olgiert111 pisze:Witam Panowie
Mam problem po zmianie kierownicy w Turanie 1t1 z badziewia na 1T3. mam moduł ch, zakodowaną kierę, sterowanie fis działa, ale... wszystko dopiero zaczęło działać jak zakodowałem na lin 2.0, przestał działać tempomat i za cholerę nie mogę zaadoptować czujnika kata skrętu
czy moduł działający na lin 2.0 mógł "wyłączyć" tempomat i gryźć się z g85?
Autko po
-------------------------------------------------------------------
.
Jaki miałeś stary modul ?
Manetka ccs została stara ?
Tak stara manetka została, ecu widzi włączenie w bloku nr 6, ale nie zapala się zielone na zegarach
Nie pamiętam końcówki starego modułu, ale dam znać jutro jak sprawdzę w garażu
Ogólnie full fis i tempomat miałem od zawsze, wiec low to nie było
Do modulu CH musi byc inna manetka
Tam bylo GND z innego pinu czy jakos tak, wlaśnie dla CCS
Nie pamietam teraz ale musi byc drugi kabel obok zółtego.
I on musi byc zmostkowany z żółtym.
A co do g85? Jakiś konkretny numer?
Próbowałem logować się do abs w trakcie jazdy i wywala błąd zbyt wiele błędnych danych… na postoju jest ok, normalnie się loguje
Dziwne jakieś…
olgiert111 pisze:A co do g85? Jakiś konkretny numer?
Próbowałem logować się do abs w trakcie jazdy i wywala błąd zbyt wiele błędnych danych… na postoju jest ok, normalnie się loguje
Dziwne jakieś…
kolejny raz pytam, jaki był stary sterownik koła kierownicy ?
Wymień pierścień ślizgowy airbag na Typ2 pod sterownik CH zgodnie z pierwszą stroną manuala. I manetka lewa do wymiany lub przeróbki zgodnie z tym co wczesnej Marcin pisał odnośnie CCS. (wyjmujemy żółty kabelek z pinu 10 i łączymy go z żółtym na pinie 5)
no to jest dobry do tego modułu CH
jezeli Ci nie idzie adaptacja, to albo zle poskładałes, albo zle robisz
nie ma w tym folozofii, trzeba zrobić po kolei i tak jak ma byc