: pt maja 03, 2013 01:38
slyszalem tez historie o urwanej srubie na wale, gdzie jest na tym kolo zebate lancuszka z klinem i pozniej na koncu pasek... ponoc te sruby sidkrecaja, albo urywaja, gdzie lezy przyczyna?
Forum dla Użytkowników VW Tourana
https://www.touranklub.pl/forum/
po stukniecy zaworami w cylinder sprawdzilbym dokladnie ustawienie rozrzadu, zeby sie nie okazalo sie, ze cos jest minimalnie przeciagniete, i wykonuje sie kombinacje z ustawieniem rozrzadutomuo pisze:po 30 dniach autko dziś odebrałem, w trakcie wyszło że do wymiany było 5 krzywek z 16 po 180 zł/ szt. , na razie zrobiłem 100 km - stuka, puka, jeździ. po reklamacji części sklep uznał reklamację za zasadną, wydaje mi się że mechanik podszedł profesjonalnie do sprawy, zapłaciłem za krzywki, nową uszczelkę pod głowicę i holowanie 1300 zł w sumie. w weekend zrobię dłuższą trasę i będę w stanie powiedzieć więcej jak autko się sprawuje.
Witam jakby odkręcić tak Jak potrzeba 20 nm i 1/4 obrotu to by się nic pewnie nie stało i kleju nie trzeba,na tyle rozrzadow jeszcze żaden się nie odkrecil,a Jak przekreć za mocno to szpilke wyciąga z gwintem i pozamiatanetomuo pisze:raczej nie ma się czym pochwalićjak w temacie touran nagle zgasł podczas jazdy i już nie odpalił. po oględzinach mechanika stwierdził że pasek rozrządu jest luźny i doszedł do wniosku że śrubka która przykręca napinacz rozrządu się poluzowała (rozrząd wymieniony był jakieś 12 tyś temu). widok tourana na holowniku
jakie mogą być koszty naprawy??