JacaTouran pisze:Taki komunikat o ciśnieniu oleju spowodowany jest długim kreceniem rozrusznikiem i na pewno nie jest to przyczyną tego, że auto nie odpala. Lepiej sprawdź czy idzie paliwo na pompki. No i przede wszystkim odczyt błędów.
Masz rację, ten komunikat pojawia się po dłuższym kręceniu rozrusznikiem.
Niestety wczoraj holowanie dojechałoby zbyt późno i majster mial już zamknięte, dziś wolne, więc wracamy do punktu wyjścia jutro rano o 9.
Nie mam jak sprawdzić błędy, nie pomogło odłączenie akku na dłuższy czas. Nadal nie chce odpalić!!!!
JacaTouran pisze:Taki komunikat o ciśnieniu oleju spowodowany jest długim kreceniem rozrusznikiem i na pewno nie jest to przyczyną tego, że auto nie odpala. Lepiej sprawdź czy idzie paliwo na pompki. No i przede wszystkim odczyt błędów.
Masz rację, ten komunikat pojawia się po dłuższym kręceniu rozrusznikiem.
Niestety wczoraj holowanie dojechałoby zbyt późno i majster mial już zamknięte, dziś wolne, więc wracamy do punktu wyjścia jutro rano o 9.
Nie mam jak sprawdzić błędy, nie pomogło odłączenie akku na dłuższy czas. Nadal nie chce odpalić!!!!
Zdejmij węzyk zasilający paliwem i zobacz czy idzie paliwo jak kręcisz rozrusznikiem.
lub
Jedź (naczy idź) na stacje benzynową, kup PLAK rozepnij dolot i niech ktoś psika plakiem w dolot a Ty kręc i zobaczysz czy zatrybi.
[ Dodano: Pią Sie 16, 2013 20:32 ] zimar, i co się kolego zadziało z autkiem?? Rozwiązałeś problem?
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
JacaTouran pisze:Taki komunikat o ciśnieniu oleju spowodowany jest długim kreceniem rozrusznikiem i na pewno nie jest to przyczyną tego, że auto nie odpala. Lepiej sprawdź czy idzie paliwo na pompki. No i przede wszystkim odczyt błędów.
Masz rację, ten komunikat pojawia się po dłuższym kręceniu rozrusznikiem.
Niestety wczoraj holowanie dojechałoby zbyt późno i majster mial już zamknięte, dziś wolne, więc wracamy do punktu wyjścia jutro rano o 9.
Nie mam jak sprawdzić błędy, nie pomogło odłączenie akku na dłuższy czas. Nadal nie chce odpalić!!!!
Zdejmij węzyk zasilający paliwem i zobacz czy idzie paliwo jak kręcisz rozrusznikiem.
lub
Jedź (naczy idź) na stacje benzynową, kup PLAK rozepnij dolot i niech ktoś psika plakiem w dolot a Ty kręc i zobaczysz czy zatrybi.
[ Dodano: Pią Sie 16, 2013 20:32 ] zimar, i co się kolego zadziało z autkiem?? Rozwiązałeś problem?
Witam,
Dopiero dziś rano majster powiedział ze układ paliwowy był zapowietrzony. Przy okazji radio przestało działać i święci się stop. Dzień wcześniej całą noc odlaczylem akku. Jak laweta przyjechała to stop się swiecil już.
Majster wymienił czujnik Ale nadal to samo.
Nadmieniam że paliwa jest pół zbiornika.
zimar pisze:Dopiero dziś rano majster powiedział ze układ paliwowy był zapowietrzony. Przy okazji radio przestało działać i święci się stop. Dzień wcześniej całą noc odlaczylem akku. Jak laweta przyjechała to stop się swiecil już.
Majster wymienił czujnik Ale nadal to samo.
Nadmieniam że paliwa jest pół zbiornika.
Przecież napisałem Ci , że to nie wina czujnika ... ehhh
No to majster pokazał klasę stwierdzeniem , że układ jest zapowietrzony.... a auto nadal nie pali...
Czy w końcu je odpalił?? Bo juz sam nie rozumiem...
Zaprowadź to gdzieś na dobrą diagnostykę bo coś widzę chyba po omacku auto jest uzdrawiane
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Jacek
myślę że zimarowi chodzi o to że majster wymienił czujnik stopu żeby nie świeciły i dalej to samo
i raczej zastanawia się dlaczego układ paliwowy zapowietrzony bo ma pół baku paliwa
ja bym tu stawiał na jakieś problemy z elektryką (klemy, gdzieś tu czytałem o wiązce pod skrzynią bezpieczników, masa)
auto zakosztowało morskiego wilgotnego powietrza
Auto odpalil, może niejednoznacznie napisałem. Teraz walczy że stopem. No i radio nie działa.
Zastanawiam się, jak mógł sie zapowietrzony tak.
Odebrałem auto.
Przeczyscili układ paliwa. Chyba jakiś syf złapał.
Wymienili czujnik cofania.
Okazało się sam to widziałem że bbrakowało kilku bezpiecznumów w skrzynce przy silniku, ale zawsze tak było. Pokazywali błędy i niby wszystko jest Ok.
Jedynie radio jest zakodowane, bo cała noc stał bez akku.
Ile w tym wszystkim prawdy nie wiadomo.
Ważne że express i da się do domu wrócić.
Ppoza tym dla nich to jedyna okazja zarobić;)
Dokładnie tak i druga rzecz co do wycieraczek i maski nigdy nie próbuj włączyć wycieraczek, gdy są podniesione do wymiany (przeciwbieżne) bo porysują maskę.