Strona 2 z 5

: pn lip 04, 2011 22:56
autor: spacewalker
No money - no honey ....

: wt lip 05, 2011 00:33
autor: anko1973
albo: Life is risky :P

: pn sie 15, 2011 15:00
autor: jeżu
Lekka modyfikacja... Wczoraj zakodowałem sobie tylne światła przeciwmgłowe jako światła STOP w 30-bajtowym sterowniku.
zaznacz w LC,21,4,Tylne światła przeciwmgielne jako światła hamowania
:mrgreen:

: wt gru 27, 2011 20:17
autor: ptomek2
Cześć mógłby ktoś opisać poszczególne tryby wspomagania kierownicy w kanale 44? Jest tam kilka normalów i użytkownika. ;/ Dzięki

: wt gru 27, 2011 23:17
autor: Dodi
tu nie ma co opisywać... różnice czuć dopiero po wartości 10, przynajmniej u mnie... mam ustawione na 13 i to jest dla mniej najlepiej, bo na 15 to niepewnie sie czułem w zakretach, a tak jest ok... od 1 do 10 nie zauważyłem różnicy w sile wspomagania...

: wt gru 27, 2011 23:19
autor: ptomek2
Cześć mógłby ktoś opisać poszczególne tryby wspomagania kierownicy w kanale 44? Jest tam kilka normalów i użytkownika. który jest najwyższy a który najniższy, można to zmieniać? ;/

Wie ktoś o co chodzi z tym kodowaniem w kanale Abs i czym się różnią te kody?

http://images45.fotosik.pl/1284/fbded65e81871c15med.jpg

: wt gru 27, 2011 23:28
autor: Dodi
ptomek2 pisze:http://images45.fotosik.p...81871c15med.jpg
a co Ty za obrazek podałeś? te zmiany nie robi sie poprzez kodowanie a adaptacje... masz tam opisany każdy tryb, ale tak jak napisałem wyżej różnice czuć dopiero od 10... orginalnie miałem bodajże na 4...

: wt gru 27, 2011 23:32
autor: jeżu
ptomek2 pisze:Wie ktoś o co chodzi z tym kodowaniem i czym
To kodowanie grupy 03 hamulce Co tu jest nie jasne?
A o to pierwsze już pytałeś... Edytuj te same posty bo się "powtarzasz"

: śr gru 28, 2011 00:26
autor: ptomek2
Dałem edit, w między czasie dodi odpisał i dlatego wyskoczył 2 post. Sorry nie zauważyłem, gdybym widział usunął bym jeden.

Pytanie nie dotyczyło jasności a zwykłej ciekawości czym różni się ustawieniem kodowania dla Caddego z ustawieniem od Tourana a z kolei czym one różnią się od kodowaniem dla Eosa i A3'ki. (pytanie dotyczy Abs/hamulce)

: śr gru 28, 2011 00:35
autor: jeżu
Dla każdego auta jak widzisz jest inne. Wybierasz kodowanie dla danego "typu" auta. Czym się różni... jak nie wiem nigdy nie eksperymentuję.

: śr gru 28, 2011 00:41
autor: ptomek2
Hehe. No widzę i też nie eksperymentuje, dlatego pytam i oczekuję odpowiedzi kogoś kto to robi. Może ktoś coś wie, może się podzieli wiedzą. ;)

: śr gru 28, 2011 09:33
autor: jeżu
Podejrzewam,że nikt "myślący" Skoro siedzę w Touranie koduje pod Tourana, jak w Audi to do Audi. I nie zagłębiam się dalej w ten temat... :mrgreen:

: śr gru 28, 2011 13:42
autor: ptomek2
Myślący powiadasz? Więc jak nazwiesz kogoś kto siedząc w Touranie zakłada nakladki z golfa, felgi z golfa czy przełącznik świateł z passata?. Co powiesz o kimś kto siedząc w Touranie ogląda kierownicę z golfa Gti, passata, nakładki zmiany biegów i inne pierdółki z innych VW? Jak nazwiesz kogoś kto w swoim Autku pozmieniał wszystko co możliwe (sprzętowo czy programowo) np. dokładając xenony z poziomowaniem ;)... Przecież do tego wymagana jest wiedza właśnie w kategorii kodowanie.
Ja nie wiem, dlatego pytam. Dlaczego? bo jest temat na forum a wiedzy nigdy na wiele. Nie uważam też, że wiedza ta jest niezbędna ale czymś te kodowania się różnią, zwłaszcza że w tych autach występują te same sterowniki które są inaczej kodowane, zastanawia mnie dlaczego.
Jeżu szanuję to co Ty byś zrobił gdybyś był w danej sytuacji ale w tym temacie mało pomocne to jest (ale podzielam to - nie wiem, więc nie ruszam. Pytam.) :D :>

: śr gru 28, 2011 14:20
autor: jeżu
ptomek2 pisze:nakladki z golfa, felgi z golfa czy przełącznik świateł z passata
tego naprawdę nie trzeba aktywować w vagu. Piszemy o kodowaniu vagiem. Kodujesz pod Tourana bo albo nie będzie działać wcale lub poprawnie a jeszcze możesz uszkodzić niedwracalnie i tyle PZDR ;)

: śr gru 28, 2011 17:52
autor: ptomek2
jeżu pisze:
ptomek2 pisze:nakladki z golfa, felgi z golfa czy przełącznik świateł z passata
tego naprawdę nie trzeba aktywować w vagu. Piszemy o kodowaniu vagiem. Kodujesz pod Tourana bo albo nie będzie działać wcale lub poprawnie a jeszcze możesz uszkodzić niedwracalnie i tyle PZDR ;)
Trzeba czy nie trzeba ale też nie jest od tego, więc nie powinno chodzić właściwie bądź wogóle. Dzięki za pomoc zapamiętałem z lekcji zasadę - nie a czemu bo Nieeeeeee ;)