Dopadło mnie "Głowica"

Awatar użytkownika
Łukaszz
Zaawansowany
Posty: 482
Rejestracja: sob sie 25, 2012 19:45
Auto:: BLS 1.9 tdi
Imię:: Łukasz
Lokalizacja: Dolnośląskie/Canada
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: Łukaszz »

To sie masz z tym autem marcin
BLS 147ps 375nm
AAZ 1.9 TD 615tyś i rośnie:)
MT-09 było
MT-07 jest
Awatar użytkownika
marcin975
Zaawansowany
Posty: 497
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 22:10
Auto:: VW PASSAT B7 2.0 TDI
Imię:: Marcin
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 47 razy

Post autor: marcin975 »

noo niestety miałem pecha,rok zmagań po warsztatach :omatko: książke można napisać :hahaha:
Touran był i się zmył :)
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

marcin975, wazne ze masz to juz za soba :) , masakraa
Awatar użytkownika
borge
Przeglądacz
Posty: 113
Rejestracja: ndz lis 20, 2011 09:53
Auto:: Nissan X-Trail
Imię:: Grzegorz
Lokalizacja: Lodz
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: borge »

marcin975 pisze:noo niestety miałem pecha,rok zmagań po warsztatach :omatko: książke można napisać :hahaha:
moze nie ksiazke ale kilka zdan moglbys napisac, zeby inni wiedzieli czego sie wystrzegac
kazda taka historia jest dla innych przestroga i pewnie zaoszczedzi niejednemu sporo gotowki

pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
Viator
Początkujący
Posty: 11
Rejestracja: pt paź 12, 2012 07:35
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Żelków k/Siedlec

Post autor: Viator »

Mati, Marcin975 - dzięki. Z tego co napisaliście i co było tu pisane wcześniej wynika, że rozpatrując cały okres eksploatacji auta, najkorzystniej byłoby wymienić cały silnik. Natomiast jeśli wziąć pod uwagę wydatek "na już", to najtaniej będzie kupić głowicę regenerowaną i wcale nie jest to rozwiązanie najgorsze chociaż najtańsze. Ponieważ po tym roku mam fatalną sytuację finansową, muszę wybrać tę ostatnią opcję.

Czy mógłby ktoś polecić jakąś sprawdzoną firmę z tej branży w Warszawie/na Mazowszu?
Z gory dziękuję.
Andrzej / Viator
Awatar użytkownika
Rauko
Expert
Posty: 1593
Rejestracja: sob lut 26, 2011 09:51
Auto:: 06.2006 2.0BMM DSG
Imię:: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Post autor: Rauko »

A czy przypadkiem nie najtańszą i polecaną przez Mutiego opcją jest zespawanie głowicy? A nie kupno regenerowanej?
Do Niemiec przybyłem, zobaczyłem, sprowadziłem =>Szaraczek - z pomocą znajomego.
Obrazek
Awatar użytkownika
Viator
Początkujący
Posty: 11
Rejestracja: pt paź 12, 2012 07:35
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Żelków k/Siedlec

Post autor: Viator »

No, na pewno najtaniej by było zregenerować/zespawać własny egzemplarz, ale nie wiem 1) czy rozmiar usterki nie wyklucza naprawy, 2) czy głowica o której już wiem, że jest kiepska, po zespawaniu w jednym miejscu nie rozlezie mi się za chwilę w drugim. A jeśli znajdę zakład, który przyjmie w rozliczeniu moją pęknietą w zamian za inną naprawianą, to chyba wypadnie podobny koszt jak przy naprawie tej konkretnej głowicy? A pewnie będzie szybciej.

Znalazłem parę namiarów i wysłałem zapytanie o to także.
Andrzej / Viator
zibi1961
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt maja 15, 2012 17:47
Auto:: 2.0 TDI 140 KM ,DSG 2005
Imię:: Zbigniew
Lokalizacja: trębaczew
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: zibi1961 »

Jak to cenowo wygląda te spawanie głowicy np u tego Piętki z Wrocławia? Chodzi mi o całą usługę ze sprawdzeniem ,spawaniem , planowaniem i montażem-na gotowo .
Michall
Przeglądacz
Posty: 57
Rejestracja: wt lut 21, 2012 19:11
Auto:: VW POLO CROSS 1.4 TDI +
Imię:: Michal
Lokalizacja: Kielce
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Michall »

Kolego Viator to od ciebie zależy czy kupisz używaną czy będziesz spawał, ja wybrałem to drugie bo obdzwoniłem chyba wszystkich w Polsce co spawają żeby się dowiedzieć wszystko o tej technologi i nawet u jednego byłem zobaczyć jak wygląda ten proces to facet powiedział mi że niektóre silniki BKD silniki CDI były złożone od nowości z niewielkimi pęknięciami głowic które z biegiem czasu robiły się na tyle duże ze zaczęły się niespodzianki. Widziałem głowice od BKD w której było zidentyfikowane pęknięcie a po rozgrzaniu do bardzo wysokiej temperatury w piecu ujawniły się 3 inne pęknięcia bardzo niewielkie które mogły dać o sobie znać.
Moja głowica pękła n 3 cylindrze w osadzeniu pompowtryskiwacza i nie dał się tego zrobić bardziej obrobić tą powierzchnie po spawaniu.
Jeśli będziesz chciał to dam ci numer do gościa co ja brałem od niego drugą głowice zregenerowaną, ja od marca po wymianie zrobiłem 35 tyś km i wszystko ok.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Viator
Początkujący
Posty: 11
Rejestracja: pt paź 12, 2012 07:35
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Żelków k/Siedlec

Post autor: Viator »

Byłbym wdzięczny za ten kontakt, ja już też zacząłem przeszukiwać oferty od Wybrzeża po Śląsk; mniejsza o lokalizację, aby fachowiec był dobry.
Andrzej / Viator
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

Piętka to naprawdę dobry zakład i robią głównie na niemcy. U mnie głowica była sprawdzana w piecu po mocnym rozgrzaniu i wyszły pęknięcia nawet takie które nie koniecznie musiałaby przeciekać,ale je też zaspawali.Koszt z wymianą chyba 4panewek na wałkach to z tego co pamiętam 1500zł z gwarancją na rok.
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
zibi1961
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt maja 15, 2012 17:47
Auto:: 2.0 TDI 140 KM ,DSG 2005
Imię:: Zbigniew
Lokalizacja: trębaczew
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: zibi1961 »

to naprawdę dobra cena albo wymiana całego silnika
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

Zapomnialem dodać że jest to cena za sama głowice,bo montowalem sam.
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Michall
Przeglądacz
Posty: 57
Rejestracja: wt lut 21, 2012 19:11
Auto:: VW POLO CROSS 1.4 TDI +
Imię:: Michal
Lokalizacja: Kielce
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Michall »

Kolego tu masz numer tel. 41) 368-73-37
Ja od niego brałem, płaciłem 1300 brutto po planowaniu z dotartymi gniazdami zaworów i z nowymi uszczelniaczami
Awatar użytkownika
Viator
Początkujący
Posty: 11
Rejestracja: pt paź 12, 2012 07:35
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Żelków k/Siedlec

Post autor: Viator »

Dzięki za info. W sumie po przejrzeniu sieci wchodził w grę Wrocław, Poznań albo Nowy Sącz, z czego Piętka wyglądał najpoważniej - ma stronę robioną pod klienta niemieckiego, więcej informacji po niemiecku jak po polsku. Cena rzeczywiście niewygórowana, nie spodziewałem się.

Montowałbym już u siebie w Siedlcach, więc przesyłka w obie strony musiałaby pójść kurierem, ale widzę że to standard, raczej nie będzie problemu.
Andrzej / Viator
ODPOWIEDZ