Strona 2 z 2
: śr maja 09, 2012 23:56
autor: KriSSo
Ok, czy ktoś ma możliwość podać cenę amortyzatora o zmiennej sile tłumienia z opcji DCC? Bo to fajny bajer, nie wątpię, ale ciekawi mnie koszt, jak się wy ....... po 100 000 km.
Te wszystkie bajerki fajne są, póki auto nowe i nic się nie dzieje, ale tak nie będzie. Planuję autem polatać z 3-5 lat (może i dłużej, kto to wie) i zrobić ze 130-180 kkm (a może i więcej).
Jeśli ma ktoś możliwość sprawdzić cenę takiego amorka, bardzo proszę o pomoc.
: czw maja 10, 2012 10:32
autor: Karol20
Kolego, różne są przypowieści o touranie, np. wszystkie czasopisma mówiły że w touranie I jest mnóstwo rzeczy do wymiany że pompowtryski są do wymiany po 150 tyś, kolega ma 270 tyś i jeździ bez wymiany, także jakbym nie wierzył tym głupotom, jeżeli chodzi o cenę amortyzatora to nie wiem, najlepiej przydzwonić do serwisu VW tam podadzą cenę, ja osobiście to polecam, ale jak stać się wydać na nowego tourana ok. 120 tyś zł to myślę, że taka cena amrotyzatora to groszowa sprawa, ale to tylko moje zdanie, nie każdy musi się z nim zgadzać,
: czw maja 10, 2012 22:14
autor: KriSSo
Karol20 pisze:Kolego, różne są przypowieści o touranie, np. wszystkie czasopisma mówiły że w touranie I jest mnóstwo rzeczy do wymiany
Czym w zasadzie różni się Touran od Golfa? Kształtem budy? Co najwyżej. Nie czytam przypowieści i nie podniecam się nimi. Patrzę tylko na realne koszta eksploatacji gadżetów, które pewnego dnia się kończą. Co warto wziąć, a co odpuścić, bo będzie z tym więcej kłopotu niż pożytku potem itd.
Karol20 pisze:taka cena amrotyzatora to groszowa sprawa, ale to tylko moje zdanie,
Zgoda, Twoje zdanie. Dzwoniłem do serwisu, komplet amortyzatorów DCC to wydatek rzędu 5,5 tysiąca złotych - komplet. Dziękuję pięknie, z DCC się wyleczyłem. Piszę od razu o tym, może inny potencjalny kupiec będzie miał to na uwadze. Jeśli dla kogoś to grosze, bez gadania brać. Aha, opcję DCC można łączyć ze sportowym zawieszeniem -15 mm. Z podniesionym o 15 mm - nie można.
Dzięki za rady, stanęło zatem na wersji highline, 16" i zwykłym sportowym zawiasie.
: pt maja 11, 2012 06:31
autor: Turanek
KriSSo pisze:Aha, opcję DCC można łączyć ze sportowym zawieszeniem -15 mm. Z podniesionym o 15 mm - nie można.
DCC nie można łączyć:
- ze sportowym zawieszeniem
- ze wzmocnionym zawieszeniem
- z silnikiem 1,2l 77 kW TSI
- z wersjami TSI Ecofuel
To są restrykcje na rynek niemiecki i nie wierzę, że na Polskę będzie inaczej. Zamawiałem już kilka samochodów i wiem, że czasami wręcz trzeba podać PR-numery z Niemiec i rozmawiać bezpośrednio z Poznaniem.
Poza tym przy zamawianiu dealer nie korzysta z konfiguratora z neta tylko z pliku Excella. Ten "netowy" zawiera wiele nieścisłości - konkretny przykład moja Pomarańcza. W necie kolor dla "nie Crossa" był na początku niedostępny, podobnie z opcją asystenta wzniesienia - podanie PR-numeru do Poznania pomogło.
W pakiecie z felgami 17" Oakland (PJ8/PSF) jest już zawieszenie sportowe
: sob maja 12, 2012 23:21
autor: KriSSo
Czy ktoś może wie, co to jest za kolor i skąd się wziął? Nie ma go w konfiguratorze.
[ Dodano: Sob Maj 12, 2012 23:59 ]
Turanek pisze:W pakiecie z felgami 17" Oakland (PJ8/PSF) jest już zawieszenie sportowe
Dealer twierdził, że nie ma takiej opcji. Zatem skąd ta informacja oraz na co się powołać jak będę rozmawiał? Jakiś numer konkretny podać opcji? Tzn jest już dodatkowo prócz felg zawieszenie sportowe łącznie jako jeden pakiet? Czy to są dwie odrębne opcje, które można już połączyć? Czy to się zmieniło z rokiem modelowym 2013? Bo ponoć w tym momencie jest zmiana roku modelowego. Możesz coś podpowiedzieć/pomóc? Bo chciałbym zamówić takie zestawienie - oakland + sportowe zawieszenie.
: ndz maja 13, 2012 00:50
autor: Turanek
Biorąc tę opcję 17" masz tez zawieszenie sportowe (PRNr PSF). Jak złoży zamówienie w Poznaniu to powinieneś mieć ten PRNr. Zawsze można zadzwonić i sprawdzić.
Ten lakier to Titanium Beige 0N - wejdź na konfigurator niemiecki, tam go znajdziesz i zamówisz. Po wybraniu 17" poprosi cię o doprecyzowanie i pierwsza pozycja to zawieszenie sportowe za 0 Euro.
Sam widzisz jak jest z zamawianiem w Polsce...
: ndz maja 13, 2012 22:02
autor: KriSSo
: ndz maja 13, 2012 22:19
autor: QQRYDZA
Wejdź na konfigurator na stronie vw i tam dobierasz sobie kolory ,zobaczysz który to jest

: ndz maja 13, 2012 23:15
autor: KriSSo
Dzięki wielkie, nie wpadłbym na to.
[ Dodano: Sro Maj 16, 2012 17:52 ]
No i zamówiłem samochód.
Miał być czarny, miał być niski, miał być highline.
Tygodniowy mętlik w głowie, trochę wątpliwości, analiza Waszych podpowiedzi .... no i padło na:
VW TOURAN CROSS, 2.0 TDI 170 KM DSG, w wersji 5-osobowej, kolor Silver Leaf metallic (ciekawe jak to będzie wyglądać), tapicerka FEY YV - antracytowa oraz kilka dodatków:
- pakiet komfort 5190
- dywaniki materiałowe dla wszystkich rzędów siedzeń
- kierownica multifunkcyjna z tiptronic
- nawigacja RNS 315
- instalacja telefonu START
- pakiet lusterka
- pakiet zimowy
- pakiet światło
- park assist z kamerką cofania
Czas oczekiwania do 4 miesięcy.
Dzięki za wszelkie uwagi odnośnie cross'a.
[ Dodano: Pon Maj 21, 2012 19:46 ]
Mały update - zmieniłem kolor w zamówieniu. Będzie jednak CANDY WHITE

.
[ Dodano: Nie Cze 17, 2012 12:11 ]
Dostałem wczoraj informację, że touran będzie wyprodukowany za tydzień. Do odbioru w połowie lipca. Kurczę, bardzo szybko wg mnie. Byłem przygotowany na koniec sierpnia, początek września. Zatem jest dobrze
