Strona 2 z 2

: czw maja 31, 2012 16:08
autor: anko1973
Logi statyczne robi się na jałowych obrotach silnika, temp silnika (płynu chłodniczego) min 80 stopni C - przy tyc blokach poniżej - czas logowania 30-60 sek.

Logi dynamiczne robi sie pod obciążeniem - czyli pedał przyspieszenia do deski (musi być koniecznie 100% wychylenia) 3 bieg i pomiar (logowanie) zaczynamy od obrotów ok. 1500 i ciągniemy tak do 4000-4500

Loguje sie bloki pomiarowe 3,10,11 (w sterowniku silnika) – żeby zdiagnozować problemy z doładowaniem powietrza – czyli ogólnie z turbiną – ale nieprawidłowe odczyty nie muszą oznaczać usterki turbiny – mogą oznaczać nieszczelność.

Z interpretacją to już niestety nie pomogę – aż tak oblatany nie jestem – na necie jest masa logów z komentarzami – jak ktoś ma czas – nic tylko szukać i czytać i wyciągać wnioski

Z mojego doświadczenia wynika, ze mechanicy nie robią logów przy klientach bo chyba nie chcą sie dzielić wiedzą albo nie maja na to czasu i warunków bo godzinke to w sumie może potrwac potrzebne sa dwie osoby i trzeba mieć kilkaset metrów wolnej trasy co nie jest takie proste w przypadku jak warsztat pracuje 7-18.

Ja właśnie walczę z warsztatem; mówią krótko proszę przyjechać to zdiagnozujemy usterkę – może nie chcą też dawać dowodów na swoją nieudolność?

: pt cze 01, 2012 21:29
autor: aki
Dzięki chłopcy :) powoli szukam chętnego z wiedzą do zrobienia tych logów.
A chciałbym sobie sprawdzić turbinę bo coś mi się zdaje że słabo doładowuje, w porównaniu z Audi a to te same silniki BMM.