Kontrolka "motorek"
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3421
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 117 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
-
pawel07777
- Użytkownik
- Posty: 179
- Rejestracja: pn mar 28, 2011 16:33
- Auto:: Touran 2.0 2011
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: Leszno
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Dzięki za zainteresowaniem postaram się wykonać Autoscan i zamieścić na forum.
......................................................................................
Dołączam mój autoscan:
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 016 BT HW: 028 101 176 1
Component and/or Version: R4 1,9L EDC G210SG 5644
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 00999 444 64523
1 Fault Found:
16785 - EGR System: Insufficient Flow
P0401 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 1890 /min
Torque: 60.0 Nm
Speed: 41.0 km/h
Load: 22.4 %
Duty Cycle: 14.7 %
Bin. Bits: 00001000
Mass Air / Rev.: 235.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 550.0 mg/str
Readiness: 1 1 0 0 0
......................................................................................
Dołączam mój autoscan:
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 016 BT HW: 028 101 176 1
Component and/or Version: R4 1,9L EDC G210SG 5644
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 00999 444 64523
1 Fault Found:
16785 - EGR System: Insufficient Flow
P0401 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 1890 /min
Torque: 60.0 Nm
Speed: 41.0 km/h
Load: 22.4 %
Duty Cycle: 14.7 %
Bin. Bits: 00001000
Mass Air / Rev.: 235.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 550.0 mg/str
Readiness: 1 1 0 0 0
Ostatnio zmieniony pn sie 22, 2011 20:46 przez pawel07777, łącznie zmieniany 1 raz.
-
forest
- Użytkownik
- Posty: 228
- Rejestracja: ndz paź 16, 2011 19:50
- Auto:: Touran 2.0
- Imię:: Tymek
- Lokalizacja: Katowice
Wiesz chyba nie mam już tyle weny co parę lat temu gdzie malucha i seicento robiłem wszystko sam łącznie z kapą silnika. Dziś zacząłem to odkręcać ale poległem na dwóch śrubach z tyłu nie miałem narzędzi na tyle odpowiednich żeby się do nich dostać.
Jeśli lubisz pogrzebać przy autach to ja chętnie skorzystam ze wsparcia (z jakimś czteropakiem) lub z oprzyrządowania czyli kluczy etc
Jeśli lubisz pogrzebać przy autach to ja chętnie skorzystam ze wsparcia (z jakimś czteropakiem) lub z oprzyrządowania czyli kluczy etc
- jeżu
- Władca postów
- Posty: 5616
- Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
- Auto:: PB8
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: KOL
- Podziękował: 214 razy
- Otrzymał podziękowań: 679 razy
Lubię czasami pogrzebać przy autku
Ale faktycznie bez odpowiednich narządzi, kluczy jest czasami ciężko. Manuala dot.wykręcenia zaworu egr z klapą gaszącą widzę,że nie ma. Po prostu "kilka " śrubek imbusowych. Jakoś trzeba sobie radzić. Zamieszczam rysunek poglądowy jak to wygląda.. Może Ci się przyda.... Dziękuje za uzup.profilu
1 - Kolektor ssący
2 - 20 Nm
3 - Uchwyt
4 - Uszczelka
q Wymienić
5 - 20 Nm
6 - Uchwyt przewodu
7 - Od chłodnicy recyrkulacji spalin
8 - 10 Nm
9 - Rura łącząca
10 - Uszczelka
q Wymienić
11 - Silnik klapy w kolektorze ssącym -V157-
q Klapa w kolektorze ssącym po wyłączeniu silnika pozostaje zamknięta przez ok. 3 sekundy, a następnie otwiera się. Powoduje to zmniejszenie uderzenia przy wyłączeniu silnika.
12 - Pierścień uszczelniający typu o-ring
q Wymienić
13 - Zawór recyrkulacji spalin
14 - 3 Nm
15 - Zbiornik wyrównawczy podciśnienia
1 - Kolektor ssący
2 - 20 Nm
3 - Uchwyt
4 - Uszczelka
q Wymienić
5 - 20 Nm
6 - Uchwyt przewodu
7 - Od chłodnicy recyrkulacji spalin
8 - 10 Nm
9 - Rura łącząca
10 - Uszczelka
q Wymienić
11 - Silnik klapy w kolektorze ssącym -V157-
q Klapa w kolektorze ssącym po wyłączeniu silnika pozostaje zamknięta przez ok. 3 sekundy, a następnie otwiera się. Powoduje to zmniejszenie uderzenia przy wyłączeniu silnika.
12 - Pierścień uszczelniający typu o-ring
q Wymienić
13 - Zawór recyrkulacji spalin
14 - 3 Nm
15 - Zbiornik wyrównawczy podciśnienia
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3421
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 117 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
-
forest
- Użytkownik
- Posty: 228
- Rejestracja: ndz paź 16, 2011 19:50
- Auto:: Touran 2.0
- Imię:: Tymek
- Lokalizacja: Katowice
Space optycznie czy jakoś inaczej:) Nie są zgniecione pęknięte itd a błąd mam 16785 (0x4191) 50 układ recyrkulacji spalin za mały przepływ lamp off niezakwalifikowany. Odczyta za pomoca vag can pro.
Mam tam dmuchnąć sprężonym powietrzem czy jak?
Leci mały wężyk do EGRa do grzybka, oraz dwa takie większe węże chyba do tego silniczka pod egr co się zamyka klapka. Ogólnie jest w tym miejscu straszny syf, jakby taki brudny nagar, więc już sam nie wiem czy to egr czy węże itd, nie mogę tej cholernej śrubki z tyłu odkręcić.
Mam tam dmuchnąć sprężonym powietrzem czy jak?
Leci mały wężyk do EGRa do grzybka, oraz dwa takie większe węże chyba do tego silniczka pod egr co się zamyka klapka. Ogólnie jest w tym miejscu straszny syf, jakby taki brudny nagar, więc już sam nie wiem czy to egr czy węże itd, nie mogę tej cholernej śrubki z tyłu odkręcić.
-
Tomek150
- Początkujący
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz lut 26, 2012 21:32
- Auto:: Touran, 1.9 TDI BLS, 2006
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: Pn.
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
I jak to Kolego w Twoim przypadku się skończyło? Znajomy ma podobnie.forest pisze:Space optycznie czy jakoś inaczej:) Nie są zgniecione pęknięte itd a błąd mam 16785 (0x4191) 50 układ recyrkulacji spalin za mały przepływ lamp off niezakwalifikowany. Odczyta za pomoca vag can pro.
Mam tam dmuchnąć sprężonym powietrzem czy jak?
Leci mały wężyk do EGRa do grzybka, oraz dwa takie większe węże chyba do tego silniczka pod egr co się zamyka klapka. Ogólnie jest w tym miejscu straszny syf, jakby taki brudny nagar, więc już sam nie wiem czy to egr czy węże itd, nie mogę tej cholernej śrubki z tyłu odkręcić.
