń do serwisu i zapytaj na ile kilometrów eksploatacji przewidziane jest życie filtra DPF i wszystko się wyjaśni.
Wg mojej wiedzy producent daje 150000km na filtr i wymiana.
Robimy przypadki , które maja już nalatane i grubo ponad 200000km, ale tu już właściciel trochę więcej musi doinwestować bo już nie tylko fltr padł :(

Pozdr

: wt lis 20, 2012 19:28
autor: Marco_Polo
Jacku ja o tym wiem. Ciężko mi powiedzieć czy skoro auto było do końca serwisowane w Niemczech czy DPF nie został wymieniony lub "deaktywowany". Ja kupiłem auto które miało przebieg około 167tys km.
Jest też kwestia zapchania DPF do max 60g(68g), a u mnie jest 46,29g więc teoretycznie można jeździć. Będę to monitorował. Napisz proszę na PW ile kosztuje u Ciebie wycięcie chwasta lub jest może opcja bez wycinania programowa bo też o takiej gdzies czytałem.
Czy kwota o której pisałeś mi wcześniej się w tym zawiera czy wzrasta?
Pozdrawiam

: wt lis 20, 2012 20:33
autor: JacaTouran
Marco_Polo pisze:Jacku ja o tym wiem. Ciężko mi powiedzieć czy skoro auto było do końca serwisowane w Niemczech czy DPF nie został wymieniony lub "deaktywowany". Ja kupiłem auto które miało przebieg około 167tys km.
Jest też kwestia zapchania DPF do max 60g(68g), a u mnie jest 46,29g więc teoretycznie można jeździć. Będę to monitorował. Napisz proszę na PW ile kosztuje u Ciebie wycięcie chwasta lub jest może opcja bez wycinania programowa bo też o takiej gdzies czytałem.
Czy kwota o której pisałeś mi wcześniej się w tym zawiera czy wzrasta?
Pozdrawiam
Jeżeli dojdzie do usunięcia to nie można wyłączyć tylko w programie i zostawic kołka w wydechu - z wydechu nalezy usunąć.
Przypomnij mi na pw jaka kwotę Ci mówiłem, ale pewnie podałem promocyjną dla forumowiczów zawierającą i wydech i program.

Obserwuj co się z autkiem dzieje i sprawdzaj parametry filtra, spróbuj zrobic regeneracje i zobacz do jakiego stopnia zbije sie zapełnienie i jak szybko będzie rosło. w razie czego dzwoń , pisz i pytaj to pomogę.


Pozdrawiam

: wt lis 20, 2012 22:05
autor: lock00
Marco_Polo pisze:Niestety ale nie mam swojego VCDS :(
to wiesz co następne musisz kupic :)

: wt lis 20, 2012 23:12
autor: Marco_Polo
Jacku napisałem PW.
lock00 no już mam namiar i wiem ile :)
Tak więc temat w trakcie :)

: wt lis 20, 2012 23:16
autor: JacaTouran
Marco_Polo pisze:Jacku napisałem PW.
lock00 no już mam namiar i wiem ile :)
Tak więc temat w trakcie :)

Marek przyjedź do mnie zwalczymy temat i autko bedzie jezdziło normalnie

: sob gru 15, 2012 15:20
autor: MarceL
Jak można sprawdzić czy mam filterek (oryginalnie był) czy może już ktoś go przede mną wyciął?
Odkąd mam to auto, co kilka tygodni sprawdzam zapełnienie w blokach 68 i zmienia się tylko pierwsza wartość. Druga cały czas jest na 59.0.

: sob gru 15, 2012 23:46
autor: JacaTouran
Najprościej Zerknij na wydech ;) zaraz za sprezarka wisi filtr. W Bls masz filtr.

: ndz gru 16, 2012 01:41
autor: MarceL
Zerkanie to raczej nic mi nie da bo jak wycinają to puszkę przecież zostawiają. Pytałem o możliwość sprawdzenia komputerem. Że bls ma ten luxus na Dzień Dobry to niestety też już wiem i dlatego sprawdzam co jakiś czas jego kondycję ;)

: ndz gru 16, 2012 21:57
autor: JacaTouran
To odepnij z wtyczki czujnik różnicy ciśnień i czujniki temperatury filtra i odczytaj błędy. Jak błędy będą to filtr jest.

: pn gru 17, 2012 08:54
autor: MarceL
A gdzie one się znajdują?

: pn gru 17, 2012 09:41
autor: Dodi
MarceL pisze:A gdzie one się znajdują?
Czujniki DPF

: pn gru 17, 2012 09:48
autor: MarceL
Dzięki. Co muszę rozebrać żeby się do tych czujników dostać?

: pn gru 17, 2012 10:00
autor: jeżu
Jeśli dobrze poszukasz to wtyczki do czujników znajdziesz na ścianie grodziowej silnika....
Nie musisz dostawać się do samych czujników...

: pn gru 17, 2012 10:02
autor: Dodi
jeden masz u góry, dostęp nie jest taki zły...drugi masz na dole na rurze, dostęp raczej z kanału... to od temperatury, a od roznicy cisnień powienienes miec na wierzchu pod plastikową pokrywą silnika...