Strona 2 z 8
: sob sty 12, 2013 17:47
autor: Turanek
Swego czasu problem prędkości do 120 km/h związany był z przepływką.
: ndz sty 13, 2013 00:37
autor: rofal
No i tak jak obiecałem może z małym poślizgiem ale w końcu bo niestety działania lekko sie przeciągnęły

.
A mianowicie tak na wstępie kolega miał dostęp do zamiennych podzespołów więc sprawdziliśmy tak na wszelki wypadek zespół sterowników podciśnienia który był ok no to wykręciliśmy turbinkę komplikacji nie było jeśli nie licząc ciasnoty

Przed wykręceniem miałem małe obawy co do zasadności działania z mojej strony dlatego że dźwigienka którą steruje gruszka pracowała tak na wyczucie w sumie luźniutko czyli wzorowo ale poszliśmy za ciosem.
No i co się okazało? Turbinka na łopatkach wirnika wzorowa dalej kierownica i cała reszta czyli łopatki też czyste bez jakiegoś oczywiście przesadyzmu ale co dalej zobaczyłem ? Na tej płaszczyźnie na której pracują łopatki jakimś sposobem porobiły się zadziory czy coś w tym stylu na których zawieszały się łopatki sterujące w pozycji otwartej .
I było wszystko jasne czyli papier ścierny najpierw jakaś chemia pucowanie walka z wszelkimi zanieczyszczeniami składanie montaż = EFEKT
w końcu można jeździć normalnie silnik pracuje bez zarzutu turbina ładnie świszcze.
No jedna rzecz mnie zbulwersowała że nie zrobiłem zdjęć byłby ładny manual

: ndz sty 13, 2013 15:02
autor: lock00
rofal, fajnie że na napisałeś ale...
rofal pisze:No jedna rzecz mnie zbulwersowała że nie zrobiłem zdjęć byłby ładny manual

dałeś ciała

: wt sty 15, 2013 00:01
autor: rob555
rofal pisze:NNa tej płaszczyźnie na której pracują łopatki jakimś sposobem porobiły się zadziory czy coś w tym stylu na których zawieszały się łopatki sterujące w pozycji otwartej .
Problem stary jak VNT w dieslu
Odksztalcenie sie pierscienia skutkuje przywieraniem do zeliwa i drapaniem powyzszego.
Dobrze zrobiles ze papierkiem potraktowales
Oby dalej sie nie nie haczyło !
: wt sty 15, 2013 13:49
autor: rofal
rob555 pisze:
Problem stary jak VNT w dieslu
Odksztalcenie sie pierscienia skutkuje przywieraniem do zeliwa i drapaniem powyzszego.
Dobrze zrobiles ze papierkiem potraktowales
Oby dalej sie nie nie haczyło !
No jak będzie coś dalej sie działo to już mam gościa który ściągnie mikro warstewkę i wypoleruje na tokarni albo wtedy wywalę i postawię coś nowego może coś mocniejszego :-)
: sob kwie 13, 2013 16:43
autor: g_b
Witajcie, niestaty... mnie tez to cos doapdlo... opowiem Wam pierwsze jak zlapalem blad. bylem wczoraj w trasie, zrobilem jakies 280km. predkosci rozne, przewaznie kolo 100km/h.
byly tez takie do 150. kilka kilometrow przed domem mialem taka ladna prosta i chcialem wyprzedzic kogos, zrobilem redukcje na 4 i ogien a tu yyyyyyy, brak mocy..... zatrzymalem sie, odpalilem samochod jeszcze raz i juz bylo ok. kolejne kilka kilometrow samochod zachowywal sie normalnie, obrotomierz pieknie sie wychylal powyzej 4000 bezproblemowo.
co mam z tym fantem zrobic....???
000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 150645 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 01:23:31
Freeze Frame:
RPM: 3108 /min
Speed: 99.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 14.67 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2254.2 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbar
: sob kwie 13, 2013 19:16
autor: JacaTouran
g_b pisze:Witajcie, niestaty... mnie tez to cos doapdlo... opowiem Wam pierwsze jak zlapalem blad. bylem wczoraj w trasie, zrobilem jakies 280km. predkosci rozne, przewaznie kolo 100km/h.
byly tez takie do 150. kilka kilometrow przed domem mialem taka ladna prosta i chcialem wyprzedzic kogos, zrobilem redukcje na 4 i ogien a tu yyyyyyy, brak mocy..... zatrzymalem sie, odpalilem samochod jeszcze raz i juz bylo ok. kolejne kilka kilometrow samochod zachowywal sie normalnie, obrotomierz pieknie sie wychylal powyzej 4000 bezproblemowo.
co mam z tym fantem zrobic....???
000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 150645 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 01:23:31
Freeze Frame:
RPM: 3108 /min
Speed: 99.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 14.67 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2254.2 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbar
Napisz jakie masz oznaczenie silnika, jaka moc?
Jak masz kabel to zloguj sobie doładowanie sprężarki i podeślij wyniki
Jak sprawdzić doładowanie masz opisane na forum , użyj szukajki.
Pozdrawiam
: sob kwie 13, 2013 23:49
autor: g_b
Motorek to BKD 140 bhp. Zloguje jutro- cokolwiek to znaczy;) kabelek jest wiec mam nadzie ze problemow nei bedzie aczkolwiek nie robilem tego wczesniej nigdy. dzieki. szukajka i wujciu gugle przyjacielem naszym sa

: czw kwie 18, 2013 12:18
autor: Cesarz
No u mnie co prawda nie przeładowuje ale w przyszły piatek jade na czyszczenie turbo do rob555

: czw kwie 18, 2013 21:07
autor: Marco_Polo
Oj to po wizycie kucyki będą brykać

: czw kwie 18, 2013 21:09
autor: Cesarz
Marco_Polo pisze:Oj to po wizycie kucyki będą brykać

no jeszcze nie tak do końca, pozostaje kulejący wtrysk...

: czw kwie 18, 2013 21:46
autor: morfeusz33
Michał wiesz jakie masz numery pompek ?
: czw kwie 18, 2013 22:00
autor: Cesarz
morfeusz33 pisze:Michał wiesz jakie masz numery pompek ?
03G130073G a co masz w garażu?

: czw kwie 18, 2013 22:06
autor: morfeusz33
muszę sprawdzić numery... mam w sumie 2 kpl pompek,wymieniałem motor i kupiłem z pompkami, mam moje pompki + kpl.ktory kupiłem do starego silnika wiec w sumie 8 sztuk

: czw kwie 18, 2013 22:10
autor: Cesarz
To wiesz bede wdzięczny...

Ale ty nie masz BMN 170 KM?