Strona 2 z 2

: wt maja 07, 2013 10:55
autor: kazan13
u mnie też są takie drgania, ale prawdopodobnie też końcówka dwumasy bo na postoju delikatnie grzechocze a jak wcisnę pedał sprzegła to cisza :/

musiałby się wypowiedzieć ktoś po wymianie dwumasy - czy ma te drgania? jeśli tak to info z tekstu może być rozwiązaniem

: czw maja 16, 2013 09:05
autor: QsY
to i ja się wypowiem,
u mnie po wymianie dwumasy w 1.9 tdi avq cicho i przyjemnie było może przez 1000 km, poźniej pojawiło się delikatne pulsowanie na pedale sprzęgła( wystarczyło oprzeć nogę o pedał żeby to poczuć) a poźniej mało przyjemne dla ucha zgrzyty dochodzące z okolicy lewego koła,( wymieniany był komplet- koło, sprzęgło, docisk i łożysko oporowe)
ten element to totalna porażka, piszecie o 200 tyś km, ja wymieniałem to badziewie 2 razy, raz przy 168tyś a następne przy 235!!!!przy drugiej awarii zerwało frez tarczy sprzęgłowej

: czw maja 16, 2013 09:09
autor: Dodi
QsY pisze:piszecie o 200 tyś km, ja wymieniałem to badziewie 2 razy, raz przy 168tyś a następne przy 235!!!!przy drugiej awarii zerwało frez tarczy sprzęgłowej
a te 168 tyś. to tak orginalnie? mi stukneło 200 tyś. orginalnie mam 2.0 TDI i żadnych objawów zużytej dwumasy...

: czw maja 16, 2013 09:19
autor: QsY
widocznie to żadna reguła, 168 było bankowo, jest to mniej istotne bo przebieg przy następnej wymianie nakręcony był przeze mnie

: czw maja 16, 2013 09:33
autor: Dodi
QsY pisze:widocznie to żadna reguła,
ja też tak myślę... w dużym stopniu też bedzie to zależało od stylu jazdy kierowcy...

: czw maja 16, 2013 10:08
autor: Muti
QsY, jeżeli koło padło ci tak szybko po wymianie, to warto się zastanowić nad swoją technika jazdy, bo to jest nienormalne zużycie.

: czw maja 16, 2013 10:09
autor: kazan13
QsY pisze: przebieg przy następnej wymianie nakręcony był przeze mnie
a jakiej firmy dwumasę założyłeś?

: czw maja 16, 2013 19:02
autor: QsY
Muti pisze:QsY, jeżeli koło padło ci tak szybko po wymianie, to warto się zastanowić nad swoją technika jazdy, bo to jest nienormalne zużycie.
:) nie mam już 18 lat, doskonale wiem ile kosztują naprawy stąd z całą odpowiedzialnością mogę powiedzieć że mojego stylu jazdy pod żadnym pozorem nie można nazwać agresywnym, staram się jeździć dynamicznie w dobrym tego słowa znaczeniu, kolejna sprawa że 1.9 tdi to nie rakieta


kolego kazan13
dwumasa była Sachsa

: czw maja 16, 2013 19:31
autor: Muti
QsY, tu nie chodzi o agresywny sty jazdy,ale o pewne nawyki.Przyśpieszanie na za wysokim biegu przy zbyt niskich obrotach zabija dwumas. Dynamiczna jazda na wyższych obrotach wręcz sprzyja współczesnym dieslom.trzeba utrzymywać silnik zawsze powyżej 1800obr,albo niższe tylko w przypadku nie przyśpieszania,albo jechania z górki,dojeżdzania do świateł itp.

: pt maja 17, 2013 07:40
autor: Łukaszz
Zawsze warto zredukować bieg lub dwa,auto pojedzie i z 6 przy 50 ale po co?

: pt maja 17, 2013 08:30
autor: QsY
Panowie, sernio nie trzeba mi tłumaczyć co jest złe a co dobre dla dwumasy, wcześniej jezdziłem golfem 1.9 tdi i przez cały okres użytkowania dwumasy nie zmieniałem, podobnie zresztą jak stylu jazdy. Teraz mam dsg zobaczymy ile czasu wytrzyma...

: pt maja 17, 2013 10:02
autor: niko02
Ja tam też nie narzekam na dwumas. Oryginał, przelatane 227kkm i zmodzony na 172KM i 380Nm i jeździ...