Strona 75 z 92

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: pt wrz 28, 2018 13:34
autor: AG
Polecam benzynowe. Sprzedalem wlasnie bls 3 miesiace temu, jezdżę wolnossacą benzyną z innej stajni, jak narazie same plusy i zero stresów.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: sob wrz 29, 2018 02:04
autor: Druu
Piter7707 pisze:
Druu pisze:Mi w aplikacji DPF VAG przez elm wykazało 108g popiołu z dopiskiem 154%. Co o tym sądzicie? Na razie jeżdżę i kontroluje częstotliwość wypalania się i szybkość zapełnienia sądzą. Przejechałem autem około 1k km i żadnych problemów ani oznak nie ma, 2 razy była trasa. Możliwe że ktoś wyplukał albo wyczyścil dpf a nie zresetowal w kompie, stąd taka wartość?

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Przy takich wartościach auto powinno wejść w tryb dopalenia DPF podwyższone obroty silnika i głośna praca w aplikacji procenty muszą zejść do 25 procent mi tak schodzi mi jak załonczy dopalanie to cisnę go na 3 biegu trzy trzysta obrotów 90 km/h tak żeby miał ponad 500 stopni na wydechu i moment ok 12 km syf wypalony
Może w ustawieniach vag DPF masz wybrany nie ten silnik pozmieniane i zobacz

-- Pt wrz 28, 2018 06:49 --

Używam tej aplikacji dzięki temu wiem kiedy silnik chce dopalac DPF kontrolka na desce wyskakuje dopiero przy 140 procentach zapełnienia więc już parę procedur wypalenia przerwane a to nie jest dobre dla silnika
Dzięki tej aplikacji wiem kiedy będzie 100 procent i wtedy silnik włącza dopalanie a ja go przeganiam
Mylisz pojęcia wypełnienia sądzą a popiołem, popiół jest nie usuwalny. Sądzą mi się wypala regularnie, dopiero to monitoruje i nie wiem co ile (jak szybko się zapełnia) . A pojemność filtra jeśli chodzi o popiół to podobno około 70g a u mnie wskazuję 108g czyli powinien juz nie żyć ten filtr. Trochę to dziwne, może był wymieniony lub plukany bez resetu kompa, takie moje przypuszczenie.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: sob wrz 29, 2018 07:21
autor: Piter7707
Druu pisze:
Piter7707 pisze:
Druu pisze:Mi w aplikacji DPF VAG przez elm wykazało 108g popiołu z dopiskiem 154%. Co o tym sądzicie? Na razie jeżdżę i kontroluje częstotliwość wypalania się i szybkość zapełnienia sądzą. Przejechałem autem około 1k km i żadnych problemów ani oznak nie ma, 2 razy była trasa. Możliwe że ktoś wyplukał albo wyczyścil dpf a nie zresetowal w kompie, stąd taka wartość?

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Przy takich wartościach auto powinno wejść w tryb dopalenia DPF podwyższone obroty silnika i głośna praca w aplikacji procenty muszą zejść do 25 procent mi tak schodzi mi jak załonczy dopalanie to cisnę go na 3 biegu trzy trzysta obrotów 90 km/h tak żeby miał ponad 500 stopni na wydechu i moment ok 12 km syf wypalony
Może w ustawieniach vag DPF masz wybrany nie ten silnik pozmieniane i zobacz

-- Pt wrz 28, 2018 06:49 --

Używam tej aplikacji dzięki temu wiem kiedy silnik chce dopalac DPF kontrolka na desce wyskakuje dopiero przy 140 procentach zapełnienia więc już parę procedur wypalenia przerwane a to nie jest dobre dla silnika
Dzięki tej aplikacji wiem kiedy będzie 100 procent i wtedy silnik włącza dopalanie a ja go przeganiam
Mylisz pojęcia wypełnienia sądzą a popiołem, popiół jest nie usuwalny. Sądzą mi się wypala regularnie, dopiero to monitoruje i nie wiem co ile (jak szybko się zapełnia) . A pojemność filtra jeśli chodzi o popiół to podobno około 70g a u mnie wskazuję 108g czyli powinien juz nie żyć ten filtr. Trochę to dziwne, może był wymieniony lub plukany bez resetu kompa, takie moje przypuszczenie.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka[/quote

Ja jak będę miał jakieś problemy z DPF to go wykajstruje
Nie mogę się już tego doczekać i na 90 procent zrobię to w Łowiczu

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: sob wrz 29, 2018 21:53
autor: JacaTouran
To i wirusa od razu zrobimy :)

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz wrz 30, 2018 07:30
autor: Piter7707
JacaTouran pisze:To i wirusa od razu zrobimy :)
Zrobi się co trzeba

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: sob lis 03, 2018 11:05
autor: JacaTouran
Badanie vw tourana na SKP w Austrii (przeglad techniczny)
Auto miało u mnie usuwany dpf i robione to chipa.

Norma spalin 0.6
Wynik auta 0.05

Auto przegląd bez zajakniecia przeszło.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: sob lis 03, 2018 12:44
autor: wesol
Przy jakich obrotach to badanie? Katalizator wstawiasz w miejsce dpfa z tego co pamiętam więc tu cała zasługa. Tyle ze czemu producenci nie robią tak żeby nawet wstawić jeden duży katalizator czy choćby pociągnąć na dwururce układ z dwoma katalizatorami. Po co jakieś systemy z mokrymi DPF itd.
Takie chore przepisy. Tak jak stawiasz dom czy coś musisz się dostosować. Albo wyprowadzić się do Rosji i tam robić co się chce.taki świat.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: sob lis 03, 2018 13:32
autor: JacaTouran
W tym aucie nic nie wstawialem, badanie jest wykonywane według wymogów i świadczy jedynie o tym, że zdrowy silnik nie generuje problemu czy dpfa ma czy nie. Ot cała filozofia.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: sob lis 03, 2018 15:00
autor: wesol
To już całkiem podchodzi by jakieś zrzeszenie złożyło jakiś donos czy coś nie wiem do jakiegoś trybunału że koncerny montują wynalazki że tak powiem podkopujace motoryzację. Żeby wyłudzić pieniądze na późniejszych naprawach. Do diesel gate się doczepili bo niby norm nie przechodziło a tu mówisz że na badaniu normę spełniło nawet ponad dziesięciokrotnie. Dla mnie to powinno być tak że ktoś coś wymyślą i działa to jak należy to nawet nie powinienem się nikomu tłumaczyć.
Tak to ja wiem że jak wtryski dziabniete będą to może normę przekroczyć w drugą stronę. Teraz sporo ludzi pisuje też o problemach z silnikami benzynowymi. Też mimo że wolnossący to nie może przejść badania.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: sob lis 03, 2018 15:29
autor: JacaTouran
Wesol ja nie mówię, to jest fakt potwierdzony papierem po badaniu spalin klienta z którym mam kontakt bo robię mu kilka aut . A , że mieszka w Austrii to i tam badania wykonuje.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: sob lis 03, 2018 19:16
autor: wesol
Tak jak to rozumiem. Tylko wiesz jak mówią na to przepisy? Tak jak teraz z benzynowcami. Mają być wyposażone w gpf. Diesle muszą mieć DPF czy to spełnia czy nie. To badanie tylko dowodzi że cały ten system unijny jest obłuda. Ja tam nigdy nie popierałem tego szmelcu jakim jest unia. Bratanie się niby wielu krajów tylko przeciw komu? Przeciw USA czy Rosji? A co nam przeszkadza Rosja. To pożarnych rynek zbytu dla wielu towarów. Czemu nam zakazują handlu. Czemu nasze stocznię mają niby nie robić statków jak wiele lat robiły. To samo fabryka kabli tu niedaleko mnie Załom. Kable na pół Europy robiła. Co niemiaszkom się nie podobało.

Jacek kawał dobrej roboty robisz ale sam wiesz że nie możesz się z tym obnosić i przyznawać że jest nawet lepiej jak z tym eko badziewiem.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: sob lis 03, 2018 20:08
autor: JacaTouran
Szczerze mam to gdzieś. Jak narazie prawo mówi, że auto ma spełniać normę spalin, a to co ma na wydechu czy nie ma to już tu nie ma nic do rzeczy. Ten przepis wyklucza resztę i jest kluczowy w sprawie.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz lis 04, 2018 17:29
autor: g.waleryn
Witam JacaTouran mówisz że nic nie wstawiałaś to jak zrobiłeś program nie wywalając
dpf to tak można czy tylko zwiększałeś moc no nie wyżej piszesz że usuwałeś DPF i robiłeś program czyli można wyłączyć bez usuwania puszki tak dobrze zrozumiałem. :)

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz lis 04, 2018 17:47
autor: JacaTouran
Tak dobrze zrozumiałeś. Pucha została pusta.
Na dodatek to był 2.0tdi CR gdzie nad dpf w puszce jest kat.

Chyba nie sądzisz, że bajki pisze. Wejdź na grupę touran na FB i napisz do Marek Ciubasek to ci chłop napisze co i jak.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz lis 04, 2018 18:06
autor: wesol
Te badanie na skp to jak robione jest na jałowych czy na podwyższonych obrotach? Te galgany z uni pewnie jeszcze wprowadza analizę pod obciążeniem. Dziwne że tu analiza wykazuje jeszcze spory zapas i to w normie euro 5 czy 6 a sam.producent wprowadza kampanię na poprawę softu w tej sferze DG. Nic z tego nie rozumiem. Ciekawe jakie parametry na tym skp pokazuje na takim samym aucie sprawnym nie kastrowanym? Ledwo co te 0.6 czy jeszcze mniej jak na tym badaniu u kolegi?