Strona 2 z 2

: wt lut 19, 2013 16:59
autor: gregory12345
Nie ma nic takiego jest ok tylko robi taj jakby nadmiar zaciagnietego powietrza sie cofala jest taki odglos dżdżdż amoc jest taka sama na warsztacie powiedzieli mi ze turbo sie przycina sztanga sie zawiesza ale sztanga jest czysciutka jak nowa i chodzi jak mazenie otwiera i zamyka rowniutkombez zaciec

: wt lut 19, 2013 17:20
autor: Muti
Taki ma odgłos turbina. Chłopaki na spocie Wielkopolskim też o tym wspominali i niestety taki jest urok. U jednych mocniej to słychać u niektórych wcale :) Trzeba sie nauczyć z tym żyć :mrgreen:

: wt lut 19, 2013 21:59
autor: jeżu
Tomas pisze: jeżu u mnie własnie tak nie było, kopcić zaczął dopiero ja przewody się rozpięły, wcześniej syczał tylko głośno
Mylisz zupełnie sprawę przeładowania tigernet a niedoładowania w Twoim przypadku.
U niego Nic nie syczy i nie wywala kontrolki to klasyczny notlauf. (po zgaszeniu silnika wszystko wraca do normy aż do kolejnego przeładowania)
Jak podepnie vaga to zobaczy błąd;
000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - -

Trzeba zająć się turbem a nie wężami IC... :mrgreen:

: śr lut 20, 2013 11:17
autor: gregory12345
U mnie niema zadnych bledow byl kilka razy podlaczzany i nic niema auto daje ladnie wszystko jest ok tylko ten odglos powyzej 2000 tys nic ok ja mam to juz wyczuta i jest ok

: śr lut 20, 2013 15:18
autor: Damian15
Ten odgłos też mam nie żebym narzekał bo nie jeden kto ze mną jeździ chwali sobie taki odgłos ale mniejsza z tym i właśnie do tego u mnie czasami check engine wywala i turbo blokuje najczęściej na 110 czasami na 170 jak tam sobie już ze chce...

[ Dodano: Pią Mar 01, 2013 15:12 ]
Orientujecie się ile może mniej więcej kosztować robienie turbiny tak żeby silnik nie wchodził w tryb awaryjny? Zapewne geometria jest do wywalenia i uszczelniacze bo przy odpalaniu na zimnym w garażu zaczynam czuć olej w spalinach.