Strona 2 z 2
: wt maja 21, 2013 14:38
autor: lock00
Na tych logach rzeczywiście jeden odstaje ,i pociąga za sobą resztę

: wt maja 21, 2013 18:57
autor: pavloroz
No wymiwnili mi pierwszy a auto dalej szarpie teraz mówi ą że drugi do wymiany. Lock00 miałeś rację że to bardziej drugi. Na dodatek pali mi się abs i esp tak mi auto zrobli partacze. Przeskanuję auto i zrobię loga.
: wt maja 21, 2013 21:25
autor: lock00
pavloroz, zapodaj logi... PW poszlo
: wt maja 21, 2013 23:12
autor: pavloroz
oto log tylko na dole z datą 21 maj jest po wymianie pierwszego pompowtryskiwacza
http://vaglog.rtnet.pl/pavlor_127566.html
: pn maja 27, 2013 13:19
autor: lsz11
A oto log kanału 011 po zmianie mapy
http://vaglog.rtnet.pl/szejlesz_128356.html
niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę, chodzi o kolejność:
1) time - wiadomo - czas.
2) RMP - obroty silnika
3) ciśnienie zadane przez ECU
4) aktualne ciśnienie zadane przez turbinę
5) duty cycle - o co w tym chodzi?
Proszę o interpretację i ewentualną korektę powyższych objaśnień

: pn maja 27, 2013 18:45
autor: pavloroz
Wymieniłem wszystkie pompowtryski teraz auto lepiej idzie, mam pytanie znacie jakieś zakłady do regeneracji pomopowtrysków.
: pn maja 27, 2013 19:47
autor: lock00
pavloroz,

, zapodaj logi

: śr maja 29, 2013 20:23
autor: pavloroz
Auto po wymianie 4 wtryskiwaczy idzie trochę lepiej ale nie tak jak było to za dobrych czasów na 5 i 6 biegu przy obrotach 1900 do 2500 trzęsie się ze strachu przed prędkością.
Na dodatek miałem wał wyrobiony pochychacze też no i panewki wszystko wymieniłem a oto log co wy nato:
http://vaglog.rtnet.pl/pavlor_128656.html log z 29 maja
Pracuję w holandii i pojechałem tu do warsztatu co robią też tuning na dignozę oni postawili na pompę wakum lub filtr paliwa, Zobaczymy Co wy na to?