Strona 2 z 2

: ndz paź 21, 2012 21:29
autor: Łukaszz
Jeżeli masz napewno tylko tyle przejechane co piszesz to ja bym narazie sie wstrzymał i pojezdził do 90-100 tyś

: śr paź 24, 2012 14:15
autor: Łukasz
Ja mam taki sam silnik jak Kolega, auto z 2008 roku. Serwis ASO twierdzi, że rozrząd wymienia się po 150.000 km. Zaprzyjaźniony Mechanik mówił żeby skrócić ten okres do 120 - 130 tyś km. Wymieniłem przy 135.000 komplet na oryginał razem z pompą wody. Po demontarzu starego mechanicy stwierdzil, że nie widać jakichkolwiek oznak zużycia starego rozrządu... łożyska OK, napinacz OK, pasek cały, bez żadnych pęknięć czy czegoś innego niepokojącego.

Pozdrawiam.

: śr paź 24, 2012 14:25
autor: Dodi
Łukasz pisze: Serwis ASO twierdzi, że rozrząd wymienia się po 150.000 km.
w niemczech w serwisie jak pytałem to tez tak mowili... powiedzieli ze po 2007 pierwsza wymiana jest po 150 tys. km... w moim passacie pierwsza wymiana paska rozrzadu tez była robiona w serwisie i tez po 150 tys. km...

: czw paź 25, 2012 08:13
autor: Łukaszz
U mnie 146 tyś ale nie wiem w jakim był stanie bo to nie ja wymieniałem 8)

: pt sty 11, 2013 17:36
autor: darek8677
moj BXE mial we fr. w serwisie vw robiony kpl rozrzad przy 122tkm (03.2010r), a przy 90tkm byl sprawdzany, tak mam w ksiazce serwisowej francuskiej odnotowane i w serwisie w rzeszowie jest sprawdzona historia i wszystko sie zgadza takze ja przelece 240 tkm jeszcze z 1,5roku i wymiana kpl. oczywiscie org;-) Ja slyszalem ze po 2006roku co 120tkm.Nie masz pewnosci wymieniaj nie czekaj;-)Pozdrawiam

: pt sty 11, 2013 19:13
autor: KriSSo
darek8677 pisze:Ja slyszalem ze po 2006roku co 120tkm.
Mój BXE miał przewidzianą instrukcją wymianę rozrządu nie co 120 a co 150 000 km.

: pt sty 11, 2013 20:32
autor: WJ
Jak kupowałem swojego BXE (2008) z przebiegiem 188 tkm to w serwisie po sprawdzeniu historii wyszło że przy 146 był zmieniany rozrząd i nawet facet mówił że mam na chwolę z tym spokój bo na wymiane powinienem się zgłosić (najlepiej do nich ;)) przy ok 270 - 280 tkm.

: pt sty 11, 2013 20:35
autor: Muti
Bodajże do 2008 jest interwał 120tyś i później nalepiej okolice 200-210tys.
Po 2008 są podobno już białe paski od środka i one już mają wymianę co 150tyś.

VW teoretycznie na 1 wymianie zaleca tylko wymianę paska,jednak wymieniajcie komplety..Będzie spali/jeżdzili spokojniej :)

: pt sty 11, 2013 20:48
autor: jeżu
Muti pisze:już białe paski od środka
Tą technologie (powłoka teflonowa) wymyśliło Dayco i dlatego zwiększyli interwał do 150tys km (jako że pasek trafił się już w wersji "wzmacnianej)

: pt sty 11, 2013 23:32
autor: Marko_77_
Mi w serwisie (coprawda seata) powiedzieli ze w Niemczech realizują wymiany rozrzadu
- pierwsza wymiana po 150 a następnie po 120, natomiast u nas zostały skrócone wymiany do pierwszego po 120 a następnie co 90. Mój miał wymianę w serwisie niemieckim po 151 a ja wymienilem kolejny po 90 tys. Byłem przy wymianie i naprawdę nie widziałem znaczącej różnicy w zębach paska poza niewielkim luzem.
Na twoim miejscu jeśli masz kasę to wymieniaj wszystko. Na orginalach z wszystkimi filtrami i olejem zmiescilem się w 1000 i w moim przypadku mam przynajmniej 6 lat z banki.
Pozdrawiam

: pt sty 11, 2013 23:37
autor: Muti
To są rzeczy na których się nie oszczędza,bo zaoszczędzisz 200-300zł,a jak strzeli rozrząd to wtedy nie jest to 200 czy 300zł... :roll:

: czw sty 24, 2013 10:10
autor: r00x
Panowie takie szybkie pytanko odnośnie rozrządu. Czy taki będzie OK ?
http://allegro.pl/rozrzad-pompa-skf-vw- ... 79261.html

[ Komentarz dodany przez: jeżu: Czw Sty 24, 2013 09:46 ]
Tak na szybko pisz proszę w odpowiednich tematach... przeniosłem...

: czw sty 24, 2013 10:43
autor: jeżu
r00x, jak najbardziej tylko niestety drogo..... Taki zestaw to spokojnie 50zł taniej można wyrwać... W tej cenie to mogę Ci oryginał z pompa wody Ruvilla zaproponować..