Strona 2 z 3
: pn gru 10, 2012 21:30
autor: mlodypoznan
kolego może silniki 2.0 sa troche awaryjne ale ludzie też przesadzają.Na tyle tysięcy silników jakis procent jest awaryjny.Tylko ile w tym samym czasie sprzedali aut z tymi nieawaryjnymi silnikami?Znam osobiście kilka osób które mają 2.0 i nie narzekają.A jak chodzi o 1.9 to nie jest to slawne które było montowane w np.Golfie 4!Jak dobrze trafisz to bedzie jezdził i nie będziesz wiedzial co to awaria!I nie tylko sport ma climatronica.
: pn gru 10, 2012 22:35
autor: czesio19892404
Kolego ja mam 2.0 TDI i to pierwsze wersje AZV i szczerze mówiąc jestem z niego bardzo zadowolony. Jest w moich rękach od września 2011 zrobiłem prawie 40000 km i to sporo ciągając przyczepkę więc polecam 2 litry

: śr gru 12, 2012 08:16
autor: aki
widzę że większość tutaj sobie chwali niby awaryjne silniki, wiadomo auto musi mieć prawdziwy potwierdzony przebieg, a nie jak to jest u nas w PL same rodzynki

: śr gru 12, 2012 08:39
autor: niko02
No i sprawdzonego właściciela

. To chyba najważniejsze.
: śr gru 12, 2012 09:59
autor: Ciapek
aki pisze:a nie jak to jest u nas w PL same rodzynki

raczej w Touran Klubie

: śr gru 12, 2012 23:35
autor: seba244
1.9 na pewno mniej awaryjny ale 2.0 nie jest zły...
Na pewno można mu pozazdrości mocy..............
Temat stary jak świat.
: pt gru 14, 2012 13:19
autor: Carlosuk
Chyba jednak zostanę przy

i postaram się go zaczipować o 30% mocy w albo znajdę jakiś w miarę profesjonalny warsztat z hamownia.
Czy ktoś z was czipował Turanka?
: pt gru 14, 2012 14:11
autor: niko02
Ja chipowałem, mam 178KM, 388NM. Poszukaj ematu o chipowaniu, bo jest na forum. albo podpytaj użytkownika JacaTouran
: pt gru 14, 2012 20:51
autor: Marekk
Ja tam nie narzekam też mam virusa na 180ps i 392 NM i jakoś niestraszny mi ten silnik 2.0 tdi BKD mysle że to sprawa tego typu.... tyle ile właścicieli tyle i opinni na temat tego silnika jak i auta.

: pt gru 14, 2012 21:57
autor: CzarnaInez
czesio19892404 pisze:Kolego ja mam 2.0 TDI i to pierwsze wersje AZV i szczerze mówiąc jestem z niego bardzo zadowolony. Jest w moich rękach od września 2011 zrobiłem prawie 40000 km i to sporo ciągając przyczepkę więc polecam 2 litry

Witam w klubie! Taki sam silnik i trochę mniejszy przebieg u mnie. Ogólnie ponad 200 000 i z silnikiem odpukać żadnych problemów.
: sob gru 15, 2012 10:54
autor: seba244
1.9 i 2.0 są to bardzo dobre silniki.
Co sie zepsuje trzeba naprawić i tyle w tym temcie..
Jeździć trzeba .
: sob gru 15, 2012 11:43
autor: Ciapek
seba244 pisze:1.9 i 2.0 są to bardzo dobre silniki.
Co sie zepsuje trzeba naprawić i tyle w tym temcie..
Jeździć trzeba .
OOOOOOOOO!!!!
Ja poproszę moderatora o uznanie tej wypowiedzi jako wiodącej myśli naszego forum oraz automatyczną odpowiedź w każdym następnym temacie "1.9 vs 2.0"

: ndz gru 16, 2012 13:02
autor: Turanek
materazzi pisze:....
- 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi
(np. BKP) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju,
....
- 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD)
lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa -
analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami
(utrata mocy, zapychanie się dysz).
Czytający straci w końcu orientację, czy BKP ma 8 czy 16 zaworów. Poza tym w tej "rozpisce" brakuje silnika BMP występującego w Passacie, mającego 8 zaworów, moduł wałków, DPF i świece żarowe ceramiczne - znaczy sam miód

: pn gru 17, 2012 08:48
autor: aki
Turanek, miałem Passata z silnikiem BMP i także na niego nie narzekałem, silnik pracował bardzo fajnie i był bardzo trwały, 3 lata i zero wkładu po za olejem i filtrami.
: pn gru 17, 2012 21:52
autor: Turanek
Przecież w BKD też nie wszystkim pękały głowice... Cieszy mnie, że byleś zadowolony z tego silnika
