Temp EGT jest najważniejsza bo jak będziesz miał za wysoką to Ci tłoki spłyną i po silniku.
U mnie też wyszło 185KM ale ze względu na temp zrzuciliśmy 10 koników dla bezpieczeństwa.
W takim samym silniku czy PD?
Mam CBAB czyli CR.
-- 18 maja 2014, o 10:00 --
zyga_wr pisze: Powiedział mi, że przy tak "light'owym" programie jaki mam nic się nie wydarzy. Dla świętego spokoju odnalazł temp. i nie przekroczyła ona 850*C.
Nie wiem czy to źle, czy nie.
Przy okazji - we wtorek zobaczyłem taki przebieg:
185 to nie jest lightowy program - marketing czyni cuda:)
Końcowy program jest bezpieczny względem parametrów seryjnych silnika i nie ma tu grama naciagania. Przy normalnej codziennej jeździe wykorzystywane jest może 65 -75% mocy finalnej.
Śmiało lac diesla i jeździć bez stresu !
Jakby EGT było zbyt wysokie wykres wyglądałby zupełnie inaczej. Tuner wiedział w tym przypadku co robi i zrobił to dobrze.
Pozdr
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Dziś w moje ręce wpadła nowa skórzana gałka wraz z mieszkiem od VW Caddy (różni się tylko mieszkiem od Passata B7)
Dwa wkrętaki, małe szczypce, nożyczki i założone
-- 14 gru 2014, o 18:24 --
Setup zimowy na aucie - więcej szczegółów w pierwszym poście